• mortimerr2015

    That hoe in the last pic a1

    • fewcha

      hell yea

    • Jafar

      Exactly what I said

    • CarterBoy

      she fine

    • Patrick H

      Both the females in pic 1 and 7 are hot.

      • Pj 015

        Pic 7 or Pic 1?
        Im in pic heaven i cant pick one.

        – If Weezy was here lol

  • Lefteris

    Hey, whats up with Twist tho? I saw somewhere he might go to jail for 20 years! I think he beat a chick’s brother and fucked his home up! Also Im a fucking hyped for Sean-Wayne collab and April aint that far away anymore so we’ll get FWA soon lol

    • mortimerr2015

      FWA April 1

      • Lefteris

        You think? It could be dope, he drops a creative, fun album on a fun day (April Fools day)! lol We will see… I can surely wait, in a week schools close up so time will pass by fast! Lol

      • triggacity_813

        Nigga all your predictions off lol

        • mortimerr2015

          I know

          • Gudda Gudda

            so stop

            • mortimerr2015

              I’m just doing what everyone else doing chill out there gudda

      • CarterBoy

        no

        don’t be dumb

        it obviously won’t drop until after the nightclub tour for s4tw2 ends later on in april

        • Crown4weezy

          that tour ends may 31st

          • Gudda Gudda

            it doesnt
            it ends april
            that last date in may is that postponed show from earlier in the month

    • fewcha

      he fucked up kyle massey

      • Lefteris

        Yeah, something like that… I never really liked Twist, but I was like “Dude, what the fuck, 20 years?” But probably he deserves it if he acts like an asshole… Real homies getting arrested for crimes they didnt commit, I guess we should at least put in jail people who are fucking up! Lol

        • CarterBoy

          i bet he just gets probation

  • JTRowling

    To all the real niggas at LWHQ,I took a niacin earlier this morning and prolly got a drug test to do like in a few mins, think I’ll be straight? I just blow herb no other drugs….

    • Jafar

      Yeah you’ll be alright don’t worry

      • JTRowling

        The niacin gabeme a burning sensation and I felt overheated whoch I guess is how its supposed to go, so that means it worked huh?

        • Red Ketchup

          Its been 4hrs, did you pass? Just curious. .

          • JTRowling

            Not sure they’ll let me know whassup sooner or later, but I took em more than 4 hours prior, drank hella water and worked out all before the interview.

    • fewcha

      drink lots of liquid

    • SuicidalStoner420

      Bro if its for probation you’re fucked, they been doing lab tests where I am lately and theres no fooling them, and niacin only masks the THC so if its not a lab test you will probably pass but once the niacin wears off you’re gonna be dirty again, if you wanna get clean fast drink 2 pots of coffee a day, I’m a heavy user and drinking 2 pots of coffee a day is gonna make you piss ALOT, it got me clean in about 5 days

      • JTRowling

        It was for a job, but I did drink a cup of coffee before the piss test in addition to a couple gallons of water and the niacins were popped about 6 hours or so before the test.

    • CarterBoy

      gd luck you should be fine

    • Gudda Gudda

      r.i.p.

    • KingFresh

      IMA real Nigga. I don’t smoke tho lol

      • Mr. Clutchin 40

        Good Fresh. Be yo own mans. Don’t be a follower my nigga. U the type of nigga that’s gon get money nd hella hoes n Life. Just keep doing u dawg

        • KingFresh

          Thanks bro preciate it I’ve always been the cause of the “change” in people’s negatively sprung behaviors. just can’t be a statistic bro Respect

          • Mr. Clutchin 40

            Respect dawg. I was just like u at yo age. All I cared about was hoes nd basketball. nNever smoked, never was a juvenile, always stuck to my own stuff.

            • KingFresh

              And that’s realโœŠ

              • Mr. Clutchin 40

                Fr bro just do yo own shit. Fuck these niggas bro. Just keep yo mind on yo money nd hoes. Never try to impress niggas

                • KingFresh

                  Hm, yeah real shitt bruh thanks again

  • fewcha

    i nearly cried when i heard fuck tha world come on ๐Ÿ™

    • Lu

      That’s a true classic weezy song

  • e dog

    Who all gonna be up late tomorrow night??

