Latest News, Young Money Ent

Lil Wayne’s Young Money Sports Agency Obtains Competing Management Group

Mon, Dec 18, 2017 by

Lil Wayne Young Money Sports Agency Obtains Competing Management Group

Lil Wayne has announced that his Young Money APAA sports agency has bought PlayersRep Sports Management, which was a competing agency that mainly represented American football players.

Since starting his own agency last year, Weezy has signed plenty of athletes including linebackers Reggie Northrup and Duke Riley, defensive lineman Lewis Neal, wide receiver Dede Westbrook, and basketball players Andrew White, Braylon Rayson, Frank Mason, and Kadeem Allen.

With his new acquirement of PlayersRep Sports Management, the Young Money APAA sports agency will now handle more clients including NFL’s Jason McCourty (Cleveland Browns), Todd Davis (Denver Broncos), Duron Harmon and Devin McCourty (New England Patriots), Seth Roberts (Oakland Raiders), and Lane Johnson (Philadelphia Eagles).

This new deal will allow Young Money APAA Sports to expand it’s offices from Dallas to Chicago, Cleveland and North Carolina. Tunechi also went on Twitter to tweet about this new deal by saying: “Stok’d about this acquisition!”

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

  • Khaos

    Making Money Moves😎

    • CONFIRMED BODAK RED REMIX COMING SOON

  • XOCorey

    Ya’ll ballers, I’m a sports agent..

    • Sparks

      Lol funny thing is he can actually say this

      • XOCorey

        Said it in a song

  • G.O.A.T worshipper

    Money Money Money Money Team hit the funny team with a trick play Touchdown celebration!

  • Skrrrt Cobain

    this is great.

  • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

    Maybe he’ll get enough money to fund C5…lmao, naw.

  • Young

    D6 7 days

    • Raz!

      soon come

      • Simba Walter Jnr Nyika

        U dun know #BigShaqVoice lol

  • YMYSL 🐍🐍

    Ayyyy, he has Seth Roberts now 💪

    • InfamousWeezy$

      What happened with that christiano guy. Or whatever his name is

      • Lil Brick 🧱 Retired

        Ronaldo?

        • InfamousWeezy$

          Yea Cristiano ronaldo. Remember he was like the first person they announced on one of the episodes of Weezy Wednesdays

          • R&B Real Blood

            Bro you fucking stupid..they never announced Christiano Ronaldo..Ronaldo is the wealthiest footballer of this generation.. him and Wayne are friends..that’s what the video was about dummy

          • JUST A RUMOR I THINK

  • Sparks

    Lol iono how these players felt comfortable with signing to someone who couldn’t keep track of his own money. lol I’m just saying. Let’s see which Wayne Stan gets mad first cuz I said this

    • 🐐🐐

      Lol you thought someone was gone get mad

      • Sparks

        Lol bruh. Is people on here that’ll die for Wayne

        • YoungMoney

          Got some crazy fans waiting in the lobby Mula

    • Don Plantmen

      Because they know as anyone with half a brain knows, this is a Totally and complete separate Venture from Cash Money and all those legal/financial issues….

      • Sparks

        Yeah still I’m not gonna feel comfortable with some who is the owner of this venture for managing my money. When he still couldn’t manage his. You not getting the point. I ain’t saying this a bad thing.l but c’mon. It’s like saying I ain’t gonna sign record deal with birdman cause of how he treats his artist. Then go sign to him cause he has another venture that deals with managing money.

        • Deron Jasper

          Yes he can manage money and if you did your research on the agency you would know that he -owns it with someone whose family owned the St. Louis cardinals and Budweiser

          • Sparks

            Are you an illiterate? First off. If he could manage his money it wouldn’t have taking him till last year to realize he’s owed 51mill. Second of all I merely mention an uncomfortablilty with signing to someone that couldn’t keep track of his own finances. That doesn’t mean it’s not a credible agency. Y’all kids these days quick to respond without actually understanding

            • Deron Jasper

              first of all you must illeterate one because the lawsuit was filed on 2015 its 2017 and they had problems the whole 2014 before he filed the lawsuit. Saying wayne can not manage his money would imply that you know what is in his bank account. What he spends vs what is going in vs what he invest

              • Sparks

                You can’t be this stupid. Wayne didn’t realize he was owed that much till the lawsuit happened. And that happened on 2015 as you said. It still took him that long to realize that’s part of not managing money. When you don’t know what your earning are. You stupid cuz you only think managing your money means knowing what to investing and savings. It’s clear Wayne still has loads of money but that still does take away from the fact that he didn’t manage is earning. From the outside looking in it would be uncomfortable to sign to him. That doesn’t mean the agency ain’t doing its job well.

