Interviews, Latest News, Young Money Ent

Video: Lil Wayne Tells Drake ‘You’re Better Than Me’ x Eminem Talks Nearly Dissing Lil Wayne

Thu, Jun 17, 2010 by

In the above video Drake speaks to MTV on visiting Lil Wayne in Rikers Island and recalls a few things that Wayne told him. Weezy said Drake will sell 2 million albums in the first week, not to get tattoos, and that Drake is better than him. Do you think that Wayne was being serious or was just trying to be motivational ❓ Let us know in the comments.

Also, read about Eminem speaking on a Lil Wayne diss track that he almost created after the jump.

Lil Wayne Tells Drake Youre Better Than Me x Eminem Talks Nearly Dissing Lil Wayne

In a recent interview Spin held with Eminem he spoke on a potential Lil Wayne and Kanye West track that he almost created. Eminem stated that dissing Weezy would have been career suicide and that he would have gotten murdered ❗ You can read an excerpt from the interview below and give us your thoughts on this in the comments.

“I thought, ‘Man, I can do that shit. He ain’t that dope,'” Em said. “I’m hearing this dude say some clever, witty shit and I’m not doing it, so I feel fucked up.” Em ultimately opted not to release the unnamed dis track. “It would have been career suicide,” he said. “They would have fuckin’ murdered me.”

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , ,

  • FIIIIIIIIRST BRAZIL

  • Tune

    Hell No, He Aint.

  • Tune

    Hell No, He Aint. Weezy Its Better, No Doubt.

  • b

    theyre both godly mannn.

  • Mandem

    Tunechi!!!!!!!!!!

  • LIL TUNECHI

    FREE WEEZY!!!!!! WAYNE is way better then drake not saying he sucks i like drake to but wayne gets me more hyped then drake ever has.

  • Weez

    I think that Wayne meant that Drake is a better person than him, not a better rapper. Shit the dude just dropped his first album and thinks that he can compare himself to Weezy, i aint saying that Drizzy is bad i really think he´s great, but Lil Wayne´ is a Monster and only one rapper can compare himself with Weezy, That is Eminem. Weez n Em has murdered, killed and raped almost every song they´ve been in, drake has got to drop at least one more album to be abled to be just COMPARED with weezy, in this moment, No

  • Deviant+

    That would have been interesting to see that play out. But honestly, we don’t need any beefs in the industry, or in life. It’s completely unnecessary and causes even more problems. Let’s all just have some peace and unity; have a good time.

  • marlon79

    i dont think weezy really meant that. i think when weezy said better he was not talking lyrically, he was more like drake is a real gentleman and drake isnt gangster and all that shit

  • Cooookee

    I Agree, For Me Wayne and Drake are Thee Best Shitt. But, Wayne its the Best.. like FreeWeezy Said, Lil Wayne Gets Me More Hyped Then Drake ever Has.

  • von

    well on D3 or dedication 3 wayne said everybody in YM was better than him so …..idk

  • willzz

    yo weez hit that shit right on. he knows what hes talking about

  • Deviant+

    Man, it sounds like Weezy’s looking down on himself. He probably thinks he’s a fuck-up now (’cause of what Drake just said Wayne told him//tattoos, appearance,…\\). That’s probably one of the things he thinks about in jail. Idk man, it just seems a little sad.

    P.S.
    I think you guys are taking the article’s title too seriously.
    @Weez Drake didn’t even compare himself to him, Wayne did. And the only times I’ve ever heard Drizzy compare himself to Tune was when he praised him for his knowlege, wisdom, and workflow noting that he himself has a ways to go.

  • yeedee

    2 completely different styles. you cant say whos better. but everyone knows weezy is king 🙂

  • DRAKE IS COOL BUT HE AINT AS GOOD AS LIL WAYNE THO

    LIL WAYNE IS 10X BETTER THEN DRAKE. CARTER 4 COMING SOON

    DRAKE SELLING 500K ALBUMS 1ST WEEK

    LIL WAYNE STILL IS THE TOP HONTO
    =======================================
    DRAKE IS COOL BUT HE AINT AS GOOD AS LIL WAYNE THO

    LIL WAYNE IS 10X BETTER THEN DRAKE. CARTER 4 COMING SOON

    DRAKE SELLING 500K ALBUMS 1ST WEEK

    LIL WAYNE STILL IS THE TOP HONTO
    =======================================
    DRAKE IS COOL BUT HE AINT AS GOOD AS LIL WAYNE THO

    LIL WAYNE IS 10X BETTER THEN DRAKE. CARTER 4 COMING SOON

    DRAKE SELLING 500K ALBUMS 1ST WEEK

    LIL WAYNE STILL IS THE TOP HONTO
    =======================================
    DRAKE IS COOL BUT HE AINT AS GOOD AS LIL WAYNE THO

    LIL WAYNE IS 10X BETTER THEN DRAKE. CARTER 4 COMING SOON

    DRAKE SELLING 500K ALBUMS 1ST WEEK

    LIL WAYNE STILL IS THE TOP HONTO
    =======================================
    DRAKE IS COOL BUT HE AINT AS GOOD AS LIL WAYNE THO

    LIL WAYNE IS 10X BETTER THEN DRAKE. CARTER 4 COMING SOON

    DRAKE SELLING 500K ALBUMS 1ST WEEK

    LIL WAYNE STILL IS THE TOP HONTO
    =======================================
    DRAKE IS COOL BUT HE AINT AS GOOD AS LIL WAYNE THO

