Latest News, Pictures

Behind The Scenes Of 2 Chainz & Lil Wayne’s “Money Maker” [Video & Pictures]

Tue, Aug 18, 2020 by

Behind The Scenes Of 2 Chainz & Lil Wayne Money Maker Video

A few days ago, 2 Chainz and Lil Wayne filmed a music video for their new single “Money Maker” in Miami, Florida.

If you have not yet heard “Money Maker“, click here to listen to the Playa Pizzle-produced collaboration that will appear on the So Help Me God album.

You can view some more behind the scenes photos and footage of Tity Boi and Weezy on set with Skooly after the jump below!

Behind The Scenes Of 2 Chainz & Lil Wayne Money Maker Video

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

  • Jake Sharma #JUELZISFREE🕊

    I wonder why Chainz would push this as the lead single…it’s barely over 1 million streams on Spotify

    • Raz!

      its gonna flop, i could tell on my first listen

      waynes verse is so average too

    • Prolly just a buzz single. I don’t think this the lead unless the album dropping soon soon

      • WizzleFizzle

        Album is September 25th

    • KST#BP3 🏄🏽‍♂️🏄🏽‍♂️💕

      He’s completely fallen off

      • Giraffe Boy

        who? chainz?

        • KST#BP3 🏄🏽‍♂️🏄🏽‍♂️💕

          Yeah

    • A.

      onlyfans & spotify

  • RktDaKid

    I’m Smokin Like I’m In The Netherlands
    Like I’m A Hippie That’s Stuck In The 70s 💥

    • Ohw die

      The Netherlands in this bish 🔥🦾

  • Raz!

    sorry but i cant see this being anything than a flop

  • Dr Carter

    Wayne swagg out in this one. With the black top

    • KST#BP3 🏄🏽‍♂️🏄🏽‍♂️💕

      Racist bro, he’s not wearing a black top he’s just shirtless 😞

      • Dr Carter

        Nah bro he got a tank top when the camera is focus on him

        • KST#BP3 🏄🏽‍♂️🏄🏽‍♂️💕

          Hehehe😈

    • Giraffe Boy

      you racist piece of shit

      • Dr Carter

        Stfu3

  • KST#BP3 🏄🏽‍♂️🏄🏽‍♂️💕

    I’d complain about a shitty song getting a vid once again, but this is 2 Chainz doing

  • RD4 #NoFap: Day 0

    i failed again 😔

  • Slime Dwise

    I see Wayne’s gunshot wound in that first pic, right under his titty

    • Dr Carter

      Pause

    • Patrick H

      Sus.

    • Giraffe Boy

      why you staring at his nipples for? you wanna lick them like a lollipop?

      • TrukFitNANCY

        lmfao

  • Patrick H

    Average song.

  • Why Turk just told the world he and Wayne got crabs back in the day ?

    • Slime Dwise

      Turk talk to much

    • Giraffe Boy

      he’s told this story so many times

    • IVE HEARD HIM SAY THIS IN AT LEAST 10 DIFFERENT VIDEOS

      HE EVEN WROTE A BOOK ABOUT IT LOL

    • Tuned 🐐

      Tf 🤔

  • M͓̽Y͓̽R͓̽O͓̽N͓̽

    Not the best single but still excited for CG2 first one had some fire

    • Goat Tamer

      Thank God this isn’t for CG2

      • I BET THEY PUT IT ON THERE TOO

        THE STREAMS WILL ALSO HELP IT GO GOLD QUICKER

        • Wayne Fell Off

          Right, because this trash is doing numbers 😂

      • M͓̽Y͓̽R͓̽O͓̽N͓̽

        Hopefully it’s just to build awareness it’s comin and they saving the best stuff lol

  • YoungMoney

    Wayne being working on carter 6 since sweet dreams freestyle. “Me im on the carter 6, I can turn nuns to tricks”

    • Giraffe Boy

      yea you late

      • YoungMoney

        Sftw3

  • Giraffe Boy

    then let that cum escape you

  • SHAKE THAT MONEY MAKER

    DONT LET THAT MONEY MAKE YA

  • KarTune2.0

    Bad song

  • Pockets deep and I’mma get in depth like Johnny nigga, acting like they on the edge, I’ma step behind these niggas. Outthink, outshine these niggas
    Eyes chink like chinese niggas .

