Latest News

Ray J & Lil Wayne Team Up To Release A Young Money Scoot-e-Bike

Wed, May 9, 2018 by

Ray J & Lil Wayne Team Up To Release A Young Money Scoot-e-Bike

Ray J and his electric transportation brand Raycon have teamed up with Lil Wayne and his Young Money brand to create a special edition electric Scoot-e-Bike.

The Young Money Scoot-e-Bike can be found exclusively at certain Neiman Marcus clothing stores across the United States of America.

I am not sure how much these exclusive electric bikes are, but if you purchase a normal one from the Raycon website here, they are priced at $1,200.00.

Hit the jump to get a closer look at the YM Scoot-e-Bike that is 100% electric and fully foldable! Would you or will you be buying one?

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

  • Ye’

    Cool I guess

  • Raz!

    you look stupid as fuck riding around on these

  • G.O.A.T worshipper

    Costs damn near 1500 but looks like they’d break in a week

    • G.O.A.T πŸπŸ’―

      You Don’t Have To Worship me, just do right

  • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

    Fuck yesssss!!!!! This is exactly what I’ve been waiting for- YEEEEAAARS of waiting! Forget C5, this-is-the-future!!!!!!!πŸ™„πŸ™„πŸ™„

    • CarterBoy

      LOL

  • CarterBoy

    I wouldn’t pay over $300 for one of them LOL.

  • Don Plantmen

    This is Huge!! Ray J DA GOAT, Mr. Hit it First..

  • Doko360

    The only realest gangsta nigga I ever knw is Riley Freeman aka Young Reezy

  • Scream☁️9FDAWORLD

    this need to be more agressive WTF take me for the design… 😫😣

  • King Slime Thugger

    You gotta be retarded to purchase one of these

    • Dr Carter

      πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Might get one

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Ion even think Wayne would pull up in one of these

    Mane went from driving bugattis to driving scoot-e-bikes πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

    • LOL IF WAYNE RIDES ONE OF THESE IN HIS NEXT MUSIC VIDEO IM DONE

  • G.O.A.T πŸπŸ’―

    Lmao chill..

  • I CHEATED ON MY GIRL WITH A BITCH NAMED MULA

  • 🐐🐐

    Lmao who finna ride these this hoe finna flop 😭 wayne always going into business with somebody irrelevant nigga need to stop being humble and start doing business with bigger rap stars lmao ray jay

    • FAX

    • David D

      πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • DEAD

  • YMYSL 🐍🐍

    Saw this at Neiman Marcus on 2/16 when I met Wayne. Old news.

  • Nijee

    Wayne said he dropping something very soon & Sound Royalties deal was legit

    • Don Plantmen

      Source?
      Where did he say that bro

      • Nijee

        Wild Wayne Q93 Interview

        • Don Plantmen

          Just listened to it! EEEE dude no lie C5 coming very Soon! i say it’ll be out by the Festival

          • Nijee

            Doubt it because Carter V is dropping under cash money

            • Don Plantmen

              Only reason I’m so confident is because Drake and Nicki dropping both in June, so that would leave Wayne to release something ASAP

          • David D

            You got a link?

        • David D

          Link

          • Nijee

            Wild Wayne Q93 Interview

          • Nijee

            IHeart Radio

  • YungJackBauer

    I want that toy

  • David D

    Tha Fuck

    • Hunter Yates

      Is what the fuck nigga

  • David D

    πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Patrick H

    Underrated.

  • Patrick H

    Late.

  • Patrick H

    I don’t know what to think.

  • Zoovie

    Shit gay as aids man, ain’t nobody fuckin wit that mother fucker, pull up be like this that electric jump off fam, home boys be rolling up with them cut off jean jackets, you know cuz they need there arms free to swim through all that pussy they be getting on it… skurt skurt

  • Zoovie

    Lmao you a savage for this one boiiiiii