    • Jafar

      Don’t think it’ll drop tomorrow but I stay up late every night anyway..

      • e dog

        Not tomorrow Wednesday morning lol

    • CarterBoy

      not me

      it won’t drop until after the mixtape tour finishes

  • Jafar

    Still Weezy season!

    • Gudda Gudda

      Free Weezy Season

  • Skenny

    Wayne looks high as fuck
    Them tittes tho

    • Gudda Gudda

      i have a semi from looking at them

  • 1017THUGGA

    I feel like crying is one of my all time Wayne tracks, always been dope, he was ahead of his time at that point!

    • CarterBoy

      dying not crying lol

      • 1017THUGGA

        Danggg typo

    • Time

      It’s dope but it ain’t the right song to be played in a club lol.

  • Wizzle f

    This nigga celebratin too much

    • CarterBoy

      he doesn’t even know why he’s celebrating but he knows why you’re not

  • triggacity_813

    Notice how when Wayne starts taking rap serious again, all of hip hop starts making better albums. Wayne is hip hop.

  • Wizzle f

    The dude in the 2nd to last pic all the way on the left dress how wayne used too lmao i thought it was him at first

    • triggacity_813

      Bruh w the NY hat on? Hell yes lol

  • CarterBoy

    “if you’re pussy stank be quiet” lmfao

    • KingFresh

      Funniest part lmao

  • triggacity_813

    I wish he would’ve performed fuck tha world..he was feeling it too

    • Patrick H

      He got hyped hah.

      • triggacity_813

        I’m sayin lol was holding the bottle up & everything but I guess you can’t really play that at a club

  • Patrick H

    That was 10 Bandz at the end, my fav song off IYRTITL.

    • 1017THUGGA

      Fuck it man, Let’s just not even discuss it man

      • Gudda Gudda

        oh em gee

  • triggacity_813

    Y’all fuckin w that new wiz & curren$y ?? I feel like #2009 gon be a top mixtape of 2015

    • Time

      Not heard it yet.

      • triggacity_813

        Its dope bruh sounds like old wiz

    • 1017THUGGA

      That shit gonna be a stoners tape fr bruhhh

      • triggacity_813

        Just like how fly bruh I think og wiz back

    • KingFresh

      It’s straight

      • Tuned

        Boy!

        • KingFresh

          Haha it bump lol what chu want? Pause I said it was good bruh you trippin lol

          • Tuned

            You said it was straight.

            • KingFresh

              Yeah ik bruh meaning just that bro like I’ll listen to it, just won’t download that bih

              • Tuned

                I understand

  • Time

    I wish he wouldn’t perform them same songs, they got boring now.

    Why couldn’t he perform Fuck Tha World and Feel Like Dying if the DJ had them.

  • weezyftunechi

    I live in Miami there’s way too many woman, everybody cheating they on there roger clemens

  • Time

    Feel Like Dying must of got everyone turned down in the club too lol.

    • tim9756

      I’m at the top of the top, but still I climb.

    • Pj 015

      Nah unless its full of kids hu have no idea. A small snippet of dat track would have da whole club vybzin

  • Linoh Locc

    Them females look bad ! Lol

    • triggacity_813

      Them Florida women bruh

  • That kush

    When I first heard those Wayne snippets

    • Gudda Gudda

      lol

  • Crown4weezy

    Mixtape “tour” ends May 31st for the guy who thinks its dropping after the mixtape tour ends in april lol

    i do think its gone drop on May 31st though

    i also think April 1st hes gonna tweet something like FWA is being pushed back or i cant release it then he gone say April fools or somthin

    • Yo

      I think he will drop FWA in April

    • tim9756

      I will buy no albums anymore then.

