Latest News, Pictures, Young Money Ent

Video: Lil Wayne At King Of Diamonds x More Pics From Drake’s Rehab Pool Party

Fri, Jun 3, 2011 by

Above, you can watch some footage from WorldStarHipHop‘s 6 year anniversary at King Of Diamonds in Miami over Memorial Weekend with Lil Wayne, Drake and Lil Twist. After the jump, you can view some more photos from Drake‘s Rehab Pool Party at the Hard Rock Hotel & Casino in Las Vegas with Weezy.

PREVIOUSLY: Pictures: Lil Wayne, Drake & Lil Twist At King Of Diamonds In Miami | Pictures: Drake Brings Out Lil Wayne At Rehab Pool Party

Pictures Of Drake & Lil Wayne At Rehab Pool Party

Pictures Of Drake & Lil Wayne At Rehab Pool Party

Pictures Of Drake & Lil Wayne At Rehab Pool Party

Pictures Of Drake & Lil Wayne At Rehab Pool Party

Pictures Of Drake & Lil Wayne At Rehab Pool Party

Pictures Of Drake & Lil Wayne At Rehab Pool Party

Pictures Of Drake & Lil Wayne At Rehab Pool Party

Pictures Of Drake & Lil Wayne At Rehab Pool Party

Pictures Of Drake & Lil Wayne At Rehab Pool Party

Pictures Of Drake & Lil Wayne At Rehab Pool Party

Pictures Of Drake & Lil Wayne At Rehab Pool Party

Pictures Of Drake & Lil Wayne At Rehab Pool Party

Pictures Of Drake & Lil Wayne At Rehab Pool Party

Pictures Of Drake & Lil Wayne At Rehab Pool Party

Pictures Of Drake & Lil Wayne At Rehab Pool Party

Pictures Of Drake & Lil Wayne At Rehab Pool Party

Pictures Of Drake & Lil Wayne At Rehab Pool Party

Pictures Of Drake & Lil Wayne At Rehab Pool Party

Pictures Of Drake & Lil Wayne At Rehab Pool Party

Pics via Erik Kabik and Sandra Rose.

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  • Sinan Kalac

    First:!

  • DAMU

    MY HOMIE WAYNE MAN WITH THE BITCHES., & ENJOYIN HIS TIME AT KING OF DIAMONDS. . . . YM ENJOY THERE LIFE. & DO LIVE IT UP. . . .FIRST CkAPO

  • Tune(Man on the Moon)

    not important

  • lilwayne>allrappers

    ymcmb living the life

  • JayWalkinJustin

    Yeaaaaaaaa Its A Partyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!

  • dsfgfsdfsddf

    Why the F has lil wayne socks on in a pool

  • Gays up there

  • Grey

    Give up the party wayne ! release the C4

  • I don’t think them ugly ass strippin bitches need to be beside my man.
    haha.. juss sayin. He’s lookin hella sexy at Rehab though.
    Quit with the ‘first’ ‘second’ comments. Grow up and start typin some real shit.

  • Grey

    @ Sinan Kalac

    Türkmüsün aga 😀 ?

  • Ror Rito

    @gay
    türky

  • HelloMFuckerHeyHiHowUDoin

    Lil Wayne never shows his feet… Whats up with that? Every time hes in or by water he covers them up. Either socks or shoes… Is there a complex there? Hmmm…. Hes still sexy no matter what. Just wonderin if anyone else notice… YMCMB All Day, Every Day!!!

  • Dude

    can ya blame him.. bein in bars..now tha nigr livin everyday like his last.. he wants to see bball games, clubs, relaxtion, family n wateva..hes been in tha studio for years an years..2011 wayne is dedicated to youngmoney, life, family.

  • suckalicapussy

    fuckkkkkkk that C4 then party Tuneiggaaa

  • Slikk

    Wayne is da shIt livin the life of the beat there was to music

  • yung_money

    @Dude who gives a fuck i did 5 fuckin years to his 10 months grow da fuck up only time this nigga should be at king of diamonds is a album release party after he drop c4 and erbody wondering why all da push backs because erthing yo dumazz just said bullshittin

  • Dude

    i aint cussin..just speakin facts boy. wouldnt you wanna live ur days up after prison, aswell as do tracks, instead of slave ur arse in studio’s.