    • Time

      Fuck the chinese they gave us COVID

    • MULA BABY🥀

      Fast lane fast life you blink you probably miss us🔥

  • OG Twitch

    My friends just said chief keef Better than Wayne

  • ßlย૨

    I cant bruh this song is terrible

  • Jake Sharma #JUELZISFREE🕊

    Hell Rain FINAL (Trippie Redd ft Lil Wayne & HoodyBaby): https://wi.to/7129af6308568a2a

    • M͓̽Y͓̽R͓̽O͓̽N͓̽

      👀

      • Jake Sharma #JUELZISFREE🕊

        Glad to see this finally get an official release, I remember Trippie saying it was coming on the deluxe of his album in summer 2018 haha

        • Time

          Official release? Isnt this still a leak?

        • M͓̽Y͓̽R͓̽O͓̽N͓̽

          Frfr forgot about this it’s been so long lol you the goat for linking it

    • KarTune2.0

      Is trippie dropping it?

      • Jake Sharma #JUELZISFREE🕊

        leaked

  • KST#BP3 🏄🏽‍♂️🏄🏽‍♂️💕

    2 Chainz is cheeks. Keep CG2 and drop a collab tape with Uzi #PowerPlan

    • LMAO

      They dont have any chemistry. Their sound wouldn’t even go together on a whole project lol. I’ve been waiting for a Weeknd & Future tape 😕

      • KST#BP3 🏄🏽‍♂️🏄🏽‍♂️💕

        Multiple flows the best Wayne song since I’m that nigga and romance

        • LMAO

          I thought u meant 2 chainz && Uzi 😂😂😂😂😂😂😂😂

    • Time

      Uzi is too gay for Wayne

    • JT

      Man c’mon…

  • Time

    I just want another Duffle Bag Boy type of song from these 2.

    • YungJackBauer

      Never gonna get it

  • TRINX

    Back of the phantom, told the driver dont look, I tell her to do her thing n when you finished write a book- Wayne

  • We need more Wayne x Future collabs

    • Dabulls10

      Man I don’t know why Wayne doesn’t collab with anyone he use to..like drake, future, Kanye, Eminem, ti

  • MULA BABY🥀

    If collegrove 2 is gonna be full of songs like these they can keep that shit.

    • Wattblt 🚫🧢

      I doubt it

      • MULA BABY🥀

        So do I they fo sho gonna have some bangers but there’s always a few that disappoint

        • Wattblt 🚫🧢

          This was more for black colleges bro it didn’t have to be that special kinda knew he wasn’t gone try when I seen the cover lol

          • MULA BABY🥀

            Facts I’m glad it’s not gonna end up on collegrove, song is decent but he can do better

          • LMAO

            na brah the song just ass it dont got nothing to do wit them weak ass shoutouts he threw on the song at the end lol

            • Wattblt 🚫🧢

              The song was mid af but Chainz was actually rapping lol but yea overall that song a 1/10

              • LMAO

                1/10?? Lmfao I pray you never become a teacher goddamn you failing everybody 😂

                • Wattblt 🚫🧢

                  Lmao 😂😂man shit was trash the beat was hard tho bro

                • LMAO

                  Its a decent lil vibe lol. It sounds too generic smh. They sound bout lazy/dull as fuck on it lol

    • Dabulls10

      This is for Chainz solo album

  • Wattblt 🚫🧢

    Time definitely the weirdest account on here 😂

    • LMAO

      I’m telling you. Him & JT be on some nut shit

    • RD4 #NoFap: Day 0

      hey im here too

      • LMAO

        You the brudda

        • RD4 #NoFap: Day 0

          the weird brother haha
          thanks s.o. to you!