      • mortimerr2015

        So Wayne will miss out on 9.99$ every album big deal

        • tim9756

          And ? I do that for me. Thats it. You can buy the shit and be on his dick. Let kidding yourself

    • Gudda Gudda

      it doesnt you retard
      it ends april
      that last date in may is that postponed show from earlier in the month
      someone of you on here never even read

      • Crown4weezy

        ok the tour ends the 31st of may

  • Gudda Gudda

    please never wear that hat again wayne

    • tim9756

      He can wear what he wants.

      • Gudda Gudda

        are you his mom?

        • Tuned

          Nope but wayne is a grown man

      • triggacity_813

        Real shit ๐Ÿ˜‰

        • KingFresh

          Hahaha

  • Mr. Clutchin 40

    Damn bro I still can’t believe it’s been a year nd we still don’t have C5

    • Tuned

      Hasn’t been a year… yet

      • Mr. Clutchin 40

        Yea back in March last year everybody was waiting on the may 5th date

      • mortimerr2015

        Actually word of c5 was first announced October 2013 after d5 dropped

        • Tuned

          But the date didn’t drop till October 2014

          • mortimerr2015

            True bro guess it’s just how you look at it

          • Mr. Clutchin 40

            May 5th was actually the original date everyone started waiting for but yea Mortimerr is right C5 was announced and confirmed way back in 2013 right after D5

            • Tuned

              Idk if that was an actual date but yeah its how you look at it

            • Damn how do Yall know this

              • mortimerr2015

                Cause we true Wayne fans and follow that kinda shit bro.

            • mortimerr2015

              Exactly. We all should of known c5 was never dropping may 5th lol but we was all still hype

              • Mr. Clutchin 40

                Then that’s also around the time wayne started talking about that c5season

          • KingFresh

            Exactly

    • Gudda Gudda

      time flies

    • KingFresh

      *5 months

  • triggacity_813

    CarterVSeason started around this time last year

    • mortimerr2015

      That was a fast fucking year bro damn

      • triggacity_813

        I’m saying bruh & its already April of 2015. The world spinning faster

        • mortimerr2015

          Shits crazy

      • Tuned

        That’s what I’m saying bro, time flies

  • triggacity_813

    LWHQ blew tf up this past year. The comment section was turnt tf up all day everyday. Feb-Nov/Dec was GOAT for the lwhq fam

    • Tuned

      At night this site be turnt

      • triggacity_813

        I see bruh lol I come on here the next day & y’all be on some shit

        • Tuned

          Naw lol not me

          • triggacity_813

            I can’t believe dej loaf was in this bihh

            • Tuned
              • triggacity_813

                I done seen it all now

  • Tuned

    Who remembers that Jamie Foxx song with wayne called number 1?

    • PhilWeezy

      Yeah hook was catchy weezy verse was funny

      • Tuned

        Wayne was the only reason I listened to it too lol

        • PhilWeezy

          Me too I keep replaying his verse only

  • SuicidalStoner420

    FWA isn’t dropping tonight, pushed back to April

    • KingFresh

      Really?

    • Tuned

      You don’t say

  • Crown4weezy

    really wish they woulda told us sooner that this shit was gonna be pushed back so i didnt have to be guessing and waiting and wasting my time

  • Mr. Clutchin 40

    Damn been 8 months since we got a weezy Wednesday! !!!! God time be bellin

    • Crown4weezy

      Coco video was a WW

    • Tuned

      “Time flies clip it’s wings”

      • Mr. Clutchin 40

        Lmao

    • triggacity_813

      My homie had an asthma attack last week..that’s a wheezy Wednesday

      • Mr. Clutchin 40

        true

        • triggacity_813

          Corniest joke I ever though of lmao

          • Mr. Clutchin 40
          • Tuned
      • KingFresh

        This Nigga, lol

  • Mr. Clutchin 40

    89ยฐ here in Baltimore. Spring Break Next Week I’m hype asf!! Leggo

    • Tuned

      Hell nah. Spring break in April

      • Mr. Clutchin 40

        Shiid mine next week lmao. Imma be chillin tho I gotta get ready for prom nd shit

    • triggacity_813

      76 degrees clear skies in tampa.. Bout to take my bitch on a picnic

      • Mr. Clutchin 40

        Shiid 76 perfect too. I know yall got a good ass breeze out there

        • triggacity_813

          Hell yeah bruh shit nice af but this kinda unusual..by now its usually like 85/90. This the same temps as “fall”

          • Tuned

            I will never fall

      • Ray

        Nigga stop callN yo girl a bitch potna. Do better

        • Mr. Clutchin 40

          Stfu get off my nigga nuts bruh pause

          • Ray

            Boy… Reminding him to be a man

          • Tuned

            That nigga can’t even get a girl

        • triggacity_813

          Nigga it was a joke

          • Ray

            You aint got no girl then potna?