  • lil wayne is illuminati…after all these believing that he says “i believe on god”, after thinking that he got his soul, i was just wrong, i was just stupid to beleive that a nigga will ever make it to the game without selling his soul, i thought wayne gave him hope, but no, this nigga works for these illuminati, same as jayz kanye eminem….all these are illuminati puppets, i thought lil wayne is diffrent, so i supported him, but i guess this man is just as soft as all of them niggas.
    ……ya as he said in a milli, he is ILL, yep he is ILLuminati.

  • Qweezy

    if this nigga wasn’t at strip clubs every damn night wasting money on them ugly ass pregnant strippers.. Carter 4 would have been out by now. and i dont want to hear ” awww he got a life he can do that” uh no.. pushing the motherfuckin date back is got damn nonsense. Carter 4 better have like 20 songs.

  • numerus clausus

    LOL INSTEAD OF RELEASING C4 THIS FUCKING SELLOUT IS PARTYING WITH UGLY SLUTS.

    @vocker He isn’t IN the Illuminati. Just a worthless puppet to influence young people. Just like every sellout mainstream rapper. Haha they actually think Waynes a Mason.

  • andd this is y the carter 4 keeeps gettin pushed back …. smmfh .!

  • JC

    Hey @vocker you can get off the illumanati shit no one cares go read your bible and preach somewhere else fag

  • jason

    I Bet Yall Didnt Know Wayne Is Illuminati He Said It In One Of His Songs He Said I Get My Gs To Kill Yall Niggas Illuminati And He Got The Illuminati Shirt On AllSeeingEye But Shit I Still Fux Withim

  • Mike

    its proof that wayne is illuminati open ur eyes ppl

  • yung_money

    who gives two fucks if he illuminati or a fucking nun all that matters is da gotdam music erday yall up here talking bout illuminati or his swag wut he wearing where can i get those at wow he making it rain smfh da bitches who be up here don’t even dick ride like some of yall niggaz mixtapes and albums the only fuckin thing important who cares bout clubbin and pics

  • Young_Mulla

    @vocker…. you are a dumbass! If you seriously believe in this illuminati shit go to the top of the nearest building and take the fast way down. That shit it just a wak as the rapture and the end of the world. You all are just as dumb to believe.

  • Fly Dungas

    Wayne isn’t Illuminati, no rapper is. He does sell out to them though, more than other rappers it seems. Whoever said that thing about puppets influencing kids is completely right.

  • Mike

    wayne even said hes illuminati he said it in a song and in an interview for ozone and kanye said it he said i sold my soul To The Devil I Know Its A Crappy Deal At Least It Came With A Few Toys And A Happy Meal

  • Fly Dungas

    People in secret societies don’t talk about it, thats how you know its not true. Check out the power video. They’re a SECRET society for a reason :p Rappers do it for attention

  • AYMISSCARTER

    i love it when i see him havinng funn wit his nigguhz ..he really livin the good lifee
    I LOVE YOU WAYNE <3

  • Mike

    Fuck Wayne Hes Illuminati And The Reason Pac Is Dead Is Because of illuminati he turned over to god and the illuminati killed him and wayne is illuminati and it is true that nigga sold his soul for riches why u think he wasnt as big back then he just blew up 3 years ago he says hes blood but hes not a real blood he throws up a b sign just to cover up the fact that its a 6 that dude is a devil end of convo im out

  • junie

    dam mike went in lol illuminati or not i still fux with him

  • Ezpion

    Dam wayne…….no apology…..no explanation to why you didnt come trough for your fans……and then you go partying and walking around on the beach doing nothing…….

  • Made Man

    Hey Danny I don’t know about these little junior high faggots on this site but for me all these pics and clubbing videos are pointless. This nigga pushed his album back 2 MONTHS, 3 weeks before release , who does that ? so he can blow more tour money on these raggedy ass strippers ? bitch ass nigga lucky he dropped No Ceilings in ’09 or else I would have stopped giving a shit a long time ago.