  • Dr Carter

    Brand new SRT ayyye

    • Jake Sharma #JUELZISFREE🕊

      It’s hard bro

      • Dr Carter

        My new fav joint

  • DrizzyF #Love

    I’m a lover not a fighter❤️

    My new album ‘Bubbly Baby’ to be released soon💕💕💕

    • Jake Sharma #JUELZISFREE🕊

      🗳💖Bubbly Baby💗🧟‍♀️

  • Wattblt 🚫🧢

    Turk talk to much and wonder why the hotboys don’t fuck with him

  • Turtis

    I don’t need nobody’s help, so keep your advice and just doubt me

    • David D

      Oh ok

      • Turtis

        Cause y’all cats don’t really know me,
        Y’all just know about me

  • LMAO

    Blazers in 6

    • Wattblt 🚫🧢

      In 5

      • LMAO

        I broke my back.. spinal 😂

        • Wattblt 🚫🧢

          That boy a dog

    • Boy. I would love to see it but nah

      • LMAO

        We goin speak that shit into existence today Trigg 😂

  • Wattblt 🚫🧢

    Bucks gone lose first round and Giannis to golden state

    • LMAO

      Captain Cap

  • Wayne Fell Off

    So they shoot a video for this trash song, but not I Do It???

  • Wayne Fell Off

    Also, where did this debut on the charts? Did it even chart? Maaan.

    • LMAO

      You know you don’t have to listen or watch right ? Lol but to answer your question trash songs dont deserve recognition. So in the end maybe they will try not to feed us weak shit in the future because the outcome of this song😄

      • Wattblt 🚫🧢

        I don’t even think they care about dropping mid music anymore they just wanna make some catchy but that song ain’t it I bet when Ross was listening to it I know he was saying this shit trash in his head

        • LMAO

          It needed a 3rd verse from another artist. Doesn’t sound complete like they could of threw Juicy J on the bitch or Wale or Drake “Drake would of FLOATEEEED on it”

          • Wattblt 🚫🧢

            Shit ass bro definitely worst Wayne in song in a min he was on a streak with what’s poppin & Kobe freestyle after the funeral fuck up he been killing shit tear gas as well money maker Wayne’s weakest ft in the last couple of years

            • LMAO

              Whats Poppin verse was weak too. Only difference is that shit charted 😂😂.

              • Wattblt 🚫🧢

                Ion know about that bro he had the best verse I gotta disagree

                • LMAO

                  Damn he definitely didn’t lol but whats good to me aint good to u and whats good to u aint good to me. Its all subjective 👍🏼 all that matters is you enjoy it to be fucking honest 😂😂

    • David D

      Wood status

  • Wattblt 🚫🧢

    No cap Wayne & Montana would kill we paid

    • David D

      Wayne only please

      • Wattblt 🚫🧢

        Nah its a beat where they gotta go back and forth you know Wayne gone pick someone

        • David D

          Prolly be baby e

          • Wattblt 🚫🧢

            He’ll no & he don’t rap anymore

            • LMAO

              Word?

    • MULA BABY🥀

      A single with Tunechi and the weeknd would be dope too

  • David D

    Anyone else horny?

    • LMAO
      • David D

        I’m touching myself right now

        • Jake Sharma #JUELZISFREE🕊

          I hate you bro

    • RD4 #NoFap: Day 0

      me. im gonna watch hentai now hrrr

      • 13GotDamnMFNGrand

        I swear this said day 4 17 minutes ago. 😬

        • RD4 #NoFap: Day 0

          haha no i failed this morning already. i just want to reach the 90 days but its .. hard…

          • LMAO

            How old are you 🤨

            • RD4 #NoFap: Day 0

              17 why?

