Audio, Young Money Ent

Drake – Used To (Feat Lil Wayne) [New Version]

Fri, Feb 13, 2015 by

Drake Used To Feat Lil Wayne New Version

Check out a new version of Drake and Lil Wayne‘s “Used To” collaboration! On this new version of the song, Drizzy has a second verse, Tune spits the same verse but you can tell it has been re-recorded, and there is no Riff Raff on the intro and outro.

The original version of this WondaGurl-produced banger appears on Weezy‘s Sorry 4 The Wait 2 mixtape and the new version of the track appears on Drizzy Drake‘s If You’re Reading This It’s Too Late project.

Hit the jump to listen to the new version of “Used To“.

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , ,

  • e dog

    First

  • Tee

    Has anyone heard all the album yet? drake said this on 6pm in New York:-

    “Lil Wayne could not have found him a better successor”

    • Tuned

      Yeap. Heard that shit

    • Patrick H

      Yep and that song is crazy but not touching 9am in Dallas or 5am in Toronto.

    • Galvatron

      Cd iz slick

    • justfacts1

      Wtf fuck drake if he said that… wayne has defenetly not left nd waynes still greater then drake at wayne lowest point in his career

      • kingfresh

        Fr

  • triggacity_813

    Its gone be Wayne, Drizzy & Nicki vs Birdman, RHQuan & Thugger….lmao
    This should be a funny ass battle

  • Of all Wayne signed… The two that blew up have one thing in common… Acting was their first pursuit

    • Patrick H

      Okay and what?

  • youngmoneynomocash

    same verse just no autotune- if sorry for the wait 2 didnt have autotune on most songs like selsen blue , trap house, etc it wouldve sounded much better. still hot verses tho. this makes the songs so much hotter. and i’m so sorry.

    • BJ

      I think hollyweezy and no type the only songs the auto tune made the songs sound better

  • triggacity_813

    Drake recorded a new verse cause Wayne killed him on the first one

    • edzdz

      That was Drake’s track but wayne put it on his tape without the second veese

  • 6god

    this drake second verse is fire.

  • fewcha

    thank the lord they removed riff raff and his wack ass

    • kingfresh

      Hell yeah

    • Red Ketchup

      But it was funny af.

    • Red Ketchup

      I pull up weighing 224 looking like a damn cyborg!

      • Tune Up ©

        Had to look down double check, cause I thought they had their shoes tied together. Motherfuckas got they shoes tied together!

    • BJ

      It was funny doe, made Me like the sing more

  • Weezy

    Good news…. Drake is a free artist now

    • Konfuzed

      Who told you this?

      • Weezy

        He dropped that album ccause he had one more with cmr to get out of his contract and also said we es tour checks in the song with waynes interview… So he is technically a free artist right now…

      • triggacity_813

        His contract with CM/YM was for 4 albums.
        TML, Take Care, NWTS, & this fufills it
        I think the same thing with Nicki to so now it’s all up to Wayne to get out his contract so they can start YM without cash money

        • ballsohard

          Is this good news tho?

          • Weezy

            It can go both ways

            • YoungJT1092

              They do say love is a two way street…lmao

          • triggacity_813

            If he stays loyal to Wayne yes. Cause then once Wayne gets out of his contract he can sign Drake & Nicki back to YM. I’m sure he will tho

            • And what about Gudda Gudda.

              • triggacity_813

                He gon stay loyal to Wayne as well.

              • YoungJT1092

                Im sorry but Gudda and Corey Gunz need to blow up after Wayne takes the game over with Carter 5.

        • Thugger

          nah on pink print nicki said “cash money getting 6 albums”

        • BJ

          I really think drake want to have his own label novo, I feel he thinks he to be sign under someone, he still home fuck with Wayne though

    • ballsohard

      How u know?

      • Weezy

        He dropped this album so he can get out of his contract

        • Patrick H

          He didnt drop it on YM or CM so you are wrong.

          • LilSammy

            It says cash money records on iTunes so you’re wrong

          • Weezy

            Lol

          • triggacity_813

            Bruh its on iTunes under Cash Money records
            *refresh*

          • bloodneck

            check the itunes he dropped it on behalf of cash money records

          • BJ

            He dropped it on cash money, he want out of cashoney like everybody else, cash money is truly dead

    • Good news for wayne. That’s his money. Doesn’t effect you

      • Weezy

        lol … Drake just took the light from your boo KENDRICK real fast

        • Oh… Yippy. … People got the attention span of a two year old. 1 song vs 17 tracks that will be irrelevant soon

          • Weezy

            Lol this will be the last album of kdot that people will pay attention and drakes as well they will get replaced just like everyone else (but that doesn’t mean it won’t be good I learn to appreciate greatness unlike u also it doesnt mean people will stop listening to them after they will still save there core fans)

            • Right.. Coming from a guy who believes wayne still the best when the rest of the world think he trash

              • Weezy

                Wayne is the best rapper alive its is very true 9 mil download for a mixtape the world cares ur just a hater like a lot of other people lol

                • One of the songs he had on the tape… Got over a hundred million hits without Wayne on it.. What’s your point? His album wont do that if Nicki and Eminem cant sell big

                • Weezy

                  I’m the best rapper alive – weezy

                • He gave that up on the elliot wilson interview so.