                • Deron Jasper

                  your dumb if you honestly think that wayne just realized he was owed money when he filed the lawsuit in 2015. His manager Cortez was quoted saying that problems were going on before that. They tried to settle things internally before taking it to court. You might also need to go back to get a math tutor. Your numbers are not adding up bro

    • LOL

    • Raz!

      true tbh

  • YungJackBauer

    “Birdman borrowed the $12 mil in 2015 from a company called EMG Transfer Agent. The rapper put up his Miami mansion — the one he bought in 2012 for $14.5 million — as collateral for the loan. But Birdman defaulted on the loan and EMG wants the house foreclosed on so they can get their money”

  • WeezyThaBoss

    I hope a track drops in 7 min

  • Sean

    Y’all think we getting a single tonight?

    • YungJackBauer

      No

    • WeezyThaBoss

      hopefully

    • Lil Brick 🧱 Retired

      no

    • DOUBT IT

    • Raz!

      soon come

    • Patrick H

      I wish.

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Nav is dope bro I wanna see a Nav x Wayne collab

    Also, the 6LACK remix is probably what im looking forward to from wayne. shit sounded emotional as hell

  • Lil Brick 🧱 Retired

    “Cross my heart I won’t crosssssss youuuuuuuu”

    shit go hard

  • Giraffe Boy
  • HAS ANYONE ON HERE INVESTED INTO BITCOIN?

    • Lil Brick 🧱 Retired

      yeah

      • IS IT WORTH INVESTING IN NOW OR IS IT TOO LATE?

        • Lil Brick 🧱 Retired

          If you know what you’re doing, go for it.

          Otherwise don’t

        • Its not late cuh trust me, I’ll let you know when its late

    • RSB

      holla at #1stunna he is . I’ve been thinking bout it. Think Ima just stick with my stocks for now though

      • Weezy504

        Finally got rid of them ugly ass profile pics and shit… though that close up lookin down syndrome as fuck.

        • RSB

          I only switched it up to celebrate D6 I’m still wit the shits

    • #1Stunna 9X HQ Award Winner

      yes.

    • Go back 6 months ago I told yall to invest in bitcoin and everyone here thought I was wrong they shitted on me for that, look wwhat happened now I been making money off bitcoin since 2015

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Yall seen the YMAPA site? shit look dope. They got the worst possible pic for Wayne’s bio tho lmao

    • Raz!

      nah dont care to be fair

  • Raz!

    wayne doing everything right now except dropping new music

  • YoungMoney

    Everybody more scared of d6 dropping then excited. We finally get to see what quality music from wayne and Drama gives up. Everybody sleep on Drama like he ain’t been the best dj under dj scoob doo.

  • Patrick H

    Free D6.

  • Weezy504

    Man you’re just saying that because it’s been a minute since we got a project

    • Big Tune or Lil Tune

      Birch Wayne been working on music for 2 years straight it’s going to have quality dumb ass.

      • Weezy504

        Be easy

  • FLOMETHEUS

    All the Dedications are at Least a ‘B’. We Gon Be Alright 👌

    • Except for 4. That was trash

      • FLOMETHEUS

        “Burn”
        “Green Ranger”
        “Magic”
        “Get Smoked”
        “Amen”
        “Cashed Out”
        “Same Damn Tune”
        “Mercy”

      • YMYSL 🐍🐍

        You’re on some heavy drugs, my dude.

      • YMYSL 🐍🐍

        The only thing trash about 4 is the mixing & mastering. If it was remastered, it’d be more enjoyable.