  • FUCKWIZKHALIFA

    70% on lil wayne site fake and faggot family kids get friends or hobby.. real fans believe in wayne

  • Bang Bang

    Fuck That Bitch ass nigga kissin men and shit in the mouth fuck you wayne wtf are u scared to drop the album u gay ass nigga fuck u i aint a fan of urs anymore ever since u came outta jail u fell off fuck u gay ass nigga

  • Saybe

    wayne is in the illuminati go to youtube and type Lil Wayne Says Hes In the Illuminati! **MUST SEE** 7/27/10 and listen to what this nigga says and how they break it down

  • This nigga wayne needs to do Alot now to gain my respect again, for real. I know u said he illuminati, but I don’t have a proof that he is and that he isn’t. After what I said up, I went to wayne songs, and one of them was “pray to the lord” and I was like how this nigga illuminati, then I went to “tie my hand” that nigga said we got soul ppl, we got soul. After that I went to no ceiling and he was saying something about crosses abd christain, I was like that nigga impossible to be illuminati. Don’t u be remember the letter from wayne in jail, when he said ” y’all know I’ll never exchange god to aanybody else”. And in I’m me he said ” I close my casket tight, so I don’t let the devil in”.
    All of that got me thinking he ain’t one of them. Why would he be one of them and then they let him ge locked down in a cell. Why would be alot of hating in him if he is one of them? Why would lil wayne keep saying I beleive in god in every conert?
    Haaa but I still don’t have proof in anything, feeling blind in shit

  • This nigga wayne needs to do Alot now to gain my respect again, for real. I know u said he illuminati, but I don’t have a proof that he is and that he isn’t. After what I said up, I went to wayne songs, and one of them was “pray to the lord” and I was like how this nigga illuminati, then I went to “tie my hand” that nigga said we got soul ppl, we got soul. After that I went to no ceiling and he was saying something about crosses abd christain, I was like that nigga impossible to be illuminati. Don’t u be remember the letter from wayne in jail, when he said ” y’all know I’ll never exchange god to aanybody else”. And in I’m me he said ” I close my casket tight, so I don’t let the devil in”.
    All of that got me thinking he ain’t one of them. Why would he be one of them and then they let him ge locked down in a cell. Why would be alot of hating in him if he is one of them? Why would lil wayne keep saying I beleive in god in every conert?
    Haaa but I still don’t have proof in anything, feeling blind in shit

  • dumb

    i remember a skit either in d2 or d3 where he said rapping is his life and being at parties is his job….all these parties now and no good music from him….sad

  • FUCKWIZKHALIFA

    i support & buy his albums defenelity !!!! i dont care about this fake fans here right now i see just kids without hoobys and write bullshit about wayne hes only a people how we all!!! dont forget that!!!

  • Hunter

    thats stuff is wrong. he needs more God in his life.

  • patS

    FUNNIEST THING THAT’S NOT EVEN HIS MONEY IN THE VIDEO, PROMOTERS GIVE THEM THOUSANDS JUST TO SHOW UP

  • junie

    he is in illuminati but hes trying to get out listen to that song in 06 or 07 its called in the streets where he says warfare illuminati meaning he want outhes against it now he might get killed if he turns on the devil and starts being devoted to god just like how tupac died

  • Young Sammy

    Mulla westside!

  • YoungAngel

    Weezy! best rapper

  • Seann22

    What Kind of shoes is Drake wearing??

  • Seann22

    WHAT KINDA OF SHOES IS DRAKE WEARING!!????

  • Don McNeal

    OK TIME TO SPEAK REAL SHIT…. Lil Wayne is no Illuminati he is KILLUMINATI… Illuminati wouldn’t allow one of their members to promote GOD at every show… Illuminati would not allow one of their members to go to jail for almost a year…
    In 06′ Lil Wayne was approached my Roc Nation (Jay-Z) to join his label Wayne denied because he wouldn’t sell his soul.. That same yr he got the gun charges that finally put him in jail… Wayne wore illuminati gear in his “How To Love” picture but if you notice he put the middle finger in there to say “fuck you” to the illuminati …. KILLUMINATI Wayne loves god and that’s why I support him. You think JayZ would take shots at Weezy if they were on the same side???? Think

  • Don McNeal

    My bad sell out to them…. Obviously he can’t be one of them. but Wayne don’t rep that stuff and you can’t tell me he does..