                • Konfuzed

                  #???

                • Don’t bother konfuzed. We irrelevant to eachother now

                • Konfuzed

                  #?

              • Ye’

                I mean you are on the fan site he gotta be doing something right

        • And i guarantee Drake’s shit will stop at… It’s dope. Won’t spark no conversations or anything. And will fade away just like all of Drake’s microwave music

          • BJ

            To be honest Kendrick is great but drake is jus to dope to fuck with, when he drop some shit the whole world stop what they doing and go listen, Kendrick is cool but something is lacking, I just can’t point it out

        • YoungJT1092

          Realest shit spoken. Disclaimer: Kendrick is definitely a powerhouse in this era, and is a poet- not rapper…..but him and JCole combined couldnt touch Drake, and worse the three headed monster that is Wayne, Nicki and Drake. Young Money is the rap game ladies and gents pay close attention!

          • Kahlil Herring

            You guys need to stop talking some BS, I’m a big drake fan my damn self but drake’s lyricism, wordplay, and storytelling is nowhere near kendrick or Cole, I’ll give it to drake he is the HOTTEST rapper out right now, but he’s not the best out. I can name 3 other rappers that are better than Drake, Jcole, Kendrick and Joey Badass,. Drake is occasionally a great rapper and right now he’s as hot as lil wayne was back in 07 but Iil wayne was a wayyy better rapper than drake in 07 to drakes ’15. The only thing that holds Drake up is his beautiful production, his commercial related bars, Drake is not a GREAT rapper but he is sometimes. His old projects showcased that, but ever since he infused singing. His bars haven’t been the same, and I mean SINGING heavy, I know his old projects he sings but now it’s messing up the rap side of him by dumbing down his style to appeal to a lot of other people, but yea he’s not the best rapper out right now, HOTTEST yes

            • YoungJT1092

              Drake has collabed with almost every legend in the game so far in his career, Kendrick and jCole and still making their stuggle music, which is inspiring and attractive, but you saw the Forbes list tho, I’ll leave that there.

      • kingfresh

        Exactly!!!! Niggaz too nosey lmao best comment you made lol

        • Weezy

          Huh?? They are here cause of us fans

    • Nathaniel Diaz

      Watchu mean he’s free?

  • I just don’t like drake. It’s wasted talent. He uses his success to boost his ego. Everybody wants their ego boosted so they gravitate toward that.

    • Konfuzed

      #??

  • Weezy

    Drake dropped this to get out of his 4 album contract with cm/ym… He is free now

    • Patrick H

      Really?

      Ain’t it a mixtape?

      And it didnt drop on Cash Money or Young Money.

      • Weezy

        No it’s an album… It’s on iTunes for sale

      • kingfresh

        Nigga it is a mixtape. refresh

        • Weezy

          It’s an album

        • triggacity_813

          It on iTunes bruh

          • Konfuzed

            He’s being ignorant bro

            • Weezy

              Yea I can see lol some people on here are just strange

  • Patrick H

    I don’t think Wayne’s verse sounds as good here, he needs the autotune back.

  • Patrick H

    I don’t think Wayne’s verse sounds as good here, he needs the autotune back…

  • Weezy

    Honestly this might sound bad but I hope Drake dont sign to wayne… Why? Cause wayne stepped back so Drake can get the shine with nick so I would like wayne to be selfish again and be a rap monster

    • 100belivedat

      Exactly my same point…

  • John

    “Brand new Baretta, cant wait to let it go, walk up in my label like where the check though, yeah i said it, wouldnt dap you with the left hoe”

    • ballsohard

      Sounds good for ym

  • weezyftunechi

    For all yall saying it’s not realeased on cm records go to the iTunes link and go to the bottom….he released it to get out of cm

  • 100belivedat

    Fuck drake aint nobody needs his ass in ym. In fact YM would be better with out him. It would be up 2 wayn to carry ym nd he wouldnt stop going in… oh yeah FUCK J PRINCE BABY SLIM AND WAYNE COULD TAKE HIM OUT. fuck tou if you dont read this kuz its to long. (Pause)

  • kingfresh

    Omfg.. Drake said this… Y’all dumb asf. Just refresh da damn page and look!

    • triggacity_813

      You dumb as fuck
      *refresh*

    • bloodneck

      he din’t named wayne tho!

      • kingfresh

        He named Everybody but him smh

  • e dog

    Wayne gonna drop FWA tomorrow! That’d be crazy

  • Brent

    There’s a lil Wayne skit at the beginning of star67 its epic

    • Tune Up ©

      Real niggas remember that video

      • Brent

        yeah that 07′ era

      • Red Ketchup

        I use to watch this atleast 4 times a week.

    • Nathaniel Diaz

      I love that shit b when he’s in studio basically saying why he the realest rapper ever.. How ya gon go to war when you ain’t even got ammunition

    • Spiderman

      You’re not a fan if you don’t know where it’s from

      • PiDoo

        do you have a link with that interview ?

        • Pe$o

          Listen to “The Rapper Eater”

        • @_ogeezy

          Why i am the preditor

      • @_ogeezy

        One of my favorite skits “who we shootin at?”

