Latest News

Stream Lil Wayne’s 3rd Annual “Lil Weezyana Fest” Live

Fri, Aug 25, 2017 by

Watch Lil Wayne 3rd Annual Lil Weezyana Fest Live

The 3rd annual “Lil Weezyana Fest is about to go down at Champions Square’s Bold Sphere Music in Lil Wayne‘s hometown New Orleans, Louisiana.

It has been confirmed that Wayne will bring out Gucci Mane, YoungBoy Never Broke Again, Rich The Kid, Kodie Shane, Young Money members, and more music artists during the show to perform live.

If you could not make the concert, you can stream it live after the jump below, courtesy of TIDAL! I’ll update this post after the show with what went down at this year’s “Lil Weezyana Fest“. Enjoy!

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  • Dedication

    whole lotta gang shit

  • You Know I aint Scared

    First

    • Dedication

      thought he wuh

      • You Know I aint Scared

        Nah

  • Raz!

    i dont have an account 🙁

  • You Know I aint Scared

    Shit gay asf fuck Tidal

    • Raz!

      frfr i will never forgive them for how they did FWA

  • A.T

    “I got more purple rain than prince, and more cocaine than Mitch…

  • Time

    I’m expecting the usual setlist and no new songs…..

    • G.O.A.T worshipper

      At least preview something new for us

    • fewcha

      think we all are lol

    • realone504

      That’s fucked up it been the same the last 2 years

  • YKC

    Tidal can suk a dick, pitchfork dont got it .. Where can we stream it ??

  • YKC

    WHERE CAN I STREAM BESIDES GAY TIDAL ??

    • Raz!

      try twitch

      • YKC

        That site is only for games bro jus peeped !

  • Dedication

    I can tell yall if somethin important happens

    • Raz!

      thanks

      keep us updated g

  • Dedication

    am i the only one watching?

    • YKC

      WHERE CAN I STREAM BESIDES TIDAL ??

      • Dedication

        no idea im on the tidal

        • YKC

          Fuck ! igt..

        • YKC

          can i use your account for the night lmao ?

    • Giraffe Boy

      nah im watching

  • Dedication

    NBAYoungboy performing at the moment

    • Giraffe Boy

      he garbage

      • You Know I aint Scared

        Boy kys

    • DC

      What happened before that G?

      • ßlย૨

        3 artists before that , but they werent known ppl to me , demar jackson, mista cain and some girl with bounce music lol

        • SHE WAS THICK I’D OF SMASHED HER IF I WAS DRUNK

          • ßlย૨

            loll

        • DC

          lol thanks yeah so far not too engaging

          • DC

            but sadly for us Wayne fans this is the highlight of what, according to Mack Maine, was “Wayne’s year”

            • fewcha

              never believe anything mack says

              • XOCorey

                I’ll believe Mack before I believe wayne!! I’ll believe Tez before I believe wayne too

  • Giraffe Boy

    tidal is playing for me without an account……

    • YKC

      how ?

      • Giraffe Boy

        no idea try the website

    • YKC

      it wont let me do shit w/o putting card info

  • WHO THE BIGGEST SURPRISE GUEST THERE? NICKI?

    • fewcha

      probably yea

  • YKC

    FUCK TIDAL !!

  • therealcbb

    Show is boring already

    • DC

      I don’t know if it’s Tidal’s speakers, but this crowd is dead as fuck loll

      • Raz!

        the crowd dead cause weezy not come out yet

  • Lil Wayne Fans

    FUCK TIDAL!

  • fewcha

    weezy better give a release date for c5 at the concert

    • InfamousWeezy

      Lol I’ve seen this exact comment the last 2 weezyanna fests

  • DC

    oh nothing this crowd is getting litty

  • ßlย૨

    guwop coming up

    • Raz!

      reckon they will do steady mobbin together

  • T-Chubbs

    Whip it like a big booty bitch
    Like a kup of koffee wit a spoon n it

    • Raz!

      fireworks

  • Tidal need to get up off that bullshit I ain’t buying another account on that mf

  • Valentine Uzi®

    I will never forgive tidal for when they cut the cam when drake got in

    • ßlย૨

      lol apple said nope thought he wuh cuh

      • Valentine Uzi®

        Lmaoooo

      • Valentine Uzi®

        Apple some bitches for sayin no

    • Raz!

      lol i remember that

      • Valentine Uzi®

        Shit made me not even wanna watch the rest lol

  • YKC

    Damn danny you streamed the previous fests y not this 1 ?

    • Raz!

      this article is for streaming the show lol

      • YKC

        U know what i mean nigga besides tidal im talkin bout for free smart ass

        • Raz!

          danny always used tidal so nothing changed

  • ßlย૨

    gucci just walked out

  • ßlย૨

    i dont ask i take

  • Lol tf this shit just played for two mins then told me to sign up or login to keep watching

    • YKC

      I feel u, fuckin bullshit and nobody knows where else u can stream this shit smh !

  • Balt

    When tf Wayne comin out

  • Balt

    Coverage been on for almost 2 hours

  • how the fest fellas

  • Weezy The GOAT

    Wayne about to come out

    • Tune

      Sure?

      • Weezy The GOAT

        Yeah it says lil Wayne coming soon

        • Tune

          Wow i seen it now thank youu 🙂

    • Tune

      Is every performer performed?