  • MDZ

    Wow guyz i’ve jst seen a video of Talib Kweli defending Lil Wayne 4rm those who say he suck. i saw the video on youtube. Talib Kwali says Dr Carter is one of the best rap songs he has ever head in his life. He also said 2 d people hatin on lil wayne ” if u have never came up wth the line dope as REAL Gz MOVE IN SILENCE LIKE LASAGNA shut d fuck up” lol. its a nyc video and i wish all lil wayne haterz could c it.

  • junie

    don mcneal how do u know where did u hear this and MDZ i saw that vid too

  • smm

    no one knows what ll wayne is only he and god knows and maybe his family thats it so all of u talkin about illuminati and all of u talkin about how hes not u dont know the only valid point about that illuminati shit is his old song called in the streets other than that no one knows nothin but him and drake has on chucks btw

  • Tune(Man on the Moon)

    i mean WHY did you ask

  • Tune(Man on the Moon)

    @FUCKWIZKHALIFA

    if you still doont know it i am a REAL wayne fan

  • smm

    don mcneal ur wrong in some of that rocnation didnt get founded until 09 it wasnt rocnation in 06 plus wayne was arrested in 07 and he might not be illuminati if u listen to the song called in the streets but others might say he is depending on how he said in that verse but at the end of the day no one knows but him not me not u not any other ppl commenting only him point blank period

  • junie

    donmcneal do u even know what killuminati means it means that the person that used to be in illuminati is now against it they dont wanna be in it anymore thats how tupac was killed the illuminati killed him because he turned to got and stop fuckin with the illuminati and thats wat wayne is doin or might be doing but god for bid if wayne dies then ill know why

  • junie

    sorry for the typo i meant god not got

  • Tune(Man on the Moon)

    tomorrow fast lane video!!!

  • Fly TheThruth Dungas

    @Mike sorry but this is the reason pac is dead bro… http://www.youtube.com/watch?v=XIjDAU05JgU&feature=fvst

    dont get me wrong i love the guy but that first shot to the head knocked somethin out of place, same shit happened to bob marley but it was cancer and not a bullet

  • junie

    fast lane video from who

  • Don McNeal

    @SMM Listen to Lil Wayne Flashing Lights Remix.. The end Wayne talks about JayZ trying to get him to join Rockefella.. Damn why be so critical I know they just changed the name I just said the latest so ppl know what I’m talking about. 06′-07′ wtf lol what I’m saying is true you’re picking at things that are irrelevant ….

    @Junie KILLUMINATI is against illuminati doesnt matter if you once were apart or not I’m just clearing up that there is no way Wayne works for the illuminati.. Period.

  • junie

    @ don mcneal i feel u but on some real shit no one knows but him thats all im sayin

  • smm

    @donmcneal listin to in the streets and u decide if hes illuminati or not cuz it sounds like hes against it and ur wrong killuminati means that u were once apart of the illuminati but u dont wanna be apart of it anymore because thats what tupac said he said them exact words and thats why he died they found biggies murder but not pacs u know why kuz illuminati killed him he turned on them so they killed him

  • Don McNeal

    @Junie yeah man I know right.. We can only go by what we see so as long as he is still thanking God for his awards and opening his concerts the way he does and stuff I have to support my homie.
    YMCMB
    WEEZY F. best rapper alive

  • Don McNeal

    @SMM idk I just know Wayne ain’t illuminati and that’s all I care about. I feel ya on why PAC died and I believe that. Wayne ain’t reppin illuminati so he has to be reppin something else. He has to be working for Killuminati if he’s not a member. Or however u say it. As long as my homie don’t work with illuminati I’m cool

  • Tune(Man on the Moon)

    fast lane by eminem n royce da 5’9

    they would never push back their album

  • WayneFace

    i wanna see some pics when he is out of the water with his boxers

  • yung_money

    SHUT THE FUCK UP PLEASE IT ‘S A 100 COMMENTS UP HERE BOUT ILLUMINATI THIS ILLUMINATI THAT WHO GIVES TWO FUCKS IT’S NOT IMPORTANT. IS WHETHER HE ILLUMINATI OR A PREACHER OR SAINT OR WUTEVA DA FUCK ELSE HE CAN BE THE REASON C4 GOT PUSHED BACKED??? HELL NO SO SHUT THE FUCK UP ABOUT IT SOME OF YALL GAY ASS NIGGAZ TO DEEP IN THAT MAN BUSINESS LIKE YALL FUCKING HIM OR SOMETHIN WUT HE REP AIN’T GONNA CHANGE YALL LIVES GET THE FUCK OVER IT AND USE DA COMMENTS FOR REAL SHIT LIKE MUSIC DA ONLY THING THAT EFFECTS US SMFH OBESESSION MAN GROW DA FUCK UP