            • triggacity_813

              I do when its convient for her..its complicated fam

              • Ray

                Oh damn potna. Man up on that. Let her know what you want and if she can’t fuck wit it bounce. Dont let her play you dawg.

                • triggacity_813

                  Def ain’t getting played..I do me yafeelme but at the same time I want her to better herself..get her shit together. Its a work in progress

                • Ray

                  How old yall be

                • Tuned

                  Boy yo ass 33, older than Wayne n shit

                • Skenny

                  Wow
                  Respect dad hahaha

                • Ray

                  Ya point is mayne?

    • Pj 015

      Yo u American spring-break havin niggaz give me some chicks man lol
      No jokes. Hook a brudda up

      Lets pimp internationally lol

  • Ray

    I was scared mayne. On that first pic Wayne looked mid 40’s in the face

    • tim9756

      Thats what I thought too.

      • Ray

        He about to look ruff when he do get that age

  • T Wayne

    that girl in the last pic BAD!!!

  • WeezyTheGOAT

    Weezy on his pimp game hahaha

  • triggacity_813

    Ray the stalker gon give me advice on being a man lmao

    • Tuned

      No pussy getting ass nigga

      • Ray

        You mistake me wantN a white woman for the first time as me not gettN none at all. Foh mayne

    • Ray

      Hold up potna . I got her number and 3 days later we went out yesterday in fact for a good time foh mayne

  • Zak

    Nearly been a year since CarterVSeason started
    Refresh

    • Skenny

      Saddest shit ever…

    • Pj 015

      Da only season Kobe can make it through

  • 504HardHead

    Fingers hurting a fucking banger bruh! He should always perform that ho

  • Skenny

    Shit
    I was bumping President Carter on iTunes Radio and when it ended it switched to the next song it was Young Fuck’s Lifestyle…..
    Really nigga

  • 504HardHead

    Fingers hurting and that truffle butter break down was crazyyy

    • KingFresh

      Right?

  • Zak

    The full RedBull skating session with Wayne has been uploaded online. It’s on RedBull’s skateboarding website.

    • Skenny

      Link please

      • Zak

        If you type in Lil Wayne on Google it’s the first thing that pops up.

        • Skenny

          Thanks bro you a real one

  • Wrong Lyrics

    if he drops fwa april 1st ill be hype if he drops it april 3rd thats 8 days of straight blasting for spring break he drops it on the 4th best birthday present cmon done upset

    • Crown4weezy

      probably gonna be late april

      • Tuned

        May like shit

  • Benjamin Franklin

    Wayne!? My nigga. That fuckin hat!!! Wtf… I still love you dog but god damn

  • Zak

    Picture of when Wayne was giving the interview the other day.

    • Tuned

      I wonder when we’ll be able to watch it

      • Zak

        I thought we wouldn’t be able to but now I’m seeing pictures of it so hopefully soon.

        • Tuned

          Wayne pushed it back

          • Zak
            • Tuned
              • Skenny

                Well they did push back a concert from the tour
                Smh

      • Ye’

        Have y’all heard those snippets of FWA they’re nice idk If it’s on FWA actually it might be CV idk

        • 023

          Where can I listen to those?

          • Ye’

            Bluntiq

          • Ye’

            I have the link it won’t let me post it on here

        • gram40

          Where can I find it at???

