Interviews

Swizz Beatz Calls Lil Wayne The Most Dedicated Person In The Studio, Says Wayne Has Type A Personality [Video]

Sat, Oct 5, 2019 by

Swizz Beatz Calls Lil Wayne The Most Dedicated Person In The Studio, Says Wayne Has Type A Personality

Swizz Beatz recently sat down with Ari Melber for an interview on NBC News‘ “Mavericks With Ari Melber” show.

During their conversation, Swizz revealed that he has never seen Lil Wayne or JAY-Z write in the studio, as well as call Wayne the most dedicated person he has ever been in the studio with after witnessing him wake up at 4AM to go to the studio until 4AM the following day.

The New York music artist, DJ and producer was also asked if Tunechi has Type A personality to which he answered: “he’s serious yes”. You can check out the full Beatz interview with Ari in a video after the jump below (the part about Tune and JAY starts from around 11:45)!

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

  • Patrick H

    What does TypeA personality mean exactly?

  • RktDaKid

    Scream n Holla Til She Lose Her Voice 🎵

    • Namrah Bontang

      Not a bar!

      • RktDaKid

        Does it have to be?

      • KarTune2.0

        Not a female

  • Dr Carter

    The brighter the rainbow the badder the weather

    • Namrah Bontang

      Huh?

    • YungJackBauer

      Jealous verse is dope

      • David D

        The whole song sucks tho

      • Dr Carter

        Nobody liked it.. 😔

  • SCOTTIE PIPPEN IS SONG OF THE YEAR AND ITS ONLY A LEAK SMH

    • Namrah Bontang

      WTF NO!

    • K9OUSSAY

      Fax

    • LORD QUAS

      LMAOOO HOW MANY SONGS YOU HAVE LISTENED THIS YEAR?

    • Giraffe Boy

      third strike up there too and that is a leak too

      • Namrah Bontang

        THAT IS LAST YEAR DUMBFU K

      • RSB

        Third strike some heat

    • Nah Life Of Mr Carter is

  • David D

    I hope Swizz did a beat on Funeral

  • King Slime Thugger

    Brick still a stank ass hoe

  • Goat Tamer

    Numbers don’t lie the number one Stun- Never mind

  • Marcus Zob Jones

    Im just curious if wayne doing all this studio work i keep hearing of tez must of been telling the truth when he said they have almost a micheal jackson catalog

  • Marcus Zob Jones

    Wtf is up with jayz hat im over here dead

    • Time

      ??

  • RSB

    If you woke up this morning you winning

  • RSB

    I smoke a blunt in the morning I smoke a blunt after that

    • Ashleigh Day

      Thats what I do smoke all day love❤

  • LORD QUAS

    ‘THESE NIGGAS WEAR DRESSES AND YALL CALL ME WEIRD NIGGA?’ LMAO WAYNE DISSED YOUNG THUG BEFORE THUG EVEN EXISTED

  • King Slime Thugger
    • RSB

      Lmaoo

    • RSB

      Lmao called that boy a sewer rat

      • King Slime Thugger

        Whole lotta accounts, like where they do that at??

      • Wordplay 187

        The disrespect is real on HQ

        • RSB

          “How you an og but signed to an Indian teen”💀 😂 they both had some funny ass lines

          • Wordplay 187

            Slime be going in 🤣

  • Dr Carter

    All those hours in the studio.. 0 single this year

    • Time

      Hahahaha

    • Raz!

      coming soon

  • Time

    Going to see Joker tonight

    • fewcha

      movie of the year

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Just a theory of mine but tell me what y’all think –

    Songs like Scottie Pippen, Life Of Mr. Carter, and Mute were left off C5 because of outdated references in them

    Songs like Mona Lisa or Open Letter/Moral To The Story were kept because they don’t really contain any time-specific references. They’re more general in theme

    Scottie/LOMC/Mute are based on punchlines/bars, and unfortunately they had several that are outdated

    For example, Scottie Pippen refers to Jeremy Lin being on the 2014 Houston Rockets, LOMC contains Christina Milan, a reference to abortion which may have confused a lot of people in 2018 due to how much the topic of abortion has changed since 2014, and Mute contains Big Sean talking about how he “rapped verse of the year like 9 times”, which would be awkward hearing in 2018

    • Goat Tamer

      Other than Kendrick saying “Black Mamba with the ball” I say this might be true

    • fewcha

      no, mack is just stupid

    • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

      Although its so shitty of Wayne/Mack/Tez to literally have left out LOMC just because they didnt wanna get off their asses and edit CM’s part off, like c’mon get Shanell to redo that part god damn it dont short the album for dumb shit…. which they did!