  • ama

    i just eat pussy and pussy ass niggas all day and i ain’t even kinda full

    • YoungJT1092

      Bitch this Hollygrove hollywood, hollygrove, to hollygrove to go hollywood! I’m tellin ya it’s gotta be a radio smash! Esp since Used To is now Drake’s for the keeping. =D

  • 100belivedat

    Every fuck artist that drops an album is wasteing they time nd money we all know the most anticipated album nd the one causing more hype nd controversy is CARTER 5 NIGUH SUCK DICK IF YOU AINT WITH IT

  • Weezy

    This is all for tha Carter v

    • ballsohard

      Wym

  • Konfuzed

    Back to listening to GREATNESS
    Refresh

    • wayne=g.o.a.t

      You know the true meaning of greatness..

  • Linoh Locc

    Better den da First version Tbh

    • ama

      wayne voice stupid here

      • Konfuzed

        That’s why there’s SFTW2 js

      • kingfresh

        Hell yeah the autotune better

    • Konfuzed

      I remember telling people this sounded like it’d be off of drakes albums and everyone kept saying it was a C5 throwaway lol

      • YoungJT1092

        Believe Me sounded more like a Drake track than Weezy.

  • Tune Up ©

    That new Drake tape is FLAMEZ!!

    • ballsohard

      It ain’t good as s4tw2 tho

      • Tune Up ©

        Kan’t compare a mixtape to an album, you just can’t.

        • ballsohard

          Yeah ur right but s4tw2 waa better thn a lot of niggas albums

        • Konfuzed

          No you can’t but you can compare music to music. The sad part is SFTW2 was better than Drakes album.

          • Tune Up ©

            – Haters

            • Konfuzed

              If you say so

  • Crown Me King

    Drake is an independent artist now wow.. Will be interesting if he goes to the Roc or stays with Weezy

  • HawaiianPunch

    That sample of wayne on star67 is one of my favorite Wayne interview of all time haha shows the difference between him and errbody else

  • Tune Up ©

    Wayne’s auto tune version better imo

  • Linoh Locc

    Where you to get to where im at, they gone find out where uve been

  • Sparks

    Ok Wayne it’s your turn. We gotta get this free wezzy album. Cause Kendrick is coming !! That ” blacker the berry” track my Gad !! . Wayne we waiting on you please try and make some tracks about what’s going around. Not pussy pussy killing and fucking. #c5

    • Konfuzed

      Hahaha calm down he’ll drop it when he feels it’s right, there’s no pressure honestly.

      • YoungJT1092

        And if there is it’s gonna take some getting Used To! Ha

  • DVeezy

    Personally I liked the the auto tune version better but i thinks its dope to hear the non autotune vesion.

    • ballsohard

      Wayne voice too high pitched on the non autotune version

    • BJ

      Better without auto tune actually

  • ama

    addicted to HollyWeezy i need a doctor

    • Linoh Locc

      Bro thats my ringtone !! . im always play dat song ! . wen ppl call me i dnt answer just to hear da song .. But den id call back and be like i wasnt getting service lol

      • ama

        i went to the doctor i found him listening to it

        • Linoh Locc

          Nah ?? Serious shit ?

          • ama

            hell yeah

      • Jbadd504

        Thats my ringtone too lmao.

      • YoungJT1092

        Guys, stop you gonna make me cry real nigga tears, ya’ll summed me up right here: HollyWeezy’s my ringtone, and crack of late. Let’s just say it so we can free our minds: HollyWeezy has enough power to outdo C3. I’m not taking it back either!

  • Linoh Locc

    SFTW2 is way better den Drakes, Average drake, but Wayne was on fire . fuck a punk ass hater or there opinion..

    • Tune Up ©

      – a Dick rider

      • Konfuzed

        #??

        • Tune Up ©

          Let Drake go over someones beat 17 times and I bet it will be better than S4TW2.

          Wayne studied the original song and made his version.

          Drakes album was straight original.

          • Konfuzed

            #??

            • Tune Up ©

              Your name suits you little man.

              • Konfuzed

                #???

                • Konfuzed bitch

                • Konfuzed

                  ??

                • Konfuzed

                  ???

              • Ugly Duckling

                U irrelevant ??

          • True

            • Tune Up ©

              Dez niggas straight dick riders bruh

          • Godcialz

            Drake good but he cant compete against mixtape weezy when it comes 2 jacking beats never really seen drake do a whole mixtape on others beats anyways

            • Tune Up ©

              This ain’t 07 kid

              • Godcialz

                Don’t gotta b 07 “old guy” when have drake ever dropped a better freestyle then Wayne

                • Tune Up ©

                  I’m not gonna start a argument with a blind dick rider.

                • Godcialz

                  Now let’s be real, you calling me a dick rider just cause your retarded ass can’t name one freestyle “jacking beat song” that drake did better then Wayne dumb bitch

                • Tune Up ©

                  Lets be real. You’re just a dick rider who knows nothing about music.

                • Godcialz

                  Take a second and look at yourself for one ur name directly named after wayne so whose the dick rider here and two ur dumb ass still couldn’t answer my question

                • Tune Up ©

                  Drake hasn’t had a mixtape in years, therefore your “question” is invalid.