          • Ye’

            All over twitter just type wayne snippets

    • WeezyTheGOAT

      He should get on hot97 etc. Would be dope asf

      • Pj 015

        Breakfast Club would be be a moment!
        He don’t fuck wid them tho it seems. Drake neither

      • Zak

        He’ll be on there before he goes on the Breakfast Club

  • ThaCarterV

    @linoh bruh I’m coming back home to SD next month ! Let’s burn one if you can

    • Linoh Locc

      Yeah pimp, hmu on here and Will sip and blaze

  • Ifuckpeanutbuttercoveredcds

    I just pulled my dick out and started jumping down and up on a toaster with my pet raccoon Felix when heard lil Wayne was dropping a carter 5 album. This news makes me much I joyous, I can’t wait to buy the physical copy and lather it with peanut butter and make love to it

    • Crown Me King

      Hey man a psych ward would be great for you

  • Linoh Locc

    I like da he preformed Fuck da world cuz in dat songs hes rapping about his step father ” Rabbit ” and he probably rapped it meaning of bm

  • Crown Me King

    Wayne got those pharrell hats now hahaha they actually kinda cool

  • triggacity_813

    Wayne need to stop tweeting links if it ain’t fwa smh

    • Tuned

      Hoeing like a bitch

    • Weezy

      Allow him he thinks it’s cool

  • Tuned

    Nigga can’t wait for that 2009

    • triggacity_813

      Bruh you heard uber driver??

      • Tuned

        Bro yes! Ain’t heard wiz sing in a minute like that either

  • Weezy

    Hood just standin there hopin to knock another nigga out

  • KingFresh

    I want that “fantastic” track

    • Tuned

      No I can wait on that shit, not gone be anything special with migos apart of it

      • KingFresh

        No, migos be flowin sometimes lol

        • triggacity_813

          Offset the best one

          • KingFresh

            Quavo got the best melodies tho

            • triggacity_813

              Truu..idk which one which tho

              • Tuned
              • KingFresh

                The one to the far right bruh*refresh aka da one dat got his chain snatched

  • Weezy

    Wayne is fukked outta his mind but the nigga still goes ham on truffle butter

  • Weezy

    Bank teller flirtin after checkin ma account

  • triggacity_813

    I gotta million in my safe & the bank got more for me, cash money young money never ever no money, head chest toes stomach red mess so bloody, grey .44 bustin lead left no body

    • Weezy

      What it is! let a nigga hold some, make a nigga take it from yo ass like u owe somethin

  • Jon Royal

    Damn she sexy. He better had hit

  • WeezyTheGOAT

    You know Wayne hitting that chick in the final photo by the look on his face.

    • KingFresh

      Hahaha

    • WeezyTheGOAT
      • KingFresh

        Tahahahahaaha this Nigga

  • Tuned

    2015 is a bomb ass year, so much dope music and everyone back on they shit

    • Weezy

      I know im droppin my shit soon

      • Tuned
        • Weezy

          Lmaoo

  • Eat Da Booty Like Groceries

    Waynes getting old asf man look at my nigga face

    • WeezyTheGOAT

      Doesn’t matter tbh, can’t stay looking young forever… Just look at Birdman’s bitch ass.

      • Eat Da Booty Like Groceries

        Yea it’s just depressing cause I been a fan since C3 and I remember his young smooth face lmao

        • Tuned

          Pause

          • Eat Da Booty Like Groceries

            I’m gay son. Just Look at my fuckin name u fuckin Dickhead Jr.

            • Tuned

              Smh

        • Weezy

          If wayne heard u say this he would slap u LOL

          • Eat Da Booty Like Groceries

            Not necessarily

    • Weezy

      It’s the flash bruh, that nigga bone structure shows in the light

      • Eat Da Booty Like Groceries

        Yea I was thinking that too

  • Tuned
  • mandy _92782

    Redbull gets it

    • Weezy

      U gets it

      • Tuned
        • Weezy
          • Tuned
            • Weezy

              Ain’t that a compliment

              • Tuned
                • Weezy

                  Ok

                • Tuned

                  I’m fking rolling

      • mandy _92782

        Lol wat dat supposed to mean?

  • badazz

    April 5

    • Eat Da Booty Like Groceries

      U supposed to be scotty cain?