    LIL WAYNE IS 10X BETTER THEN DRAKE. CARTER 4 COMING SOON

    DRAKE SELLING 500K ALBUMS 1ST WEEK

    LIL WAYNE STILL IS THE TOP HONTO
    =======================================
    DRAKE IS COOL BUT HE AINT AS GOOD AS LIL WAYNE THO

    LIL WAYNE IS 10X BETTER THEN DRAKE. CARTER 4 COMING SOON

    DRAKE SELLING 500K ALBUMS 1ST WEEK

    LIL WAYNE STILL IS THE TOP HONTO
    =======================================
    DRAKE IS COOL BUT HE AINT AS GOOD AS LIL WAYNE THO

    LIL WAYNE IS 10X BETTER THEN DRAKE. CARTER 4 COMING SOON

    DRAKE SELLING 500K ALBUMS 1ST WEEK

    LIL WAYNE STILL IS THE TOP HONTO
    =======================================
    DRAKE IS COOL BUT HE AINT AS GOOD AS LIL WAYNE THO

    LIL WAYNE IS 10X BETTER THEN DRAKE. CARTER 4 COMING SOON

    DRAKE SELLING 500K ALBUMS 1ST WEEK

    LIL WAYNE STILL IS THE TOP HONTO
    =======================================
    DRAKE IS COOL BUT HE AINT AS GOOD AS LIL WAYNE THO

    LIL WAYNE IS 10X BETTER THEN DRAKE. CARTER 4 COMING SOON

    DRAKE SELLING 500K ALBUMS 1ST WEEK

    LIL WAYNE STILL IS THE TOP HONTO
    =======================================
    DRAKE IS COOL BUT HE AINT AS GOOD AS LIL WAYNE THO

    LIL WAYNE IS 10X BETTER THEN DRAKE. CARTER 4 COMING SOON

    DRAKE SELLING 500K ALBUMS 1ST WEEK

    LIL WAYNE STILL IS THE TOP HONTO
    =======================================
    DRAKE IS COOL BUT HE AINT AS GOOD AS LIL WAYNE THO

    LIL WAYNE IS 10X BETTER THEN DRAKE. CARTER 4 COMING SOON

    DRAKE SELLING 500K ALBUMS 1ST WEEK

    LIL WAYNE STILL IS THE TOP HONTO
    =======================================
    DRAKE IS COOL BUT HE AINT AS GOOD AS LIL WAYNE THO

    LIL WAYNE IS 10X BETTER THEN DRAKE. CARTER 4 COMING SOON

    DRAKE SELLING 500K ALBUMS 1ST WEEK

    LIL WAYNE STILL IS THE TOP HONTO
    =======================================
    DRAKE IS COOL BUT HE AINT AS GOOD AS LIL WAYNE THO

    LIL WAYNE IS 10X BETTER THEN DRAKE. CARTER 4 COMING SOON

    DRAKE SELLING 500K ALBUMS 1ST WEEK

    LIL WAYNE STILL IS THE TOP HONTO
    =======================================
    DRAKE IS COOL BUT HE AINT AS GOOD AS LIL WAYNE THO

    LIL WAYNE IS 10X BETTER THEN DRAKE. CARTER 4 COMING SOON

    DRAKE SELLING 500K ALBUMS 1ST WEEK

    LIL WAYNE STILL IS THE TOP HONTO
    =======================================
    DRAKE IS COOL BUT HE AINT AS GOOD AS LIL WAYNE THO

    LIL WAYNE IS 10X BETTER THEN DRAKE. CARTER 4 COMING SOON

    DRAKE SELLING 500K ALBUMS 1ST WEEK

    LIL WAYNE STILL IS THE TOP HONTO
    =======================================
    DRAKE IS COOL BUT HE AINT AS GOOD AS LIL WAYNE THO

    LIL WAYNE IS 10X BETTER THEN DRAKE. CARTER 4 COMING SOON

    DRAKE SELLING 500K ALBUMS 1ST WEEK

    LIL WAYNE STILL IS THE TOP HONTO
    =======================================
    DRAKE IS COOL BUT HE AINT AS GOOD AS LIL WAYNE THO

    LIL WAYNE IS 10X BETTER THEN DRAKE. CARTER 4 COMING SOON

    DRAKE SELLING 500K ALBUMS 1ST WEEK

    LIL WAYNE STILL IS THE TOP HONTO
    =======================================
    DRAKE IS COOL BUT HE AINT AS GOOD AS LIL WAYNE THO

    LIL WAYNE IS 10X BETTER THEN DRAKE. CARTER 4 COMING SOON

    DRAKE SELLING 500K ALBUMS 1ST WEEK

    LIL WAYNE STILL IS THE TOP HONTO
    =======================================

  • lilwayneisawesome

    Yeah I don’t believe that, I think that Wayne was trying to tell him don’t mess up. FREE WEEZY!!!!!!!

  • 103lion

    For sure Weezy is better then Drake like he said ” Whats a Goon to a Goblin?

  • matthew

    Wen Wayne Said Drake Was Better Than Him
    He Wasnt Talking About Rapping
    He Was Talking About Being A Man
    What Lil Wayne Said Is Something A Father Wuld Tell His Son
    Yur Better Than Meh
    But Lil Wayne Wuld Kill Drake So Yea

  • schwein

    I think wayne has TOO much confidence in Drake. Dont get me wrong, drake is a beast but i didnt really feel his album. It was too slow, beats and everything. Wayne will always remain the best. That light up verse was one of the sickest lines i have heard in a long time. Cant wait for the carter IV

  • weez

    @deviant i really meant that even though drake didnt compare himself with weezy or want to, he cant. I know that Drake loves wayne and im sorry if it looked like i said that drake didnt Care about wayne, that was not the meaning of my comment.