                  Oh and i’m a Wayne FAN, not a DICKRIDER. like yourself lmao

                • Godcialz

                  Did I say mix tape? I said freestyle u damn idiot LOL and tell me how I’m a dick rider just cause ur dumb ass wrong, u got ur name directly from wayne but u a “fan” but when I say wayne better at making freestyles I’m a dick rider

                • Tune Up ©

                  Wayne does his songs 4 bars by 4 bars he doesn’t actually get in the booth and spit his whole verse on sight. Therefore it’s no freestyle, so still your question is invalid.

                  As I said before, if Drake will go and rap over 17 peoples beats it will 20x better that S4TW2.

                  Take your dick out of Waynes mouth and look a reality.

                  Also a Disqus account isn’t a personal site, so what I have as my name and AVI doesn’t mean a thing. You’re just taking it too serious..like your dick riding, you’re taking it too serious. lmao

                • Godcialz

                  For one if your dumb ass could read earlier when I said freestyle I added a parentheses that said jacking beat song but your too retarded to even understand that LOL

                  And if drake could do better then wayne on making a mix tapes on others beats then he would a been did it for one drake only has 2 flows his rapping and singing so he can’t rap on every sng and make it sound great but wayne has many flows that can make him sound good on any beat that’s wat make him one of the GOATs but your 2 stupid 2 even understand that

                  You say look at reality but reality is that you been got ended but still trying and making yourself look dumb bitch I ain’t even a wayne fan I just respect his grind and speaking facta

                  And I ain’t even taking this serious I’m laughing at your dumb ass comments every time u try 2 post

                • Tune Up ©

                  I know you read all my shit but I ain’t reading all that shit. lmfao

                • Godcialz

                  Only took me 10 secs to read urs and 30 secs for me to type not my fault your ass can’t read

                • Tune Up ©

                  Nah I just ain’t going waste my time on stupidity.

                • Godcialz

                  Guess that’s your way of saying u gon hold this L

                • Tune Up ©

                  Look, it looks like you going be here all day and I ain’t got time to keep replying to you. So i’ma let you sit here and talk to yourself about your stupidity.

                  “hold this L” lmfao

                • Godcialz

                  On my fone and u blowing my fone email up with your dumb ass comments

      • Linoh Locc
  • Alti_tude

    6pm in Ny the fucking hunger… Smh

  • Lmao realized Drake still taking wack shots at kendrick on this.. Kendrick said 10 other names on control. Then got at him on the Bet cypher.. Then drake started a little spat with Jay z to throw it off

    • Konfuzed

      #???

      • This is my girl. .. So you can leave me alone.. You not my bitch

        • Konfuzed

          #????

        • wayne

          Pathetic

  • papalee12

    Yall dont notice drake dissing wayne throughout the whole tape?

    • weezyftunechi

      Go ahead and take this L bruh

      • papalee12

        Go fln listen then

  • weezyftunechi

    Birdman if you’re reading this it’s too late cause drakes out of his contract #Genius

  • papalee12

    Drake added a second verse to used to that threw shots at wayne, he took waynes autotune off to make him look stupid and he stopped the beat when wayne said that suspect bar about suckin dick for iphone 6 and he took wayne off the hook at the end……..and in you&the 6 he said i sing the hook and they try to sing the hook with me mama….drake and wayne is beefin everyone, this is not a shot at cashmoney, its a shot at young money, go on worldst and see j prince threatening wayne for drake.

    • Konfuzed

      Calm down Jesse Ventura

    • DVeezy

      lmao nigga chill

      • Konfuzed

        I guess this person doesn’t know that CM released the tape not drake xD

        • papalee12

          Check itunes Dickhead its not realeased by CM

          • Konfuzed

            I guess not
            Refresh

      • papalee12

        Yall niggas realli dnt see that shit?

        • Ugly Duckling

          He didn’t say YM at all

    • ama

      kill your self

    • Prince_Academics

      And Drake not taking shots at Wayne on You & The 6 about him singing with niggas on the hook cause Used To was made after You & The 6, cause in You & The 6 was made when he was 27 which was well before this recording

  • ThaCarterV

    One of my club members gave me a 15$ gift card for iTunes. Was saving it for C5 but the Lakers will win another championship before that.

  • By the end of Kendrick’s album he said y’all might consider him a crazy schizophrenic

    • Konfuzed

      ??

      • You’re not my bitch

        • Konfuzed

          ??? ?

  • Already over Drake’s album

  • I even messed with S4TW2 longer than Drake’s joint

  • Gotti > Drake’s whole album

  • Kendrick’s untitled live performance > Drake’s whole album

  • Kanye at the Grammys > Drake’s album

  • Birdman’s verse on Fire Flame> Drake’s album

    • Ugly Duckling

      Sit yo ass down _
      ??

