Latest News

Yo Gotti & Lil Wayne’s “Women Lie, Men Lie” Goes Gold

Wed, Jan 8, 2020 by

Yo Gotti & Lil Wayne Women Lie Men Lie Goes Gold

According to the Recording Industry Association Of America (RIAA), Yo Gotti‘s “Women Lie, Men Lie” single featuring Lil Wayne is now certified Gold.

This means that the Bradd Young and Seneca Cayson-co-produced song has been purchased and streamed over 500,000 times since it was first released at the end of 2009.

Congratulations to everyone involved with “Women Lie, Men Lie“! Do you still play the collaboration?

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , ,

  • Johwwick

    Wow , it’s really amazing it took almost two decades to achieve such feat.

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      You mean 11 years

    • Giraffe Boy

      buahahahaha

  • Johwwick

    If you are a true Wayne fan , congratulations mothaf*cker… what’s harder than being a fan of Mr Carter?

    • David D

      Haha

    • ryan cortes

      Listening till my hair is as white as Johnny Carsons.. lol

      • Raz!

        lol

      • Johwwick

        Haha

  • RktDaKid

    IMMA PARK MY ROLLS ROYCE ON THA GRASS, AT YO BITCH HOUSE

  • RSB

    Y’all know the vibes, if you woke up this morning you winning

    • K9OUSSAY

      👀🤘🏼

    • Kennykenkentune#🥀🥀OG

      Gang gang

    • Johwwick

      ✌️

    • Wordplay 187

      🐐

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

    Boring Wayne verse, but this was when yo Gotti was hot

    • FLOMETHEUS

      2013-2014 Yo Gotti, too. “I Am” Has Some Joints on it.

  • RktDaKid
    • David D

      Real

    • K9OUSSAY

      Been sayin that

    • Skrrrt Cobain

      It’s time y’all move on from c5 already, seriously.

      • kushxchevys

        Lol nigga I been back to bumping my old wayne songs again

    • MeezyInTune

      I would have done open letter and used too

      • realone504

        Shit perfect strangers is a hit record and could of been a really big song

  • David D

    Didn’t take long to go gold did it

    I’m sure it will be platinum in 2030

    • K9OUSSAY

      😂😂

  • Dr Carter

    Ahahah wtf

  • K9OUSSAY

    So popy H and weezy shootin a music video?

    • Raz!

      for?

    • Giraffe Boy

      ??

  • LilWeezytune

    I live in Memphis and they use to play this song every hour back then

    • Kennykenkentune#🥀🥀OG

      Hell yeah

    • FLOMETHEUS

      I’m an Hour Away. Didn’t Think Anyone Was Close. Lol

  • YungJackBauer

    Lol wtf. Yo gotti a real one tho

  • Wordplay 187

    Verses and new songs boming Friday

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

    where you from

  • Raz!

    well it certainly took its time lol

  • Raz!

    impossible cause its not even platinum now

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      Buddy…..

    • King Slime Thugger

      Lmao..HQ niggas retarded

  • Venant

    Please stop using autotune

    • BRAZY WRLD #999 #24&2

      no?

  • King Slime Thugger

    Snake Serpents ft Drizzyf&Wordplay https://media3.giphy.com/media/ejqjLaHCp8tC8/giphy.gif

    • Wordplay 187

      🤘🏿🔥

  • Austin Lorenzo
    • Giraffe Boy

      lwhq shout out

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

    DEADASS??? SAME

  • Dr Carter

    I miss Bucket Season

  • Giraffe Boy

    no worries I’m sure it will be platinum next decade

  • Jbadd504

    Wayne supposedly dropping funeral next month but we have no single…no video..no track list…no promo..no nothing …I hope these niggas start operating like they mean business again one of these days

  • SteveJobs

    I got red booty, beat It blue

    • SteveJobs

      To show support ima suck off all the troops

      • YungJackBauer

        Real patriot

        • SteveJobs

          They call me Bill fill-my-neck (with cum)

          • YungJackBauer

            Beautiful name for beautiful soul

            • SteveJobs

              Rns

  • Dr Carter

    I miss him too

  • OxRisverxO

    Put your phone on military time

  • AlwaysAlways Excellent

    I think what happened was streaming music was really in popping like that in 2009. Hell I started listen to Spotify. So this song actually went gold years after it was hit which is hard to do streaming