              • LMAO

                I thought you was round my age 😂but I started to notice you act like a child. Not like literally like a child but like you still act like a typical teenager 😂

                • RD4 #NoFap: Day 0

                  im not 17 lmao :((
                  im trolling very often haha im actually 23

                • LMAO

                  Okay your new name is Captain Cap. We call you colin Kaepernick

                • RD4 #NoFap: Day 0

                  your 24 right? my guess would be that

                • LMAO

                  25 & some change. Life is great

                • RD4 #NoFap: Day 0

                  yeah i think most people here are older than 20 years

                • LMAO

                  Hopefully everybody on here && their family living a nice healthy life 🙏🏽. Unless you racist … if you racist I hope you burn in hell

                • 13GotDamnMFNGrand

                  Great dude and great avi!

                • LMAO

                  Goat shit. From 1 goat to another 🙏🏽

          • RD4 #NoFap: Day 0

            i dont want to be a porn addict like mack maine

            • Jake Sharma #JUELZISFREE🕊

              lmfao

  • 13GotDamnMFNGrand
    • Dabulls10

      What’s he supposed to be holding

      • LMAO

        🎤

        • 13GotDamnMFNGrand

          Exactly

      • 13GotDamnMFNGrand

        I couldnt get that to look regular. Issa microphone.

    • RD4 #NoFap: Day 0

      youre a teacher?

      • 13GotDamnMFNGrand

        Almost. I work with behavior issue kids. Im the teachers bodyguard basically. But i teach these muh fuckas a lot. Like dont fuck with Mr. 13Grand.

        • LMAO

          Damn thats a pretty dope job

          • 13GotDamnMFNGrand

            I love it. Kids threaten to drink my blood and shoot me up daily.

        • RD4 #NoFap: Day 0

          okay cool. because im studying for teaching profession too

    • Turtis

      Is that Wayne in a dress?

      • 13GotDamnMFNGrand

        Im not an artist lol

        • Turtis

          Lol I wasn’t dissing I was just asking, he look like he got some B cups, was it supposed to be a dress? 😂

  • Jake Sharma #JUELZISFREE🕊

    Need melo to get his long overdue ring

    • LMAO

      SPEAK IT INTO EXISTENCE!!! BLAZERS IN 6!!!

      • Jake Sharma #JUELZISFREE🕊

        I’m praying bro

  • RD4 #NoFap: Day 0

    okay i decided now to get over her 🙏 no more social media stalking. i need to move on

    • Turtis

      Lol still tryna make it to day 1

  • JT

    I will say this… Funeral>IANAHB2 the album.👀

    • Wayne Fell Off

      i will say this… You have brain damage.

      • LMAO

        😂😂😂😂

      • 13GotDamnMFNGrand

        Drain bamage aint funny.

        • JT

          Yo moms is, you right!

          • LMAO

            Pretty sure he was defending your stupid ass 😂😂

            • JT

              Boy fuck you, I aint scared of no smoke from u

              • LMAO

                Alright lol

      • JT

        So this is you being frown and clearly expressing your disagreement? You fucking horse….what did I learn with this? Like damn my guy, you sure showed me…

      • JT

        I will say this, you better shut the fuck up fo I slap you with sandpaper..

    • Wattblt 🚫🧢

      I will say this delete your account my guy

      • JT

        Okay, so this what you gotta do just to say you dont agree? What a period stain….

      • JT

        I will say this… you not beatin nobody ass bout that

        • Wattblt 🚫🧢

          Lmao it’s the internet chill buddy

          • JT

            Lower your tone nigga

  • Wattblt 🚫🧢

    Blazzers smacking the Lakers

  • Turtis

    Why in the nba do players never ever stand up on their own? You always see one of two dudes helping them up? Are they all lazy bastards? Is it for show? Or is it purely about energy conservation?