      • This is mines and you mad

        • steve-o

          Shut the fuck up you dumb bitch. Tinashe is not your gf she doesn’t even know you. You are nothing but a pathetic little loser. You clearly have no friends or any kind of live at all. Maybe you should log the fuck out and do something else with your life other than comment on here all day with hate for no good reason at all annoying the fuck out of people who actually wanna come on this site to discuss lil wayne. Since you know this is lwhq…. I actually feel sorry for you though. I hope you can fix whatever is clearly wrong in your life for you to act out this way

          • kingfresh

            Damn

        • fuckyou

          She a hoe

  • Crown Me King

    Riak stop crying and enjoy music

    • I am. Listening to blacker the berry on max volume

      • Crown Me King

        Good song

        • Yeah. Leaving my imagination wondering how it fits in the album. Just not song by itself

          • Crown Me King

            Hopefully the whole album bas that concept.. The world needs it. People need to stop killing eachother and hatin but then crying about Trayvon

            • I just believe he didnt say “if i told u i killed a nigga at 16 would you believe me or see me to be just innocent kendrick u seen in the street” for no reason. I think he really might get in lnto that on this album . he went through depression and paranoia making this album

              • Chuck_Brazy

                illuminati gonna kill him like pac. God forbid

  • Crown Me King

    Drake would never diss Wayne. Ever. They have definetly gotten closer this year with the tour and everything. Papalee guy needs to chill

  • BEE

    Lil Wayne VS Birdman and CM, Drake Vs CM, Suge With Wayne, suge in Jail. J Prince Vs Wayne, suge, CM and Puffy. Puffy Vs Drake. J Prince with Drake. Beef Season.

    • Chuck_Brazy

      I bet Birdman tryna get Drake to resign to CMB lmao. Rubbing his hands n shit

  • Chuck_Brazy

    Yesss. i knew Drake would pull through because of his loyalty to Wayne. He dropped this album like Beyonce so he can ditch Birdman’s sus ass. He probably gonna drop Views from the 6 Album on just YM

    • @lilkenchi

      And OVO

  • Konfuzed

    I’m out F♤M Riak is flooding this post like always and I got work in the morning!!

  • Guest

    Why THE FUCK did birdman post this
    Refresh

  • LilSammy

    Why the fuck did birdman shoutout drake on Instagram

    • Chuck_Brazy

      HAHAHA I saw that. I was thinking “wtf” in my head.

    • Because he a sneaky evil faggot

  • Brent

    Why drake dropped an album

    • ama

      cuz Chris Brown and Tyga album is coming soon .. lol

      • Brent

        Lol that too

    • YoungJT1092

      Does this mean Nicki will also be dropping a free album too…? I believe she’s on album #3 herself.

      • Brick Cannon

        She’s already dropped 4 albums

        • YoungJT1092

          Pink Friday, Reloaded, Pink Print….where’s the third?

          • Guest

            The re-up

            • YoungJT1092

              Oh yeah, damn, yeah she’s out the door herself then! haha, yikes, YM is about to carve their name in steel with the 3 headed monster on the loose!

              • Thugger

                on pink print she said “cash money getting 6 albums” on want some more

              • yh boi!

    • WeeZyF

      Drake wanted out of that 4 album contract with Birdman as soon as possible, so he dropped his mixtape as an album instead. #FREEWEEZY

    • how many has he done so far??

    • lester

      *MIXTAPE!!

    • Trey Hambrick

      Shhh

    • Trey Hambrick

      Yup

  • Prince_Academics

    And Drake not taking shots at Wayne on You & The 6 about him singing with niggas on the hook cause Used To was made after You & The 6, cause in You & The 6 was made when he was 27 which was well before this recording

  • 504HardHead

    Drake murked out on everything! Hottest shit of the year

    • Prince_Academics

      You ain’t lying

      • 504HardHead

        Him and 40 on some next level shit. That shit pure flame my nigga

        • Prince_Academics

          Nvm I take that back, I listened to the rest of it and it is repetitive, I need that Versace and Live For Drake flow, it’s no where need better than Take Care

          • 504HardHead

            Cmon dawg. Give him his due. That shit

            • Prince_Academics

              It will never be Take Care or So Far Gone

    • Linoh Locc

      Okay, i listened to it.. Its good.. I like how hes got different styles/flows like Weezy

      • 504HardHead

        Yah Weezy showed him how to do it. Gotta give credit where it’s due. This shit drake did was raw

        • Linoh Locc

          I agree playa.. ; den did u see sum retard Talkin about dat Drake was Dissing Wayne thru out da while album ? Smh.. Wat a dumbass lmao

          • 504HardHead

            Yah I saw that dumb ass nigga lololol

            • Linoh Locc

              Hahah i know right. I was like wtf is this clown talking about ? Delusional as nigga

              • 504HardHead

                Lolol

  • BEE

    Drake killed the album. If you’re reading this it’s too late on fleek

  • 504HardHead

    10 bandz

  • KoolinKool

    Yall some kool ass mufukas on this site

    • Linoh Locc

      Lol u new Playa ?

      • Prince_Academics

        He’s not used to the night crew

        • Linoh Locc

          Lol , we all been there before playa. I remember Way back wen i first got on here, damn it was way different, Real Weezy convos.. Now wit these trolls as punks, it aint da same…

      • KoolinKool

        Ya bruh I be on here every now & then . I see your comments n shit when I’m on here, you kool people’s bruh RNS

        • Linoh Locc

          Thats right pimp. Nice having u here. Welcome

        • Cenzo

          I do the same bruh hahah always on this site! Salute~!

  • Prince_Academics

    Take Care still Goat, that was when Wayne and Drake were still tight asf, three Wayne features on there, I miss those days

  • 504HardHead

    I copped that fa 12. F it! He put ON

  • Prince_Academics

    Brah Drake starting to piss me off, didn’t Even thank Wayne in the Appreciation note but named Chief Keef, man I spent some of my teenage and adult years watching Wayne & Drake together, it used to be whatever hot song Wayne was on Drake was on and vice versa, they even used to be everywhere to together, now you rarely see the two in the same spot, all I can do is reminisce about the good ole days when they was the best of friends Milo and fuckin Otis

    • DB123

      STFU forever. they just went on a joint tour. wayne is on the fucking mixtape. stop jacking off on wayne and drake together and let them live there lives. u dont know what chief keef did to help drake. why cause he doesnt mention wayne on a little note that its the end of the world?