  • 30 Mins. To N.O.

    of course wayne is talkin bout lyrically and all that he says that cause they are his artist. who wouldn’t try and put they’re artist ahead of them

  • Emm

    i bet eminem hates working with wayne LOL

  • OurWorldWeMakeItSpin

    Wayne is talkin about Drake’s all around appeal to the public audience. Even though Wayne is a better rapper in my opinion Drake can still do more things than Wayne. Such as appeal to a broader audience than Wayne…do movies,tv & endorsements for example Drake doing the Sprite commercials & when Wayne did the Gatorade commercial they couldnt even show Wayne’s face they just used his voice. Thats just what i thought he meant by it.

  • tay TAY

    i like the fact that wayne waz bein mad real bout dat shit drake iz the better artist physically but as far as wayne hes the ultimate artist because of his success and what he does drake iz coming up right behind and drake jus keep doing your thing because he mite just be who every1 will look at once wayne iz done which i doubt that will ever be and on behalf of em, all he had to do waz realize he gotta stop his fukin game up and now he fuks wit wayne so he right he wudve had his ass handed to him lol and who even cares bout kanye he cool and all but wayne kill em anyday. FREE TUNECHI and its YOUNG MULA BABY!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Forilla Gorilla

    no drake sorry

  • LilWayneHQ

    Don’t do it Em. I would like to have heard that diss track, but the PUBLIC itself would of been TERRIBLE.

  • nasty69

    oh please weezy, how can you say that bro?? tune is wayyy better than drake, just compare their lyrics. drake is good, but not as good as wayne.
    FREE WEEZY!!, CARTER 4 IS GONNA MTFCKN SICK!!!

  • tee

    em make it sound like he was jealous of wayne as if wayne got something he can’t have which all he have to do is work hard

  • olboy

    wayne hearing about em wanting to diss him…. lol seems like there will be a little awkward moment when they meet again hah

  • Manuel

    You got to look at it from Waynes point of view, i think wayne truly does mean what he says i mean why wouldnt he? He’s been around that lifestyle long enough to understand it and he has recently had a shit load of time to think bout it too…FREE WAYNE : DRAKE SELL MILLIONS

  • K-Freshz

    …..to me wayne is a lot better than eminem….. especially these days….eminem used to make more sense back in da day, like around the time he made 8 Mile….just cuz em rap fast dont mean shit….wayne’s use of similes and metaphors is heavier den em’s!! i don’t compare anybody to wayne these days…nobody can flow like him…

  • dick

    wayne u better shut tha fuck up
    there is nobody better than u drake is good but u r the best

  • lyrical genuis

    look eminem is better den wayne n wayne even said it in a interveiw nw dnt gt me wrong they r the best in the game hands down no body is touchin dem 2 in rappin n relaspe was fie n so iz recovery free wayne im out dis hoe but really im in yo hoe hahaha

  • yeedee

    just listened to Thank Me Later album. fuckn 2/10 compared to Tha Carter 3

  • weezy effect

    really lil wayne has lyke over 1000 mixtapes has sick metaphors and sold over 1 million copies in first week and is versatile he can du rap rock r@b and country and pop nigga i asked my pastor du know who lil wayne is and he said yea ma wife has him on her ipod 4 his country songs nd they showed his auto biography at the high school reunion nd hes a pastor but he said hes neveR heard of drake wayne is music he did lyke over 50 music videos in 48 hours raps while hes in jail has his own movie cum on drake

  • weezy effect

    plus lil wayne has mo swag nd game den him cum on he got wit nikki minaj and shannel tammy torres nivea nd lauren london and toya and heres proof hes the best look in stores on c3 and on rebirth it says album best rapper alive on the protective cover on da sticker it says dat

  • so Wayne regrets alle his tattos, thats sad for him, cause he has so much now, but Drake is not the ultimate artist, Drake only does rap & R&B

    Wayne Does: Rap, R&B, Pop, Rock, Country……

    Who does that? NO ONE

  • Mrs Carter

    Hell shit, Drake aint never be as good as Lil Wayne.

  • A-Bjerg

    Cool, It’s nice, that Em can see he can’t fuck with Weezy!

  • Seb

    I think Lil Wayne was serious in saying Drake is better than him.
    Drake is his protege so he knows everything from Wayne.
    I don’t know if it is right saying this but Drake is a good way to be a little Weezy :).

    Regards from Germay

  • Chazz

    naaahhh drake surely aint better than wayne
    and props to eminem for giving weezy the proper respect

    FREE WEEZY !

  • noo datzz nt possible….weezy’s far beta dan drake mayn!!….drakezz gud…but nt soo gud as weezy!!!

  • Matheo

    Yeah Drake will never be better than Weezy or Em that was only a motivation for sure .

    Em want to diss Wayne aww it would be huge dis definetly but it’s good that Em resigned 😉

  • Moulababyy

    Hello everybody it seems that weezy is broken in jail. Drake is good but not better than weezy. I think weezy is sad , in jail he thinkig about himself bout his tattoos and to me it seems that weezy is realy broken. I think that we all should write a letters to weezy and write that he said a bullshit he (weezy) is the best not drake and that we love him , his tattos his voice, behavior and everything. He is gentelmen and i love what he is doing for his fans. Now i gotta wrtie letter to him, i kno that it helps him!!!! Please do the same.