    • Mona Lisa literally had an outdated Kobe bryant reference so no you wrong

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Should I watch Joker or IT 2 tonight?

    • Goat Tamer

      I saw IT 2 and it was Ok.. Too long though
      I haven’t seen Joker yet but I’ve heard it is truly amazing so I suggest Joker bro

    • RSB

      Pay for one see both . Been doing it since I was a kid cuz I’m cheap asf and always will be

      • Lil Brick 🧱 Retired

        😂😂😂 lmao buy a ticket in the morning and then treat the theater like a hotel the whole day chillin

        • RSB

          Lmao now that I think about it . The last time I did it I got caught and to make matters worse I was with a girl she was looking embarrassed asf lmao .

    • fewcha

      joker
      IT 2 sucks

    • Giraffe Boy

      joker

    • Raz!

      the joker

  • RSB

    Realshit. niggas don’t appreciate you , you been down since day one it meant nothing on day 2

    • Dabulls10

      What’s this from?

    • Kon Akillo

      That song is perfect for bullshit i’m going through rn thank u

  • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

    They movin maddd cheesy with these Pkmn Sword/Shield previews… like dont fuckin tell me its a preview and we only seeing one new reveal. Like the scared to tell us something huge, like the starter evos or the legendary pkmn types and shit. They movin mad scary and its annoying….

    • fewcha

      you still play pokemon?

      • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

        You dont?

    • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

      Expectations aren’t high because I haven’t really really enjoyed a game since BW but it’s the beginning of a new era

  • fewcha

    send in the clownnnssssss

  • Lil Brick 🧱 Retired

    I feel like LYRICALLY LOMC isn’t elite but it’s his whole delivery and energy, as well as the dark production and theme, that make the song what it is

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Is it true that Wayne’s been on vacation in Barcelona with Nae and Cita this whole week?? That’s practically unheard of. He never takes vacations like that. That’s beautiful honestly

    • King Slime Thugger

      Smh. You a chatty patty whore

    • Nijee

      Yup

    • He does he just doesn’t put it out there

  • 🐐🐐

    I got a offday tomorrow im gone sleep late

    • Giraffe Boy

      good on you bro

      • 🐐🐐

        Lmao Just got done bumpin off day

        • Giraffe Boy

          real

        • Justin Cayz

          underrated song

  • Giraffe Boy

    cold blooded killer
    cold blooded monster
    cold like fucking moscow

    • Raz!

      lyrics are wrong lol

  • 🐐🐐

    Lil durk said Wayne was the reason he dyed his hair blonde and he called wayne the goat I wonder when will we get some Lil durk and Wayne

    • Raz!

      where he say that tho

    • Lil Durk is so dope. His album this year is in my top 3 2019 albums

  • Raz!

    swizz look old as fuck and young as fuck at the same damn time

  • Namrah Bontang

    No!

  • Imo OG C5 sounds like a transition from IANAHB2 Wayne To D5 to FWA Wayne. You can hear all these waynes in it and voice changes

    • Mk

      All I can hear dat you a fag

  • Nah

  • RSB
  • FLOMETHEUS

    Need the Man Hit? We are Those Hitmen
    He Stopped Running, the Bullet Holes Didn’t 😬😬😬

    Wayne the 🐐 Just off of “No Ceilings” Alone. #PeakPowers

  • Grocery bag

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Lil Baby 😈

  • LORD QUAS

    TRUE

  • Namrah Bontang

    Why

  • Khaos

    Israel vs Whittaker, who y’all got winning??? My bet is on Israel tho

  • Namrah Bontang

    I like chicken with ice cream

  • Mk

    Drake bough a castle worth 100m

  • Namrah Bontang

    Why do u think that

  • MARS ⚰️funeral ⚰️1/31

    I’m here 🙄 straight from SA

  • Dr Carter

    I ain’t no damn politician

    • Namrah Bontang

      Did wayne really take vacation

  • Namrah Bontang

    I miss wayne news