    • Unity. If your “brother” falls you gon help him up

      • Turtis

        True, good point. I played volleyball in hs and it’s traditional to come together and high five or something in between every point. If you just stand there like loners is losers team morale. Makes total sense

        • Exactly pretty much for morale lol

          • Turtis

            For some reason I never really thought of that, I just thought they were probably trying to save energy (it’s collectively used less energy for two people to pull someone up then for the person to have to lift themselves up, I thought). Thanks man

  • Dame finna drop 70 this game and lose. Hate to see it

    • Wattblt 🚫🧢

      Nah they will win unless the refs fuck up the game like they did with the mavs last night

      • Turtis

        NBA is rigged by the refs but probably harder for them to do it with all eyes on them during the bubble

  • Wattblt 🚫🧢

    Lebron so damn passive

    • Turtis

      Lebron’s squad are masons

  • Turtis

    Mona Lisa, how many times did Wayne and Kendrick say each word—Wayne: bitch 15, nigga 18, hoe 2, pussy 1, bitch (not a person) 2, girl 2 — now Kendrick: bitch 5, nigga 3, hoe 0, pussy 2, bitch (not a person) 0, girl 1.

    Wayne is so vulgar lol

  • Turtis

    Mona Lisa has 53 mil views and females heard themselves called bitch 20 times total and black men heard themselves called niggas 21 times. It started with me wondering which one was said more, bitch or nigga. It kind of bothers me how many time Wayne says bitch. He could have used it differently. “I be with bitches that be with bitches that be with niggas with riches”. I have a love hate relationship with Mona Lisa

    • Tuned 🐐

      Turtis. Shutup

      • Turtis

        Why’s it make you so upset man?

    • drizzy

      nigga take your emotional ass to a therapist

      • Turtis

        Dude we all have emotions. Why’s it make you so upset?

      • Turtis

        Why no dialogue dude?

    • LMAO

      My guy… the song is a story … about A BITCH … that set niggas up lol you goin have to go listen to gospel big dawg

      • Turtis

        Lol I know dude. You’re right. I’m not an idiot. Now let me teach you something. Let’s look at it from the perspective of Mona Lisa being a victim. She’s be brought up in a world where all she thought she was good for was sex and clubbing and making money. Obviously no one taught her a smarter way to get out of her circumstances and make more money, or else she’d be doing that. Mona Lisa is the victim dude. All that matters in life is reproduction and passing down knowledge. Everything Mona Lisa pursues in life is materialistic and pointless—she doesn’t want kids, which is the only purpose of female life! Her mentality has be twisted and her womanhood stripped from her. We should feel sorry for Mona Lisa. The problem with Wayne and the song is that it painted her as the bad guy only, not a victim to circumstance or society or any of the bigger issues going on her. It’s her tunnel visioned, just like your criticism man.

        • LMAO

          Ay I aint goin hold you. Aint nobody finna read all that

          • Turtis

            Your loss dude. I’m just trying to help you like a teacher. I’m not trying to be rude or argue. I’m trying to unite us

            • LMAO

              I’m just tryna chill and watch some ball

              • Turtis

                I’m watching too, Dame is in his bag right now

              • Turtis

                Portland clutch

      • Turtis

        Is the song about bitches setting up niggas? Or is it about niggas who get set up by bitches?

        • LMAO

          its no difference.. you tried tho

          • Turtis

            I ain’t gon stop trying

  • Turtis

    Justice is righteous in the eyes of the beholder

  • Turtis

    You’re in a loop,
    Thinking you’re hot shit,
    Having an ego trip,
    You need an ego death,
    Get on some Neo shit,

    • Turtis

      At best, your Cypher leads to hits,
      But when you’re lethal for the kids,
      That shit gets invested in,
      By those with the whitest of skin,
      Who have a liking for the fighting,
      They want us divided, not uniting,

  • Turtis

    I need a blog like Creed Bratton

  • Turtis

    One day one of y’all will wake up to what’s really going on and remember Turtis planted that seed—that is my goal and purpose and reason

  • Turtis

    Last comment I swear. Now I know why SteveJobs talks about incest and beastiality etc., it’s hard on the ego to just tell people how you feel honestly and have people hate on you. But that’s why ego is a facade and I know my true self and I’m stoic like a monk so it literally cannot bother me. I recognize the thoughts but I don’t let them touch me. Don’t be afraid to go against the grain but be prepared to be articulate if you do.