  • Gettnmunny10

    That’s mad respect 4 em to say that, we all know em is prolly one of the few artist NOBODY wants to battle….lol but weezy woulda bit him in half ….n Wayne was definetly tryna boost drakes confidence, one thing about drake tho, no matter how soft or corny he comes across when he talks son is brutally honest. Gotta respect that

  • moe

    lol drake is whack . he is nothing compared to the best rapper alive
    DRAKE = whack
    tyga = super whack
    nicki minaj = whack
    gudda gudda = whack
    liltwist and chuckie = super whack
    birdman = u know lol

    i miss the old cashmoney 2000

    FREE WEEZY

  • jooliee

    wayne & eminem = untouchable beasts

    Drake = got a looooongg way to goto reach their level

    Freetunchi x

  • Drake aint bad but Wayne is the BEST RAPPER ALIVE. Wayne wanted to give drake a boost, and wayne must stay strong because we love him, we support him and he must not feel bad about his tattoos, coz thy are SUPER COOL. We behind you Wayne stay strong man, coz the rap game needs you and your fanz need you….. FREE WEEZY

  • O.

    I like Drake, but Weezy is better. He is the best rapper alive.

  • weezy.f.b.

    it’s funny that drake says that I mean why he doesn’t keep it private it was like “look at me even wayne says I’m the best” it would be oke if wayne would said this in an interview but what drake did thats a no no

  • mrsCarter

    Weeeeezzyyy is LEGENDDD ! after 2pac.. .ii bet he knows that to!
    and EM CALM down whyy he complanin now.!
    Weezyyy is always gon be the bestt PERIOD! no one can Fu** widd Weezyy.!

    n bout the Drake thiinkk nigggaa drake is goodd.. but Weezzyy is 100% x2 Betterr.! theres a reason ppl call him “The BEST RAPPER ALIVE”
    hah aha

    @ lucaslukinhas

    Yess BRAZILLL ALL THE WAYYYYYYY!! <3

  • wayne was just being nice he just said it in order to make drake feel good but wayne knows and we all know that weezy is the best 100%

  • MC

    weezy´s a wise man

  • lol be doing that on purpose i guy
    like weezy n his attitude ? ahaha
    yh right
    fuk eminem

    WEZZZZZZZZZZZZZZZZZY

  • I don’t think Drake is Better than Weezy, but he is tha shit too.

    But man, Lil Wayne is LIL WAYNE, we don’t need to ”think outside the box” to choose who is the best rapper alive.

  • Bernard

    Weezy is better than Drake

  • juju120

    eminem would get murdered by lil wayne if they were beefin.

  • Man!!
    i think weezy is sayin dat cuz he is gettin older nd he’s thinkin bout the future!!
    look . drake always on the good site of hip hop/rap game nd not on da negativ!!
    weezy is in da blood gang Hes a gangstaa drake is the good guyy !! nowimsayiin!

  • xumake

    i like lil wayne and i like his tattoos
    weezy=best raper alive

    free weezy

  • FreeWeezy5x’s

    Maybe Wayne Is Right Drake Could Be Better I Mean We All Don’t Know What Goes On In They Studio.. I Mean Wayne Has Even Sampled From Drake Music Before Drake Got Internationally Known… Who Know’s???

    But I’m Glad Em Didn’t Release That Track Because They Would’ve Took Turns Anus Fucking His Lil White Ass..!!

  • michelle

    Ain’t no1 better then weezy!!! Weezy just tryin 2 let drizzy know he the shit n if u don’t think u the best no1 else will! Wayne ain’t gonna tell his friend sorry bro u good but not as good as me lol drizzy is amazing n all don’t get me wrong but wayne is the best 2 ever do it bitchhh! Em is a great rapper n seems 2 b a very smart man shit only a idiot would put out a weezy diss track! He would have lost a lot of fans doin dat shit! I would love 2 hear wayne on the till I collapse beat! N shit I know em already did a aerosmith beat but wayne need 2 do somethin on sweet emotion that would b hard as fuck!!! Freewayne911!! We need u weezy!

  • MitchellGraham

    i bet weezys just feelin down on him self lately cuz of the lack of weed and being in jail is probablly starting to feel longer than it did at the begginning of his sentence

  • KILLIlito DA CRIP

    wayne is better than m&m—wayne has made more albums more mixtapes an even did movies em aint did none of that

  • SMH..

    SMH..what has hip-hop come to..I mean lil wayne is dope..dont get me wrong, but lyrically hes not fuckin with EM. Eminem is known for being a good battle rapper..Wayne hasnt proven that he can go back and forth with someone lyrically and win. Eminem has been known to end careers and say shit in battles that make rappers wanna quit, and he’s basically surrendering to lil wayne..smells fishy to me

  • Cooookee

    ^^ To Much 8 Mile.

  • Cooookee

    Mothafucka in Real Life EM Battle A Niqqa Called Juice and Juice Won.

  • Lil wayne is soo much better then drake. im not trying to be rude. but drake is good to. but lil wayne is way better. and thank god that eminem did not release that unnamed diss track. free weezy 🙂

  • Lil Pax

    I think Wayne was being serious about Drake. I mean this dude Drake is almost at the same height as Weezy and he got no tats, he aint no gangbanger, he sings, hes from CANADA and he came out in Degrassi and yet hes one of the BEST in Hip Hop rite now witout havin da whole Gangsta attitude. Drake u shudnt get tattoos keep dat image.