      • Prince_Academics

        Could be, and I went to the concert Jackass and they ended up fighting at the one I went too, so you don’t know what’s going on

    • Athan Cowthran☝️

      Nigga he just said on his energy track ” Y’all don’t wanna see Wayne win fifty awards”

    • triggacity_813

      Bruh there’s numerous Wayne shoutouts throughout the whole album relax

  • tha mobb c2

    My nigga drake on tht wayne flow on tht song energy

    • Prince_Academics

      Yes it’s cool, kinda repetitive tho, I miss that Versace and Live For Drake flow, I needed more of that

    • 504HardHead

      U heard 10 bandz n 6th man?

  • 504HardHead

    Drake got the whole world talking lol he on top right nah. Cmon weezy! Catch the boi

  • Runnli carter v

    Birdman about to get Bankrupt

    • 504HardHead

      Wordddd on rode is that views from the 6 won’t have cM involved in it. Drake n weezy startn off with that n cV

      • Prince_Academics

        And who the hell told you that, Drake didn’t even acknowlege Wayne in the thank you note

        • 504HardHead

          Why u think he dropped this as an album bruh? Look at the title of it. Views from the six won’t be on cM

  • Prince_Academics

    Some idiot on HNHH said So Far Gone 2, what??!!!! You could never duplicate something so great, that’s like Wayne making a No Ceilings 2, niggas are just dumb, this mixtape/album is as far away from So Far Gone is as the Earth is from Pluto. On that note I’m going to sleep ✌️

    • #1stunna

      Peace bro.

      • DB123

        lol no ceilings isnt even waynes best mixtape. quit bitching and dick suckin

        • #1stunna

          Stfu, that’s his opinion

  • HawaiianPunch

    Drake got Tyga mad af with that diss lol tyga talkin bout pull up hahah

    • alex

      What’d he say to tyga

  • HawaiianPunch

    Drizzy lol

    • Ali

      That’s a creative diss right there ahaha

    • Thugger

      if i was tyga i’d pay a bitch to break drake’s heart then rap about it

  • Guest

    These comments tho!

    • StoneyBlaze

      Whole time he don’t realize the title of the album was to him..lol.

    • C

      After this drop I got new demands

      Can’t meet the terms, keep it movin’ then
      this about Birdman/CM

  • HawaiianPunch

    He mad as hell

    • 504HardHead

      Coming from a nigga who just sneak dissed is real funny! Lol

    • #1stunna

      did he delete this tweet?

      • HawaiianPunch

        yeah he literally had it up for 15 seconds lol

    • Anti

      He wasn’t talking this shit with lil durk lol

      • HawaiianPunch

        Tyga know better haha tbh id talk shit to drake and not lil durkk too lol

  • YoungJT1092

    Drake captures the “new-school innovator” attitude of Kanye and the lyricsl prowess and energy of Lil Wayne. Rightfully he is the greatest rapper of this generation, him and Nicki and I put them before Kendrick and JCole, sorry but not sorry, this rap game is a Young Money world.

    • T Wayne

      Bar for bar u think drake could out rap Cole.not that im tryna argue.cause i listen to both heavy.Cole since da come up and drake since so far gone.i like cole rappin style better but drake got them notes.but thats about it.

      • YoungJT1092

        Trust me, I recognize JCole and Kendrick as spoken word, I know they”re going down as legends, but Drake’s had this bitch on lock since No Ceilings, he doesnt have to tell stories all the time, he can also sing which as proven have been two cash cow skills he possesses.

      • Ye’

        Drake and j cole could say the same words and drakes version would be harder he got a gift

    • #1stunna

      Real talk bro.

    • mortimerr2014

      Drake sint the beat rapper of this generation lmao no way. That shit go to Wayne easy

      • YoungJT1092

        Wayne is the GOAT and we 90’s baby’s claim him as out goat. Work ethic wise there has been no realer rapper to hit the studio,but he did as he said and passed the keys to Drake and Nicki

        • Ye’

          Nicki cool but not the best

      • YoungJT1092

        My GOAT list in terms of work ethics looks like this
        1. Wayne
        2. JayZ
        3. Tupac
        4. Eminem
        5. Kanye West
        6. T.I,
        7. Biggie

  • T Wayne

    Wassup with birdturd and weird young niggas.like who da fuck is starship god with his gay ass.but anyway.that drake cd dope.but that sftw2 hit me harder by the first listen.the non auto tune version is sick to .but i like how the auto tune drag his voice goin to the next bar

  • tunechifuckinli

    That Drake mixtape is fuckin dope

  • tunechifuckinli

    Now I’m in a rolls with a illuminated angel

  • #1stunna

    What’s this Drake and Tyga diss thing?

    • Nukey

      Drake dissed Tyga on 6pm in New York, and it all started by Tyga calling Drake fake

  • Ali

    Is this tape on datpiff or just iTunes?