    • Tuned

      Get the fuck outta here

    • Weezy

      This nigga..bro u famous now

  • WeezyTheGOAT

    Birdman junior… More like ugly ducklin

    • Weezy

      Uh!

    • Pj 015

      Lolllll

    • Dr Carter (the real)

      looks like blood in his mouth ahaha

  • captainqwak

    who the fuck dressin this nigga jesus christ lmfao

    • mandy _92782

      Umm

    • Weezy

      Why? U wanna dress him or somethin? suspect

    • WeezyTheGOAT

      *Cough* Young Thug *Cough*

  • Eat Da Booty Like Groceries

    AH HELL NAH! Fuck it I’m out this site dead asl. I’m goin back to hnhh. It’s way more turnt.

    • Weezy

      Not really that site has some retarded fuks bro

      • Eat Da Booty Groceries

        Sho is better than this fuck shit

        • Tuned

          Nope

        • Weezy

          This site dope homie..u just gotta get used to it

    • Linoh Locc

      Bye. Gtfoh .

      • Weezy

        Noo I wanted to roast him

      • Eat Da Booty Like Groceries

        Bye El chapo

    • Crown Me King

      Ok peace bitch

  • badazz

    I said April 5 because Wayne performing with Turk and mannie fresh in New Orleans on Easter for sorry 4 wait released party tour

    • Weezy

      Nigga stfu Ur wack

      • badazz

        Bitch u gtfo u ain’t weezy hoe

        • KingFresh

          Chill your predictions r weak that’s all

        • Weezy

          nigga is u a hoe? why u likin ur own shit? no one wants u on this fkn site

          • KingFresh

            Is he really??

            • Weezy

              ye bruh…LOL

              • KingFresh

                Dayum hahahahahah dead.

          • badazz

            Nah yo mommy the hoe

            • Weezy

              damn what a come back

          • #1Stunna

            Chill bro. He is a Wayne fan just like us.

            • Weezy

              u were right about him being a wayne fan..but not like us lol

      • badazz

        And I was saying that cause it a good chance Turk and Wayne can talk about a hot boy reunion only real niggas know why I said that am a real Wayne fan since he had the fro u know nothing bout it u probably just became a fan fagget ass nigga

        • Weezy

          nigga stfu…

    • KingFresh

      Nvm you a fuk Nigga

      • badazz

        U mommy should swallow yo ass

        • #1Stunna

          Calm yo tits. Don’t bring anyone’s momma into this.

        • KingFresh

          Wooooooow Nigga your wacker than shitt lol but frfr there’s no need to beef

          • badazz

            Don’t come at me side ways nigga u don’t kno me and am not predicting anything am just saying a good chance for them to talk about a hot boy reunion or collaboration cause I being fucking wit Wayne every since hotboys Turk too Turk was underated to me and will like for them to link back up

            • Tuned

              Nope. You lied

              • KingFresh

                Stay lyin smh

            • KingFresh

              U still a bitch for Talkin bout my momma but yeah there’s no need to beef

        • KingFresh

          FUCK you.

  • #1Stunna

    Karen civil is a bish

    • KingFresh

      No “news” ? lmao

      • Tuned

        Hoe ass lied

        • KingFresh

          Yup smh lemme stop thinkin about it…. B4 I get mad lol

          • mandy _92782

            Wat happened??

            • KingFresh

              Pushed back FWA to April instead of keeping it march

              • mandy _92782

                Oh yea dat sucks

  • Dr Carter (the real)

    This is D. Carter betta bring ya swimwear !

  • beezy

    Especially birdmans headass

    • WeezyTheGOAT

      Brrrr…

      • Pj 015

        I kno ur not comparing Gucci Mane to these

  • Benjamin Franklin

    Damn I jus wanna drop a burner in this foos skatepark! Shout to all my graffiti writers in the LWHQ fam. TKO all day…

  • WeezyTheGOAT

    I kill a nigga right now, i put a nigga lights out, then put his body in an ice box, wit holes in his body like sox!

  • Benjamin Franklin

    Dam I jus wanna drop a burner in this foos skatepark. Shout to all my graffiti writers in the LWHQ fam. TKO all day!