  • FreeWeezyFBaby

    Eminem would’ve ended Wayne’s career. And this means Eminem has stuff against Wayne. Saying Wayne isn’t lyrical and his lyrics dont mean shit infrunna 5 milli+ ppl wouldve hurt Wayne.

  • FELICIA

    Wayne is so much better than Drake. But Drake have got a big sucess! But Weezy i the best, I think that Drake is a good model for young people.

  • weezyf

    @FreeWeezyFBaby
    How the fuck can you say that on a WAYNE FAN SITE?

    You’re on the wrong site, GTFO.
    We’ll see how Eminems Recovery does compared to Tha Carter IV after the best rapper alive comes out of jail.

  • Jon

    I wish Eminem would’ve dropped that diss song, are you serious?! that would have started the greatest rap war ever if Wayne and Em’ were going back and forth; think about how good the raps would be OMG; and to the people saying it wouldn’t be good for the game? yea right, everyone would tune in everytime one of them spoke, they’d get so much publicity it would skyrocket the game. ENTERTAINMENT thats what it would be.

  • Cooookee

    Does Somebody know where can i download Dedication 3 (no Dj Version)???????????????????

  • Romeo YunG MulA

    Wayne is everlasting Superstar, Far better than Drake. I know and am so sure that Wayne was talking in parable just to encourage Drake to keep Da Fire Burning lol.

  • Romeo YunG MulA

    Hahahahahaha, who is Em to start RAP war with Wayne? Don’t bring yourself hommie. Wayne Own da Key to Da door of Rap. Don’t even start what you cant end man. Take ma advice lol

  • DRAKE IS REALLY REALLY GUD ND ALL BUT,NOT AS GUD AS WAYNE..WAYNES A BEAST…NO RAPPER EVA HAS BEEN OR IS AS SUCCESSFUL AS LIL WAYNE.
    WHAT I THINK WEEZY,WAS TRYNNA SAY WAS DRAKE GOTTA BE WHO HE IS ND NOT TRY 2 FOLLOW D PATH HE HAS.HE WASN’T SAYING DRAKE IS A BETTA OR MORE SUCCESSFUL ARTIST,HE WAS JST TRYNNA TELL DRAKE 2 KEEP IT UP COS DRAKE IS ONE OF A FEW RAPPERS WHOS DOING IT BIG WITHOUT BEING GANGSTAR ND SHIT….D ONLY RAPPERS DEAD OR ALIVE DATS ON D SAME LEVEL WITH WAYNE IS JAY-Z ND NAS EVN M&M CANT COMPARE 2 WAYNE LOL AM SURE DRAKE COULD TAKE EM…BY DRAKES NEXT ALBUM HE’LL BE A LEGEND…WEEZY IS D BEST RAPPER ALIVE,I MEAN EVA….IT JUST SHOWS DAT WEEZY WANTS 2 BE A BETTA ROLE MODEL 4 HIS FANS WEN HE GETS OUTTA JAIL……….WAYNE MAHN,ABJ ND D WHOLE OF NAIGERIA LUV U ND U GOT ABOUT 20 MILLION FANS DOWN HERE ANTICIPATING UR RETURN!!!!!!!!!!! FREE WEEEEEEEEEEZZY!!!!!!!!!!!!!!!

  • bweezy

    Wayne is the best and always will be drake is good he raps and does the singing thing but his rap game isn’t close to waynes wayne Is a fucking genius with his lines and eminem aint one of the best rappers he can’t touch wayne and don’t know how he could think about dissing wayne when wayne is the one who brought eminem back into the game he was gone for a long time doing drugs and eating pills ems lucky wayne helped him out free weezy

  • Shady

    WAYNE IZ THE BEST NO MATTER WHAT!!..HE IZ JUST GIVING DRAKE SOME ADCICE SO WE WONT END UP IN JAIL!!….WHEZZY IZ THE BEST AND STILL THE BEST!!…DRAKE HE IZ STILL YOUR DADDY!….EMINEM U CANT BE TALKING TO WHEZZY!!….FREE WAYNE!!!!

  • sunshine

    noo wezzy is the best rapper alive!!! not drake!wayne just wanted to be nice to drake!

  • fuck you guys

    hes not even that fucking nice stfu em is sucking right now but if em got tuned up to battle he would beat weezy’s ass no doubt. drake is the perfrect bussinessmans gangsta and he appeals to everyone. hes honest too, but w.e. drake needs to get away from YM cuz weezys bringin him down. and em would murder all of them if he actually tried

  • T-man

    fuck Drake weezy’s the shit right now………………….Who ever fucks with weezy fucks with the world………

  • jemmaaa

    weezyf Says:
    June 18th, 2010 at 12:33 am
    @FreeWeezyFBaby
    How the fuck can you say that on a WAYNE FAN SITE?

    You’re on the wrong site, GTFO.
    We’ll see how Eminems Recovery does compared to Tha Carter IV after the best rapper alive comes out of jail.

    wooooo yeah we will see whos better when weezys free and sells 2 milli the first week

  • osadee

    drake’s a crazy rapper,so i 4 once agree wif weezy.holla at em drizzy

  • Jay Sanford

    weezy was being motivational. he knows hes the best rapper alive and i dont think he’ll let drake take that position. he could take drake completely out of the game by simply pickin the cup bak up if he wanted to. but from what i hear weezy F and drizzy are straight so theres only gone be motivation comin from lil wayne. no worries.
    NOVEMBER 4,, WEEZY WILL BE FREE!

