Other

Lil Wayne’s Custom-Made “Carter IV” Beats By Dre Headphones

Mon, May 9, 2011 by

Lil Waynes Custom Made Carter IV Beats By Dre Headphones

Lil Wayne was spotted in Miami yesterday rocking his custom-made “Tha Carter IVBeats By Dre Pro headphones, which have “Carter IV, Lil Tunechi, 504” on them. How cool would it be to cop a pair of these ❓

Lil Waynes Custom Made Carter IV Beats By Dre Headphones

Lil Waynes Custom Made Carter IV Beats By Dre Headphones

Lil Waynes Custom Made Carter IV Beats By Dre Headphones

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , ,

  • N3W 0RL3ANZ in dis bitxhhh hahaha 504 all day 1st bitchez ohh yeaa Su-Woop n if i aint 1st den fuck yall (9th-Ward)

  • Taif

    Firstttt bitchss

  • alex1221

    first ..!!!

  • SWAGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
    –Twitter: @NyshaLovesWayne
    Follow Me (:

  • Brisha

    Are they going to sell these in stores???? or what?

  • Julianne

    yuppp.

  • Chris

    In the second pic theres a white guy in black behind him. Is it just be or does that look like fat joe with a weight loss?

  • Chris

    *third pic

  • drizzyNweezyFB

    damn. sick as fuck

  • Jordan

    Damnnnnnnnn

  • http://youtu.be/d9EdNx68I70 check out this link and give me feedback!

  • Rico

    @LilTunechi n @ricofficial

  • TCP3

    Yo that guy has a uni-brow!
    But sick lookin head set.

  • Gonna see him in Minneapolis, third time in two yrs. Soo woo

  • MDZ

    lil wayne is the best. FUCK Feminem!!!

  • real-talk

    where the hell do it say carter 4 or lil tune chi or 504???? am i trippin i dont see nothin

  • And u niggas say he aint promoting! Making a dr dre beat with c 4 on it is the greatest promotion to think off!!, does that mean that now dr dre fux with weezy? It would be dope if weezy would be On that detox SHIT!

    They want the carter 4, bitch it’s coming June!

  • Pingback: Photo Op: Lil Wayne's Custom Beats By Dre Headphones | DDotOmen: The DMV's Front Office()

  • Luiseezy F. Crazy

    damn i know i need glasses but GOD DAMN I CANT SEE SHIT THAT SAIDS CARTER 4 OR 504 OR ANGELINA JOLIE ……..NOTHING!!!!!!!

  • i dont see the words carter iv lil tunechii or 504 written anywhere. where is it?

  • Alex

    I want some of them

  • NatalieCarter

    Damn, I’m currently in Miami. I hope I get a chance to meet him.

  • carter 4

    dam well the carter 4 has to be the shit if he got custom-made beats for them, ha

  • LA

    Smh dey look like a regular pair and fuk detox! 10yrs waitimg on that shit still havent drop? Fuk dre and fuk aftermath!

  • FlyDungas

    fuck yeah! glad i waited on coppin these

  • FlyDungas

    aw i didnt actually read it lol *runs in shame*

  • they say weezy aint the same he got wack verse
    they want the carter 4 bitch wait till june 21st !

  • lil_tunechi813

    yall guys are blind its clearly in the first pic on the side square.

  • mab yardie

    whats poppin slime

  • Hhin

    It has the #6 on it for fuck sake whats wrong wit this world..

  • FUCKWIZKHALIFA

    nigga calm down wayne should be dope on c4 he now on tour.

  • Its CeeJ motherfucker

    yeah i went there wayne.
    rite some real shit and stop hopin on t lopez shits u aint tht hot no more dope bowa

  • Its CeeJ motherfucker

    ur teeth can get repoed just like every niggas house down in no.

  • paddy

    if i had waited just two more months gettin my studio beats by dre i would of got these instead

  • YungNizzy14

    Damn thts throwed id rock one of dem hoes real talk! YMCMB!!!!

  • J

    I dont see shit where the fuck “Carter IV, Lil Tunechi, 504” is written exactly ????

  • LeLeWeeziAnna

    I must blind to I don’t shit written there in any of the pictures – All I see is that Weezy need to ease up on being out in sun for long periods of time or he gonna end looking pitch black like that turd flavor flav – Pretty soon you won’t be to see his tats – He still a cutie pie though!!! YMCMB!!!

  • maine i can’t wait to see Carter IV… same day as ma buffdae…. love u wayne

  • sabrina fbaby

    O MY GOSH SOO CUTEEEE…. CARTER IV can,t wait!♥ LOVE YOU WEEZY F BABY YMCMB 4EVER

  • Michael

    These are soo sick
    follow me a real tunchi fan on twitter @demeyin0

  • Tune(Man on the Moon)

    so let a dre beat on c4

  • Yanni

    dat nigga weezy got swag

  • Jdkd

    I want those so much. Are they gonna sell them in stores?

  • Wishes I could meet Wayne

  • Isah

    Hmmmmmmmmmmmmmmm my weezy u’ve gat swagggzzz.

  • nola native

    not seeing it, im sure you could go to any airbrush shop and get it done, prolly what he did..

    “They want them beats by dre, with that exclusive tune”

  • real g’s move in silence like lasagna

    yeah i aint seen shit that said c4 or tune or nothing!

  • Bosyladie

    I Lurv WEEZY!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3

  • its in the 1st pic on that square

  • Miiiike!

    I want someee!! They look so so awesome!

  • Imran

    Lil Wayne is a fagit and a cunt who can suck my little fat chose

  • Imran

    Lil Wayne, u can’t sing for shit, and you son is bastard, don’t you wish that ur son wasn’t such a bastard

  • Imran

    Jokes ur headphones are stunning I want some

  • HEY ! You want Lil Wayne High Proformance Earbuds-

    Go to http://www.TheSection8.com

    I found sick ones for less then $20–

    ALSO SO COOL HEADPHONES ONES TOO…

    ENJOY!

  • pacman100

    swagger on 504

  • Josh

    There beats pros, you can create your own custom beats at colorware.com but be prepaired for an exspensive bill which is ok unless your not a baller.

  • It is perfect time to make some plans for the long run and it’s time to be happy. I’ve read this post and if I may I want to suggest you few attention-grabbing things or suggestions. Maybe you can write next articles regarding this article. I want to learn even more issues approximately it!

  • dj.tiboz

    Thanx love those beat by dre headphones. Fuck them critics……loving your music peace……….salute

  • Great post. I used to be checking continuously this weblog and I’m inspired! Very useful info specially the ultimate part 🙂 I maintain such information a lot. I used to be looking for this particular information for a long time. Thank you and good luck.