  • weezyftunechi

    When wayne posts a link but it’s a skating link

  • Pridge

    FWA coming in April

  • #1Stunna

    Proof that Wayne’s the GOAT.

    • mandy _92782

      Can’t deal

    • Dr Carter (the real)

      He hiddin his feet ahaha

    • Guest

      Literally just saw this on Twitter. Too funny. “Hooves”

      • KingFresh

        Alicia?

  • Weezy

    takin ova lord I’m takin ova

  • badazz

    Watching baller blockin movie like that scence with Wayne and Turk robbing the jewerly store if you a real Wayne fan you remember that movie but for new Wayne fans the movie on YouTube it ok quilatiy check it out

    • Weezy

      nigga stfu

      • badazz

        I beat u a bitch in real life u tough on internet I beat if we face to face you run not finna do all that talkin shit on here

        • Weezy

          can u spell correctly nigga

        • Weezy

          and ain’t no one tryna go face to face wit u..this is the internet nigga don’t talk tough

    • mandy _92782

      Ok because no one cares

      • Dr Carter (the real)
      • badazz

        Cause u a fake ass fan gtfo

        • Weezy

          thats a girl pussy, learn how to talk to girl

          • badazz

            Idgaf and I get penalty hoes by the way Fuck boy

            • Weezy

              LOLL u seriously need help with ur spelling brotha

              • badazz

                And you need to seriously get off my dick now correct that bitch

                • Weezy

                  go correct ur hair nigga, that shit look like its on some supersaiyan shit

                • badazz

                  And u need to change ur name.Fuck boy don’t deserve too have weezy name on they profile

          • Guest

            She talks like a damn dude, might as well be talked back to the same way.

            • Dr Carter (the real)

              You a guest

        • mandy _92782

          How about stop acting like u da only one who seen dat movie. Ur nobody get off this site

          • Weezy

            lol fa reals, nigga got 47 up votes and they all by him

            • mandy _92782

              Lmaooo dis nigga sad af

              • badazz

                Suck my sad dick bitch

            • badazz

              Them 47up votes was by ur dick sucking mommy

              • Weezy

                I’m done witchu..

                • badazz

                  Yeah get ur bitch ass on and change ur fuckin profile to Fuck boy cause u sholl not weezy that a disgrace to him

          • badazz

            Never said I did the movie been out for 15 years sure am not the only one I said real Wayne fans remember it and if New Wayne didn’t it on you tube think before u talk idc who u are

  • Benjamin Franklin

    Serious nobody on this site write graffiti? Smh…

  • Dr Carter (the real)

    Are my niggas sleeping ?

    • mandy _92782

      Lol nah its still daytime out here

      • Dr Carter (the real)

        2:48 am where I am

        • mandy _92782

          In the morning??I can’t stay up dat long

          • Dr Carter (the real)

            Tooo easy

  • TBRA

    Next month it is let’s hope it’s not April Fools though.

    • Weezy

      can’t wait doeee

  • Crown Me King

    These dj’s really suck these days.. Don’t do scratches or anything

  • Weezy

    we got a badazz hoe on this site y’all..

    • badazz

      Bruh you not even weezy u a fraud u need to change that shit asap my fav rappers ain’t no bitch ass nigga

    • KingFresh

      Ppppppppppphhhhhhhhhh

  • Dr Carter (the real)

    Badazz bih

  • ThaCarterV

    Georgia bush too real

    • Weezy

      this song is dedicated to the one with the suit
      thick white skin and his eyes bright blue

      • Tuned

        So called beef with you know who

  • mandy _92782

    Lmaooo

    • Jerome Dukes
  • mandy _92782

    Dis tho

  • YhBruh

    Damn I just listened to fuck the world last week lol

  • JTRowling

    Why df did whoever cut short the footage of him performing IFLD and FTW? That sht lasted less than 7 seconds, I’m wayyyyy more amped to see that than Coco and Truffle Butter because they’re kinda played out now, even Wayne must be slick tired of performing Coco even though it still goes in.