    • Jake Sharma #JUELZISFREE🕊

      Turtis are you planning a career in philosphy?

      • Turtis

        Dude I did 4 years of philosophy undergrad in university and I dropped out now because I realized I was being scammed. I want to be a farmer and raise kids and pass down knowledge and healthy genes, that’s all I want now. I have a gf who I’ve been with forever and we want the same things and we are both similar thinking people. We went through the process of waking up together. We know what we want now and we know what matters. No paid education. No system. Fuck all that shit man. I have all the books, I have the internet, I have my gf (a peer to study with)—my philosophy education is never ending but it’s free now (aside from the cost of internet basically).

        • Jake Sharma #JUELZISFREE🕊

          I’m happy you have found meaning & peace in your life

          • Turtis

            Thanks man, you’re a good guy. Keep cultivating that positive karma

            • Jake Sharma #JUELZISFREE🕊

              Likewise dawg

  • LMAO

    Blazeerrrrrrrrssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss in 6!

  • LMAO

    Proud of my young boy Whiteside

  • Wattblt 🚫🧢

    Bruh they need to fire Chris Webber that nigga made me fall asleep I only caught the end of the game bruh

    • Tuned 🐐

      Man f the playoffs

      • Wattblt 🚫🧢

        Lmfao somebody mad

        • Tuned 🐐

          Shit rigged

          • Wattblt 🚫🧢

            They was trying to help the Lakers bro but melon and dame and Gary Trent jr was too much

            • Tuned 🐐

              Melo say he want a ring

  • Tuned 🐐

    No Cap went off on ‘By tonight’ fasho

    • Wattblt 🚫🧢

      Fr bro he had a whole lotta bars on that bit my favorite cap song

      • Tuned 🐐

        He be reminding me of Wayne w his bars bro

        • Wattblt 🚫🧢

          Imagine them on we paid shitttt

          • Tuned 🐐

            Bars on bars dawg

            • Wattblt 🚫🧢

              I think Nc3 gone be better than NC2

              • Tuned 🐐

                Yeah it is i think Wayne doing this to redeem from the 2nd

                • Wattblt 🚫🧢

                  Look at the place he was in during them times too btw most of them songs was dark af

                • Tuned 🐐

                  He was singing too much bro

                • Wattblt 🚫🧢

                  He was drugged out im not making excuses but it’s facts and it was bad engineering you can tell they rushed that mixtape

                • Tuned 🐐

                  That’s true too, the beats was dead ass on YouTube

                • Wattblt 🚫🧢

                  I haven’t been confident in Wayne since D6 fr fr I think he gone show out

                • Tuned 🐐

                  Yeah he is cus funeral he was rapping

                • Wattblt 🚫🧢

                  Just to many songs and weird beats

                • Tuned 🐐

                  Yeah and too much fast rapping, not enough well rounded songs

  • Tuned 🐐

    The hood was like the dealership, i was leaving a lot

    • Wattblt 🚫🧢

      I don’t even let my barber temp me

  • Tuned 🐐

    🤔 so who going to the finals, i think clippers

    • Wattblt 🚫🧢

      Blazzers or clippers vs raptors or Celtics

      • Tuned 🐐

        Yeahh raptors going back too

        • Wattblt 🚫🧢

          Bucks outta there first round

          • Tuned 🐐

            Giannis going to the warriors

            • Wattblt 🚫🧢

              Lol atleast you admit it

              • Tuned 🐐

                Lmao everybody know

    • LMAO

      Mavericks & Celtics

      • Tuned 🐐

        Dallas my city but naaa not this year

    • Lakers vs Clippers

      • Tuned 🐐

        You smart

        • LMAO

          😟

          • Tuned 🐐

            Cmon bruh

          • You think the Mavs beating the clippers ??