  • gjcb

    thank me later is great, but ain’t shit compared to tha carter.

    FREE TUNE

  • Qudus

    Wayne is trying to be nice to drake… Em’s a great rapper but wayne is undoubtedly the greatest rapper alive surprised wayne’s nt happy with his tats i pity d dude …. Free Liltunechi

  • Mr.KobRa

    Wayne not only complimented Drake in his work but
    gave him a heads up that he’s obviousley working his way up to be
    “The next Wayne”…Although DRake isnt better then wayne he’s at least The only rapper that can get close to learicly matchin Waynes standards!!! FOr GOD SAKES WAYNe TElling Drake what he tol him is like jordan Telling Bryant “YOur better then Me” ITs A Fckin HOnor!!! THis kidd Obviously has something goin andd i cnt wait for more..
    BTW EMinem is no way near any YM rapper!!!
    LIL TWist would kill him!!
    Hes GARBAGE!!!!!!!!
    EMenim Should never bee compared to wayne!!!
    Datss whyy he didnt send outt the diss to wayne cause he knwwww he would get MURDERD!!!!!!!!!!!
    _FReEWeZzy!!

  • jusalilkrazii

    mann… tu tell yuh thah truuf.. drake iz supah ill lik hii follows in weezs footsteps jus without thah tats… kno wat im sayin…. i personaly think drizzy iz colder than wayne bi a lil bit cuz wayne rapp about thah same shxt over hii jus find a nuu way 2 say it thaz wat maks himm a legend is his ability 2 rephrase wat hii sayin.. but drake does also thah same thang but yuh c him rapp bout sum real shxt tuu doh….

    p.s.
    on sum real shxt.. yall nxggas who luv wayne so much thah only reason y yall luv himm so much iz cuz yall only pay attenshun tuu him cuz uv wat yall alredy think hii iz nd thaz thah illes rapper nd wen yuh hear bout drake, yuh kno, yuh ignore it but man get on limewire, type in drake, nd jus start downloadin random shxt yuh c nd yuh gon hear sum fye shxt dogg real talk

  • LEBRON

    DRAKE IS STILL EARLY IN HIS CAREER AND HIS FIRST ALBUM IS BEING THIS ANTICIPATED HE AINT ON WAYNES LEVEL BUT HE HAS MORE 2 COME

    BOTTOM LINE T.I. HAS THA MOST SWAG HAND S DOWN OUTTA ANY RAPPER
    EMINEMS BETTER THAN EVERYONE ON YM

    READ IT RIGHT IT WAS A LIL WAYNE AND KANYE WEST DISS AND HE SAID THEY WOULDA KILLED HIM

  • LEBRON

    LIL TWIST IS GARBAGE 2 EMINEM TWIST CANT EVEN BE COMPARED 2 EM

  • Mandem

    YOU ALL ARE FUNNY. He didn’t say he’s better then him in term of muzik but as a person. Drake even gives examples, ” you don’t have any tattoos” MAY BE HE DOESN’T do Gunz. So stop commenting silly shit here.

  • Chalupa Cabra

    Drake should of kept it for himself n not make it public. I believe That was something personal, we all knoo wayne will forever be number 1!
    freee weezy you’ll b out in no time!

  • shabzbsm

    i think they should of done a battle would of been great but nothing personal i would like them to have a battle and still make song to gether because Hip Hop need battle. batlle made Hip Hop what it is and i think it would be real good for the Hip Hop industry

  • SMH, dnt get me wrong but wayne hates beefin, Wayne can do wat ever he wants hez a gangster, a killer rapper. Especially nw i bet he has some dope linez. Em might end careerz but he doeznt want to mess with lil weezy

  • _M_

    Listen to Matthew and Mandem. More importantly, listen to Wayne, then maybe you will get to know him like I do, like Matthew and Mandem do. Because if you know someone, and you listen to them when they talk, you don’t need a dictionary to understand them.

    This is obvious, some of you are off your rocker and talkin’ stupid – actually dumb – like, did he really just say that, and you are hoping it’s just sarcasm. Or take your ADD ADHD meds for once – crazzzy talk.

  • SMH, dnt get me wrong but wayne hates beefin, Wayne can do wat ever he wants hez a gangster, a killer rapper. Especially nw i bet he has some dope linez. Em might end careerz but he doeznt want to mess with lil weezy…. Coz it wil be like playin with fire…… FREE WEEZY

  • lil wayne,s da best rapper no matter how,drake is a jst little fu-ckn rapper…eminem ure very very down compard to lil wayne,thgh we cmpard to drake u,re stil small boy…thats wat it,s 4 sho. carter 4 in its way..please click here to gt carter 4 songs.CLICK. please wait while loading….

  • zay

    I dont think wayne meant that drakes better than him at rapping, I think wayne meant that drakes a better person or figure to respresent music

  • FreeWeezy

    Weezy is much better than Drake!!
    Free Weezy!!!

  • MF.

    Maybe wayne thinks that drake is better.
    But we all know it: WEEZY is a fuckin beast.
    No body can top dwayne Carter.

  • youFakeWayneFans

    u fucking fake wayne fans.
    you all say wayne is better than him and WAYNE HIMSELF
    sayd that drake is better and you all say it is not.
    stop dickriding him mall the time you fags.
    embrassing fags you are ALL .

  • solg3r

    even if he said on d3 that every1 in ym is better than him doesnt mean shit..he was just hyping up ym so every1 will like him..how can any1 compare nicki or gudda to wayne??