    • Jonny bones

      My mixtapes

      • Ali

        Good Lookin bro

    • hiphopfan

      Itunes and my mixtapes, he dropped it for free like a mixtape but its not really a mixtape..

  • mortimerr2014

    Original is better

    • Crown Me King

      Only thing better in this one is that it’s better quality

      • mortimerr2014

        Yup. I just got used to Wayne having auto tune on the first version but it do sound more cdq

  • Nijee

    I Hope Wayne Drop The Free Weezy Album By Surprise Like Beyonce & Drake Did That Would Crazy

    • #1stunna

      I hope not, cause then I can’t take work off for the release

      • mortimerr2014

        fuck outta here with that. Talkin bout calling off work to listen to music

      • boooooooooooobs

        Smh your broke and stupid. Im a big wayne fan but thats ridiculous. You should never miss work

  • Athan Cowthran☝️

    Drake made this an Album/mixtape which is his last album for Cash Money!! Wayne Last album for cash mone yis the The Free Weezy Album! Throw away tracks from CV! then the Joint Mixtape for them both are coming after! then they are gonna drop their albums after that. or vise versa!

    • Crown4weezy

      no weezy last album is not the free weezy album

      • Athan Cowthran☝️

        no for cash money not his last album dummy

        • Athan Cowthran☝️

          just like what drake did

          • Crown Me King

            He owes 2 albums buddy

            • hiphopfan

              Thats if waynes lawsuit doesnt fall in his favor, if it does he can just drop that album for free like a mixtape and get off of cash money

        • mortimerr2014

          You’re the dummy. That album won’t count they’re most likely just gonna drop it as a mixtape. Only a complete solo album sold for money counts for the contract total

  • LP

    Wayne’s verses have real gun sounds, Drake’s have gun sounds from Goldeneye for N64 lol

    • hiphopfan

      Lmao nigga bought it back with N64

  • Robert

    Drake dropped it as a album because it his last album under cash money

    • Runnli carter v

      Robert ridsmo?

  • Yang Williams

    Go Hard

  • Weezy

    my nigga went in on that tape! reppin toronto all day!!

  • Sparks

    Damn in two hours after drake released his mixtape he mad 700,000

  • triggacity_813

    YM winning 2015. All the Grammies next year gonna be Wayne’s, Drake’s or Nicki’s watch

    • mortimerr2014

      There’s a lot of competition with kanye Kendrick Drake etc dropping top tho. But u right

      • triggacity_813

        Yeah it all depends on when they drop
        You listened to that new Drake?

        • mortimerr2014

          Not yet homie I’m at work I’ll check it out tonight..how is it

          • triggacity_813

            Pretty dope..same ol drake tho he ain’t really switch up the flow but overall its good..6pm in NY or You & the 6 proly the best on it

            • mortimerr2014

              I’ll listen to those ones first then..I ain’t really the biggest Drake fan but some his shit pretty dope

              • triggacity_813

                Ya me neither but this shit ride in the whip.. The instrumentals lowkey the best part

            • ▶ CHIEF☆LOSO☆BABY◀

              And energy

            • 504HardHead

              10 bands. Know yourself…BRUH all them goes hard

  • triggacity_813

    Damn I just realized “No More” off that Drake album about Cash Money

    • hiphopfan

      No more is there like a deluxe edition of the album i dont have a song called no more

  • mortimerr2014

    Don’t be surprised if Wayne just drop the free weezy album on our heads real soon

    • ▶ CHIEF☆LOSO☆BABY◀

      I doubt

  • Harry Hannafin

    Was better on s4tw2

    • mortimerr2014

      Fr

    • triggacity_813

      Eh not really

      • 504HardHead

        Nah he got em bad son. DriZzy On like STEPH curry right nah

    • YoungJT1092

      Lowkey but high key…

    • ▶ CHIEF☆LOSO☆BABY◀

      Kuldve kept weezy voice the same

  • Skenny

    J prince dissed lil wayne
    Why the fuck would he do that ???

    • triggacity_813

      He took his sons wife lol
      “She need a king, fuck them princes”

      • Skenny

        Hahahahahahaha

  • ▶ CHIEF☆LOSO☆BABY◀

    Drake eating lowkey made me forget sftw lol sorry weezy

    • Weezy

      I think he made everyone forget about every rapper

    • 504HardHead

      Sorry for what lol

      • kingfresh

        Cuz he said Drake shitt made him forget about sftw2 smh

        • 504HardHead

          Wahhhh? Lmfao driZzy dropped blue

          • kingfresh

            Yee that’s krazy lmao

  • Skenny

    New YM huge collaboration SOON
    I think it’s called “The Cypher”

    • Aye

      Where’s Millz?

      • Crown Me King

        Drake and Nicki do not need more shine haha this is for the rappers that don’t get albums n shit.. Kinda cool

    • triggacity_813

      Damn no drizzy or Nicki?

    • Linoh Locc

      Nicki and Drake are YM too.. But i think Weezy is trynna put those YM artists On the spotlight, so they can start Getting big as Nicki & Drake. Cuz the real famous YM Artists is only Wayne, Drake and Nicki..