      • naaaw

  • Scream☁️9FDAWORLD

    Medellin put da 🆓 WEEZY

  • super savage

    Bout time for that tracklist yo🤔🤔🤔🤔🤔🤔

    • YMYSL 🐍🐍

      We never get a tracklist a week before lol. (I’m talking about Wayne, specifically)

  • YMYSL 🐍🐍

    We might get a single lol. Hopefully

  • Crip Curry

    I fucking miss the old Wayne. I hope he makes some kind of comeback

  • Crown4weezy

    Only way we getting a tracklist is the day before tbh otherwise we might get a song

  • DC

    Has anyone ever counted all the songs/features Wayne has released in his career? I’ve always been curious.

    • Crown4weezy

      think over 3000+

      • Crown4weezy

        or 1300+ idek

        • DC

          his catalog is krazy

    • Dwaynewayne

      It’s on this website- approx 1700

  • DC
  • alex

    Then get off the site?

  • DC

    I feel like he has 1,000 songs in the vault. He could organize them into at least a couple new projects.

  • Crown4weezy

    forreal though, now let that bish burn smoking gasoline

  • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

    Hate to admit it, but Wayne’s going bald 2018/19…it is what it is. We know what drove it to this point: stress, overwork, and aged drug use…The day he sees the light with his issue, he may wanna seek mental help- not tryna sound negative, but lets be real, Weezy has at this point proven outright he slaves for his music…to realistically think he’s gonna up and be chipper and vibin when C5 actually can be dropped is almost impossible…the man may drop the album and do no music vids or tours- I mean, how the FUCK could he in this mental health stage? Gotta be fair to the man…so be prepared…

    • #1Stunna 9X HQ Award Winner

      going bald is genetic. nothing more nothing less

  • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

    I hope I just read some fake news…but Wayne may have dissolved the lawsuit due to having no end in sight….look it up tho, dont come for me…my head hurts- like this man is truly on a suicide path…if he doesnt get any money to fund this album idk what to say…..

    • DC

      I’m pretty sure you mean dissolve Young Money the label…

      • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

        Nah. the actual lawsuit- the article claimed he is no longer pursuing the lawsuit against CM as they dont see a victory in sight or something like that…

    • #1Stunna 9X HQ Award Winner

      doesn’t need any money to fund the album.

  • YMYSL 🐍🐍

    Birdman will be dead by then lol

    • DC

      Wayne should drop the Album on CM, get out, and make a whole new project titled “My Story” where he totally destroys Birdman, and talks about the history of CM

  • Crip Curry

    Thinking about making some custom Wayne shirts and stuff, would y’all cop?

    • #1Stunna 9X HQ Award Winner

      depends if its trash or not

  • WeezyThaBoss

    Wayne headlining the AVN Awards

    • #1Stunna 9X HQ Award Winner

      whats that?

      • YMYSL 🐍🐍

        Adult Video News

  • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

    Amen. He really needs medical attention after this episode. Dropping C5 by 2018
    would be smart. He needs a genuine vacation….this has been the roughest 4 years of his life..

  • #1Stunna 9X HQ Award Winner

    probably datpiffs idea. but was executed terribly by waynes team…. i mean what do they do all day?

  • Weezy504

    Hopefully 🤞

  • Dwaynewayne

    baby e- nobody has to get hurt has the same melody as loyalty in it

  • money moves even diddy commented

  • Song Of The Year imo I hope Wayne does it for D6

    https://www.youtube.com/watch?v=lciXuSazbMI

    • YMYSL 🐍🐍

      That shit is whack lol

  • A.

    I’m. Bored

  • A.

    Birdman defaults on 12 million loan. It’s up there somewhere. Vlad TV maybe.
    Balls.
    Didn’t read the article so I don’t know if it’s true.

  • Crown4weezy

    i son all these niggas they should have a supper tan

  • Rixh Hooligan

    Im telling yall it’s gone b a triple disc or double like.da drought

  • Rixh Hooligan

    Facts lol im tryna tell them it’s the beats ysll the beats gone bring out the best in him