  • preston/WEEZY FAN!

    even tho drake says tht weezy said dat he was better weezy is better and thoes damn tattoos its what makes lil wayne who he is and his music of course drake is good but LIL WAYNE is THE BEST RAPPER ALIVE and no body eva gonna take tht from him!!!

  • Stackamania

    in my frank opinion i think wayne was referring to the public perception about his gangsta attitude which really attributed to the hardtimes he’s been thru and currently. And on the contrary showing Drizzy the better chances he’s got to be accepted in all the diferent walks of life if he continues to remain as Drizzy drake, u kn maintaining that clean sheet always. After all, this how a good leader acts…respect u wayne!

  • weeezy tunchi wayne

    First of all this goes out for all the weezy haters out there and who is jealous of him

    No body is better than wayne
    Cuz wayne is tha best and when weezy said that to drake I think it was just to get drakes. Hopes high.
    And drake is nothing with out ymcm records for real there the ones who supported him to be at that level now
    If it wasnt for them he would be a lozer actor in a wheel chair !!

    And for eminem problem I think its ain’t shit I think its a rumour. Just like the said about 50 and weezy
    And em can’t put a diss track on wayne or any black man cuz there will be a lot of haters on him and there gonna end his career
    Just like he said he would kill me !! He admeted that him self !
    And for the people who said that em would beat wayne
    you don’t know shit a bout weezy and how he can battel between them you don’t what will happen
    Just cuz u seen em battel in a MOVIE its just a MOVIE !! He never batteld in real life
    And befor u judg wayne do your search please and see the diffrence between him and every othe rapper in the buisness he got famous and well known at a young age
    And he became the best rapper alive at a young age so try to compare him with any body no body dreamt of that when they were at his age
    Ookk so please all the haters if u don’t like him atleast respect him !!

    FREEEE WEEEZY !!

  • jusalilkrazii

    im srry but weeezy tunchi wayne iz a dumbazz

    thah wun person that reallii helpd drake b4 hii waz even signd tuu yung munii iz 40.40

    hii produced alotta his songs nd even produced sum uv lil wayne songz so b4 yuh talk yuh need tuu get yur faks strate potnuh
    REALL TALK

  • jusalilkrazii

    nd soo weezii waz guud at uh yung age at leas yuh did a lilreadin but yuh didnt duu enuff cuz yur dumbazz didnt read bout emm

    hii did rap battle in real life fxkn dumbazz that waz based on a tru story

    GOD DAMM i hate it wen peeple talk nd dont kno wat thah fxk they talkn bout

    4 real

  • tunchileyon

    Wtf are you doin man in a lil wayne FAN SITE !!!

  • Laia

    I think he{Lil Wayne} was serious.
    Although im not sure if Drake is better then Lil Wayne. And I feel where he was coming from with what he told Drake 😀

  • frega bao

    drake is goood bt weezy the goodest all in all YM is the real deal

  • Drizzy is the best in the game right now hands down
    ThankMeLater
    Free Wezzy n dis bitch wasssup

  • MandM

    Weezy is better than drake. Drake is good but weezy is better. All i gotta say is i think eminem will kill both of them in freestyle

  • Wayne sucks

    Rap today sucks eminem hasn’t been good since the eminem show and I’ve never liked Wayne ti is the best…. People only liked Wayne cause of his fucked up voice and because he smoked weed all the time in the publics eye and never got in trouble… And look what happend

  • ricky

    Yo, I hope every eminem fan gets to read what he said, their the top 3 in my eyes, but come Weezy is a beast. I bet em started crying when he sat down listening to all those wayne songs, eminem, who didnt use much punchlines like weezy is now sarting to use them! Im just saying, i see a shift, the impact Weezy made on hip hop

  • eezy e

    Guyz u 4get dat dis is dreezy’s 1st studio album, hw many recordz dd weezy sell on hs 1st studio album? hs sales r stil rising.

  • eezy e

    if yall listnd 2 forever nd drop da world, u wud hav recognisd dat shady is da dopest nigga in da game.

  • LEBRON

    Eminem can handle any 1 in beef dont get me wrong weezy is a beast but em is just a way better freestyler and he has put out disses on a black man

  • Wat r youl sayin if eminem and drake go for a battle
    it would be a draw between them OR eminem might
    score a little higher cus eminem raps r
    fast nd lil-waynes a bit slow so if eminem blows fast
    raps in th beginin nd lilwayne continues with his slo
    raps second it wont rhyme GET IT!? so wif mo of dat
    eminem can surely make: lov them both tho nd fr the
    weezy/drake stuf drakes sooooo gud(he roks) but weezy
    the best(hes the bomb):GET IT? Lol

  • kevin

    fuck all this dumb shit with whos better their both two diff people with diff views in life they just express it in diff ways both great artist my fav rappers ever. they got it down more than those other fake ass niggas

  • rogerthatchick

    i think that lil wayne and drake are both the best rappers alive and they have such a amazing talent that if they wanted they would both become unstoppble, and i think lil wayne and drake both look up to each other so that can learn more about wat to do or not to thats why i think lil wayne says thats hes da best they both in it togerther helpin each other that wat freinds iz for right

  • eminem made the right move thats all i can say..feed Weezy rappers or feed him beats..bro weezy is starvin sorry he gotta eat all it and he’ll be back in the morning-eminems flow is damnear devine but theres not a word in this world that can explain wayne’s flow.