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

    New shit otw i promise lmao

  • giantsnowman1

    Its so sad the way whoever runs Wayne’s social media accounts run them lol, like that pic said in the comments; Wayne should be at Jay Z level of status, but instead all that gets posted is Bumbu interviews from like 2 years ago and Gkua stuff, sad mann

    • YungJackBauer

      Jason pollak is wayne’s social media manager -runninwithit is his ig

      • Dr Carter

        Lemme fire his ass on his account to say he’s doing a terrible job

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

    I’m a f-f-fireman, but I’ll wet that ass nigga
    My vessel pump liquor, I’m a special-ass nigga
    No frontin’ I’m in front of these extra-last niggas
    I’m a extra bad nigga, I’m a sideways shooter
    Open up the Maserati
    Fuck the highway troopers
    Cause nowadays dudes’ll
    Run and tell the troopers
    So I hope that same trooper could
    Find you when I lose ya
    Hey, these niggas talkin’ at the side of they medullas
    Preserve a nigga, put his body in a cooler
    Turn ’em into ice, call me Weezy the jeweler
    Run up on me boy and get smoked like Buddha
    https://uploads.disquscdn.com/images/32e07e50368e1d1a6b7da5194baeb0ea245d55d61e779e8162f8f7b725b6430c.jpg

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0
  • SteveJobs

    imagine if prime wayne would have had social media doing IG lives while recording DD3 and shit bro

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      dude ik, wayne’s dominance in the 2003-2011 era was right before the social media era rappers

      • SteveJobs

        Rns my G

    • Jbadd504

      I be thinking that..but then again wayne never been that social . Even if social media was popping back then I still don’t see him using it to the fullest advantage. Honestly he can still be a top figure on social media right now if he wanted..ppl would be tuned in to waynes every post or vid if he ever wanted to talk about something other than the packers lol

  • SteveJobs

    Lemme suck on your uncles ballsack

    • SteveJobs

      I want him to spread my cheeks and shove a fully cooked steak up there

      • SteveJobs

        Plz just slap my tits and call me fagtard

        • SteveJobs

          I want a large club bouncer to beat my pussy real hard for trying to break into his pants and succccc him off til he nuts blood into my mouth and calls me fagbou turdheaf

          • SteveJobs

            I want to be your grandpas grandson so when he rapes me it feels nice

            • SteveJobs

              I would love to just feel the hulk fist me anally

  • SteveJobs

    Take over my rectum

  • SteveJobs

    Let me eat your turds bro next time you shit I want to get it out of the toilet and eat it

  • SteveJobs

    If it’s big I’ll freeze drizzys turd like a popsicle and lick it

    If it’s rabbit sized I’ll eat it like little milk duds

    If it’s rhea I’ll just let him shit directly into my mouthb

  • SteveJobs

    Drizzy my email is daltonokief1805@gmail.com plz send me pictures of your poop so I can start prepping for the feeding ceremony

  • Jbadd504

    Feb will be here before u know it…I just hope they start doing shit properly so the albums and new music gets the exposure again..Wayne can still kill the game if him and his team put forth sum effort man…we get more unofficial leaks than actual music . If it wasnt for danny Wayne fans would actually be starving more than we already are

  • SteveJobs

    RIP kermit

  • SteveJobs

    Rns

  • YungJackBauer

    Heyy Mr. Carter

  • LEF – THE RE-UP 5/25

    Yeah… I wouldn’t be so proud saying that… 😐

  • MeezyInTune

    A video of Scottie Pippen and Moral of the story would been top for of version

  • King Slime Thugger

    R.I.P
    Armando AKA Kermit. That Facebook post confirms it 😏

  • King Slime Thugger

    Brick a whore who got ran out by BP

  • RSB

    If you woke up this mf morning you winning

  • Jason

    wayne is 2 damn underated this guy changed tha face of hip hop …..definitely needs a new team

    • Patrick H

      Yup.

  • NEW POST

  • Patrick H

    Why is the video not on Youtube?

  • MaSnap or IG @rikakantana

    Available now..Oxys..n Xanax bars

  • MaSnap or IG @rikakantana

    Been. .percs xans n more