  • AGA

    …let ppl do what they want to do!! He’s enjoy his life & that’s what we all do as we can…he just can to the fullst…i love weezy whatever. only wish to hear C4…

  • Don McNeal

    Lmao @yung_money ! You’re right
    Carter IV AUGUST 29th
    Leggo!
    I’m ready for the Unplugged special on MTV.

  • khaled

    i hope that i was there just for one reason…….to pick that mony shiiiiiiiiiiiiiit how many money thy got and some one tell me are this money for real……damnnn

  • he aint illuminati i know that song he aint say dat shit like dat get my young gs to come see about it wont fear illuminati and all this over a fuck shirt fuck out of here

  • naheezy

    to everyone, the nigga probably already finished c4 and handed it in, after all he said “he’s so done he could put it out tomorrow” its universal thats pushing it back cuz they wanna build up the hype, he has nothing to do with it. so why cant he party and go to KOD and LIV?!

  • naheezy

    i was wondering why the nigga dnt wear Louis V and Gucci and ice anymore.. this is why! he’s wasting all his money on 1$ bills at strip clubs… smh

  • Converse

    ^^^^^^^^^^^^^
    Everybody above me are retarded as shit! lmao if you believe in illuminati I bet you also believe the world suppose to end last month to smh

  • that’s whats up 🙂

  • boy

    homeboy jumpd strait in the jacooz wasnt worried bout tha camos

  • Everyone talking about lil’ Wayne being Illuminati Listen to Kendrick Lamar’s hiii power.No black man is in Illuminati.

  • C2Freshh

    wayne isnt illuminati yu fucks are scared man i swear always hiding, he says hes ill, that dont mean illuminati. Always lookin for a reason to hate.

  • Comin June….I mean august

    Yo Wayne mind as well retire cuz none of yall muhhfuckas care bout da nigga nomore

  • someone would take a pic of weezy’s ass and wat was da arrow pointin at??????

  • aye c2fresh i agree i hate how mutha f$$kers always gotta hate on a nigga for shit and if he was wat the fuq can we do bout it dats him so let him do him and get off his dick you dick ridin haters

  • Phoenix

    Well to think of it,wayne maybe illuminati,and he may not be.cos,he had once featured kanye,ti,jayz.on his track,”you ant gottz”

  • Yung

    Wayne is deff illuminati. Look at his shirt, a woman with 1 eye covered by a star.

  • Lil Chuckee

    IM A UGLY NIGGA 🙁

  • Tony Williams

    I am too mane

  • Buff Nigga

    You not to ugly for my dick mane

  • Tony Williams

    ooh shyt i thought u died mane

  • Buff Nigga

    @Tony Williams, you remember my buff dick tightass?

  • Tony Williams

    I wemember, how culd i forget get mane

  • Buff Nigga

    when i cum home after work you betta have tht tightass in my bed keepin my side of the bed warm. bye sweety and when im fuckin you u betta wave those bitch ass hands in da air

  • John

    Did anyone see nicki minaj butt naked behind weezy @ K.O.D? wassup with that?

  • I LOVE YOU LIL WAYNE SO FREAKIN MUCH I WISH I COULD MEET YOU SOME DAY BEFORE I GO. THATS HOW MUCH I LOVE YOU.I LOVE THE WHOLE YM GROUP.AND I ALWAYS WILL.

  • alyssa

    damn, even though those hoes are ugly, they gon’ turn a straigh gurl like meee. 😉

  • Abdullah

    how can wayne be illuminati……….remember he has a tatto on his eyelids that says fear god and a cross on his forehead and he always says i belive in god and wears a cross around his all the time so fuck whoever says wayne is illuminati that nigga real to death!!