  • c-meezy

    Aight all you need to go listen to Em’s album. in the second song he specifically uses Wayne and Kanye’s name. He says he was jealous of wayne and about wrote a song about them. but he didn’t. then he gives props to wayne and told Kanye to keep his head up. I mean damn wayne and em doin songs. He respects elm both. Get over always trying to make beef when there’s none there. Wayne an Em the greatest, you dumb if you disagree. and even dumber if you put Drake in that category.

  • the name of the song is ‘Talking to Myself’ when EM talked bout thinking bout dissing Weezy

  • BLANCOsaTX210

    Hell yeah whats good!! bumpin drakeft wezzy F baby MISS ME WHEN IM GONE!! and checking some vids out….wanna show love to young money!! keep taking over this rap game!!!

  • solo

    iight forget em, em is a legend an is way older then both of them an i think drake is truely the shit an wayne is right he wouldnt look right wit a tattoo but anyway lil wayne been in the game longer then drake its kinda like kobe and lebron kobe been in it longer thas why he kills the game but lebron is a up an comin get it!! drake is a lebron in the rap game an when drake gets older i think he gonna be way better then lil wayne , lil wayne is more metaphor an drake is more heart NO HOMO ………SOLO imma be up there one day

  • solo

    o yea so what if wayne got tattoos im blasted my self if u love em get em if u dont dont event try

  • Homeboy

    Drizzy you’re just a baby, Wayne was only tryna encourage you to do more and trust me don’t get the tatoos they’re not for you…

    Work hard Drake, we love you…….

  • lil wayne you are the best of our time.(period) And if you feel like drake is better then you then theres something wrong.Drake is a great rapper right now and i like his style.He got what it take to take the rap game thrue another 10years of hot music as well as the rest of the YM family(shouts @ nicki).Man all that i am tryin to say is my nigga keep ya head ^..Freeweezy.

    mrohtspitta@yahoo.com
    starvin4beatz.ning
    NOW I AINT GOT 2MILLION DOLLARS BUT @ I”M WORTH
    IT…..

  • david

    For all you guys that are happy cuz you think em said that he would of got murdered by Wayne need to think again. He said it cuz that was around the time that proof died and he was going through shit. He said that cuz that was the time when he couldn’t write a decent flow cuz of how the death affected him. Quit listening to these fake ass articles about ppl just putting half the story. Matter fact, go listen to the track and listen for yourselves. What did you guys already forget that Wayne said he didn’t want to mess with em when it came to beef’n?

  • okonta kosi

    lil wayne is da best nobody is to be competed with him

  • c-meezy

    @ David, thank you for someone actually agreeing with!

  • DaT KUsH

    Lil Wayne was jux trying tuk to Drake lyk his brother from another mother by advising him bt in real sense Drake is no where close to Lil Wayne’s achievement as a rapper and businessman……not taking anything away from drake tho,he’s a legend in the makin. Yo put ur head up weezy……we got ur back here in CENTRAL UNIVERSITY,GHANA,AFRICA!!!!!!!
    FREEWEEZY.COM

  • Tony

    Damn all you ppl saying eminem can’t fuck with lil Wayne are gay ass fuck cus lil Wayne even saidthat he can’t fuck with em so get of lil waynes dick and see reality. I like lil waynes music but he can’t hang with em not lyrically not sales eminem is the best selling rapper of the decade. As far as beefin with em eminem ends the careers of well known ppl such as Carey ja rule ect who has weezy beefed with gilly the kid. Get out of here if u really think lil Wayne can hang with em and do the research.

  • Razor

    Whoever said eminiem is a freestyle rapper and is known to end carrer, Stop Watchin 8-Mile Kid

  • Ron Myers

    Honestly Drake is one of the hottest rappers (of right now ) but when it comes to lyrical and “flo” wise, Lil Wayne is still outdoing him. I think about 3 more years into the game, then Drake could probaly COMPARE himself to Lil Wayne. Even then Wayne would be better than him.– Ron M.

  • Drake is better

    Why is everyone dick riding lil wayne he himself admits that drake is better and you lil wayne dick riders try to change the fact by saying oh he probably meant he is better person than lil wayne

  • klgjdjd

    okay wayne probably wasn’t joking he even thinks eminems better and wayne probably wouldn’t have killed eminem i mean we would’ve eventually won but i think it would’ve been pretty hard but yeah he’d win still

  • Daxze10

    ALL YALL NIGGAS MUST BE DUMB AS SHIT IF U THINK LIL WAYNE IS BETTER THAN EMINEM, EMINEM IS THE GREATEST RAPPER OF ALL TIME!!!!!!!!!!!!

  • Pingback: Drake Freestyle & Interview With Tim Westwood [Videos] | Young Money HQ()

  • ur all the same

    drake nd lil wayne r both terrible i aint heard such shit for years fuck young money, eminem would destroy all fake ass rappers like lil wayne, u ppl need ur heads nd ears lookin at!! music is being destroyed by this wack shit!

  • fresh kido

    d thing is drake is a kul guy a very grt boi and also a vry grt rapper. buh if we luk closely into dis mata we wuld c dt tunechy is lyk drakes father in dis rapin stuff and d prayer of a father for his son is that he shud b beta dn him and superceed his acivments and do beta dn him in all thinzz. so wen lil told drake dt he was beta dn him he wanted to encorage him so as to make him feel good nd make hin fill rili nice and make him improve on his songz dats all. but I must also commend drake, he is also grt. bat lil is d KING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!