      • Crown Me King

        Maybe Drake and Nicki recorded there part from a different location.. Kind of like the Shady cypher

      • triggacity_813

        Truu & what dude below me said could be true too.
        I know Weezy gon kill it tho

    • Michael

      They need to put Millz on that too

      • BJ

        Yea millz is a true freestyle artist

    • Crown Me King

      Charge your phone

      • Skenny

        Lol i knew someone will say that

  • 504HardHead

    Pray the real live forever mannnn

  • Crown Me King

    I dont think I’ve checked this website more then these last couple of weeks ever

  • Cenzo

    Bobby V said he had recorded a song for CV! VLADTV just posted it!

  • T Wayne

    How many times was Wayne feat on thank me later

    • Nukey

      Once on thank me later, 3 times on take care

      • T Wayne

        Hopefully we get another 3 on his next album.but really that duo joint should be next.since cash money wont be takin money.strictly ym so they both could get there royalties back from the project.

        • Nukey

          Hopefully as that would be amazing! 🙂

      • Prince_Academics

        Take Care was best Drake album

        • Nukey

          Yessir!

    • kingfresh

      Like twice I think

  • 504HardHead

    This cypher and cV I have high hopes for! Cmon wayne

    • kingfresh

      What cypher

      • 504HardHead

        Looks like young money got a cypher coming soon. I hope tune spazz like em did. DriZzy cooking n tune bouta cook too!

        • kingfresh

          Ooh #wayneyear

        • #1stunna

          Where did you here this frim

    • A cypher with other rappers or just between the ym crew? Even nicki did the cypher with other rappers even though i felt sorry for her

      • 504HardHead

        Looks like just yM and yeah I wish nicki n drake was in it but they would out shine them weak ass rappers lol so no point

  • Crown Me King

    Twist knows

    • #1stunna

      Bro Twist has killed his last few songs.

  • Ye’

    Everybody bitches about autotune and then want it back smh

  • People lowkey over that Drake joint already. It’s just whatever.

    • kfreshh

      shit I aint over it….that shit is fire

      • It’s ok. Not even 24 hours yet. Even Wayne’s tape had a bigger buzz

        • Jay

          So true ill agree with you on that.

          • Trust me. Drake will develop more when Kendrick’s album drop. If his ego not in the way. Kendrick drastically changes each album

      • 504HardHead

        I’m waitn for my bitch to get off! So I can see what it’s hitting FO in the whip

  • Jay

    This nigga jas prince gay prince lil bitch whatever this nigga called lil wayne a bitch ass nigga when drake is RIDING with wayne obviously so fuck this nigga not knowing shit ass lookin like he cant shit ass nigga im pissed bruh and i dont even know this nigga… Dont UnderEstimate Weezy…. Catch them shots boi.

    • blahhh

      It’s j price and if you knew him you wouldn’t say that. He’s not the nigga you wanna have beef with

      • Blat

        Why? You ever meet him?

        • blahhh

          You’re prolly young. He runs Houston has ties with Larry Hoover. Feds been trying to take him down forever

  • 504HardHead

    I just want wayne to start talking about what he’s done. Take your credit weezy. You that nigga!!! Sometimes I think he forget that

  • blahhh

    If Wayne was smart he would ride this wave

  • T Wayne

    J prince son be like “daaaad weezy stole my bitch and put it on YouTube.”ok son.let me talk over this wack ass beat and send shots to suge even tho he locked so he cant do shit.nigga just came off a murder.stop giving that man excuses.

    • kingfresh

      Smh truuuuuu

    • 504HardHead

      Lol phony nigga gets on wax And says what he gonna do.

      • T Wayne

        Right.and he signed the nigga u defending.Plus he gave yo city a shoutout.wait not only a shootout but a whole fuckin verse.honestly i blame diddy foe all dis dumb shit.

        • kingfresh

          Fuk diddy lmao

  • Lindsay Hale

    Drake’s on his high horse.

  • Weezy season

    Soooooo when yall think this gonna drop

  • Weezy

    Soooo when’s this gonna drop

  • Dr.Carter

    appearently #fwa droppin at midnight?

    • T Wayne

      Tbh i wouldn’t be surprised.cause i didn’t expect to hear drake at 3 in the morning.

  • lilmac

    I wonder how big that “swagga like us” track woulda been with a video release?!

  • bj

    Is fwa coming soon ?

  • Brandon

    where is that Wayne skit from ?

  • Anonymous

    They just took the autotune off his voice lol

  • Eshall Flawless

    Maybe its only cause I don’t listen to Drake very often that I did not really hear any difference between #S4TW2 and this one. Seems I only have Wayne on the brain.

  • Pingback: If You’re Reading This it’s Too Late | brownwiththesound()

  • KPAS

    How come Drake can release an album when ever he wants and Wayne cant

  • Quent

    I was only 5 and still remember the drought in 87 Lord! – GOAT

  • Lageon

    Damn. now Wayne loses a song on my iPod cuz I gotta replace this

  • Trey Hambrick

    We goin straight to yo mama home

  • Trey Hambrick

    I show myself

  • Trey Hambrick

    Its bout that time…. she feelin like alia

    • Trey Hambrick

      Spell ck

  • Trey Hambrick

    I just b on tht drank

  • JACOB MUNYENDA

    congratulation dudes , its marvilous

  • Nicki

    Young Mulla Baby!!

  • KheyLuvTunechi

    Luv it! ♡TUNE♡

  • Good New Version