            • LMAO

              Mavs in 7. Last night game was fuckin rigged lol wild ass ejection

              • I agree w that lol but idk the only way that happens is if PG don’t show up

                • LMAO

                  True true

  • Portland not winning another game this series

    • Tuned 🐐

      Shidddddd

    • LMAO

      You chattin mane 😂

    • Wattblt 🚫🧢

      Nobody guarding dame cj melo and Gary Trent and nurkic they got the best starting 5 offensive wise lokey

      • Tuned 🐐

        Yeah the first 3 all you need, melo want it

      • Nurkic ass was getting thrown around lol Bron was playing like a ho this game tho tryna be Steve Nash

        • Wattblt 🚫🧢

          But he still a all around center tho can do pretty much everything

  • Tuned 🐐

    Triggs you hype bout Tampa huh 🤔

  • Wattblt 🚫🧢

    Blazzers not going anywhere next year when we get back I’m excited 🤣my boy klay had a whole year off & curry & dray healthy they gone be scary and hungry and if they playing in the bubble this shit a wrap cause shooting for them gone be like practice

    • Tuned 🐐

      Y’all time is up

      • LMAO

        You think so ?

        • Tuned 🐐

          Yeah bro too many teams in the west squaded up now

      • Wattblt 🚫🧢

        🧢

    • Warriors time is up my boy. Blazers literally a better version of them

      • Wattblt 🚫🧢

        Cap

        • Dame gon outscore Steph every time, CJ & Klay matchup identically and Nurkic stompin on Draymond

  • Wattblt 🚫🧢

    Everybody saying out time up until we get giannis 😂😂😂

    • Wattblt 🚫🧢

      Our

    • Tuned 🐐

      I forgot bout him. Then y’all got the boy too

    • He taking his talents to South Beach 👀

      • Tuned 🐐

        Na you seen how hard that boy was crying when kawhi destroyed him, he tryna guarantee success

        • Wattblt 🚫🧢

          Lol he need to be around some snipers bro

          • Miami got snipers bro lol and they young

            • Wattblt 🚫🧢

              True Tyler hero and ducan Robison and dragic

              • Exactly w Bam & Jimmy holding the defense down. Add Giannis they unstoppable

                • Wattblt 🚫🧢

                  Lmao I play with the heat on my career matter of fact and I got giannis that shit ain’t fair

                • 😂😂😂

        • Nigga nobody is scoring on Jimmy Butler and Giannis lol

  • Wattblt 🚫🧢

    Only problem I got with nurkic that mf clumsy but his stats there nigga be averaging a double double in the first half

  • Wattblt 🚫🧢

    His move wouldn’t be as bad as Kd was

    • Tuned 🐐

      No where near

      • Wattblt 🚫🧢

        Fuck Kd snake he so unloyal I didn’t even want him with us fr fr the 1st champion we won with him was cool but the 2nd one was like this ain’t fair he ruined the league and kawhi restored it but giannis finna ruin it again 😂😂

        • Tuned 🐐

          Nigga ruined basketball fr bro

  • Miami got money for 2 max slots too

  • Wattblt 🚫🧢

    We need to trade Andrew Wiggins for zack Levine

  • Carter3 Lil Wayne

    Jimmy butler ain’t doing shit with Kawhi 😂😂😂

  • 13GotDamnMFNGrand

    Crack whores

  • Carter3 Lil Wayne

    Giannis ain’t going nowhere them international niggas loyal

  • Wayne Fell Off

    Trash song man. Had to relisten today and I regret it.

  • Pingback: 2 Chainz – Money Maker ft Lil Wayne {Music Video} – Legitjam()

  • Pingback: More Behind The Scenes Photos From On Set Of 2 Chainz & Lil Wayne’s “Money Maker” Video Shoot()