  • Tune

    Crowd wack asf

    • YKC

      Even wit wayne out ?

      • Tune

        Wayne can’t comin since 30 min

      • Tune

        Show is still wack

        • YKC

          i aint miss shit then good 😂👌

  • Tune

    Wayne still wont come

    • You Know I aint Scared

      How you watching ?

      • Tune

        Im Tidal user since Fwa dropped.

        • You Know I aint Scared

          Smh fuck Tidal they should be like spotify

          • Tune

            Spotify > Apple Music & Tidal

  • Tune

    Wayne needs a do LilWeezyAna Fest in bigger area.

  • Weezy The GOAT

    Ooh they about to perform Chico

    • Raz!

      who is “they”? wayne and who?

      • Weezy The GOAT

        Roy demeo

        • Tune

          I dont think wayne perform that song now

          • Raz!

            huh

            • Tune

              Only Roy Demeo performed Chico still no Wayne

              • Raz!

                damn 🙁

    • ßlย૨

      bruhhhhh if wayne walk outttt

  • Tune

    Chicoooo

  • ßlย૨

    wowwww

  • Tune

    I hope is comin

  • ßlย૨

    it wus too good to be true

  • Tune

    Hahah still wont come

  • Weezy The GOAT

    Fuck I was looking forward to Wayne doin his verse smh lol damn it wayne

    • Raz!

      thats a joke, but dont worry wayne will still perform his verses from a milli and no worries

  • ßlย૨

    ah , ouu

  • ßlย૨

    fresh out the bed

  • Weezy The GOAT

    Wayne must be poppin pills or high as shit

  • ßlย૨

    ah , ouu

  • Tune

    Wayne should do this Show at Superdome.

    • Raz!

      he’ll need a nee setlist before he can sell that out

    • Raz!

      he’ll need a need setlist before he can sell that out

  • Tune

    Here is!!!!!!!!!! A new sooooooonggg!!!!!!!!!!!!!!!1

    • Raz!

      srs?

      • Tune

        Joke

        • Raz!

          smh

    • YKC

      wats it called ??

      • Tune

        A Joke Bout Release Dates prod by Mack Maine

        • Raz!

          lol

    • ßlย૨

      this man trollin 😭😭😭

  • ßlย૨

    the stars twinkle as the crowd waits for a legend

  • Weezy The GOAT

    I already knew he was gonna be late lol

  • ⚜️BATMAN🛡

    Did I miss anything good since 8pm?

    • ßlย૨

      not really gucci & youngboy performed

  • ßlย૨

    uh ohhhh

    • YKC

      wayne came out yet ?

      • ßlย૨

        intro

  • Weezy The GOAT

    I knew it was gonna be mr carter smh

    • Raz!

      same setlist i already know it

    • YKC

      Watch Amilli be the next track he performs 😂😂

  • ⚜️BATMAN🛡

    Lmao tf was that?

    • ßlย૨

      😭😭

  • ßlย૨

    lolll this nigga aint come out they cut the lights off

  • Weezy The GOAT

    Damn what is up wayne?

  • ßlย૨

    intro attempt #2

  • ßlย૨

    goat

  • ßlย૨

    wayne could feed africa with that watch

    • YKC

      lol wat song is he performing now ?

      • Weezy The GOAT

        Got money

    • Raz!

      post a screenshot

    • king Lala

      Lol Nigga stfu

  • DC

    Believe Me right now!

    • YKC

      any sign of drake or nicki ?

      • DC

        nah not that I can tell. The’ll most likely be coming later if at all anyway

  • DC

    This is so depressing lool. Hearing his DJ yell Free C5 like the last 2 years is sad as fuck

    • Raz!

      it doesnt even need to be freed lol

  • DC

    Rich As Fuck

  • Weezy The GOAT
    • ßlย૨

      good looks i was tryna time it lol

  • ßlย૨

    like a cop car

  • ßlย૨

    stopped by uh lady cop

  • ßlย૨

    fook the po leece

  • Weezy The GOAT

    Wayne performing she will

    • ßlย૨

      on crip!

      • ßlย૨

        oops i mean red clue

        • Raz!

          waynes here soo woo

    • RealShit ⬆️🏆

  • DC

    pray for texas

  • Weezy The GOAT

    Hes doin every girl imo every girl is a classic

  • ßlย૨

    fat maine on the verse!

    • You Know I aint Scared

      Nah Mack The Fortune Teller lol 😂😂

    • DC

      lool fuck fat maine

    • Lmao

    • Raz!

      fuck him

  • Niggas having a sing off rn

  • ßlย૨

    lolll i seen reginae in the back twerkin

  • DC

    Whats this one again?

  • ßlย૨

    magnolia!

  • Weezy The GOAT

    Wayne’s performing magnolia !

  • Tuned #POP #FreeGates

    Wayne performed anything different than his regular set list ?

    • He performing magnolia rn mane

      • Tuned #POP #FreeGates

        Besides dat boss

        • Lol so far hell nah , he started performing la la la but a few secs later it transitioned into every girl

          • Tuned #POP #FreeGates

            He a hoe

      • DC

        fuccck the one song I missed

  • Z Man

    magnolia

  • ßlย૨

    this nigga cant remember the lyrics!!!!! hahahahahh

  • ßlย૨

    aye aye aye that was cold tho

  • ßlย૨

    he had to go bak in kus the dj obviously didnt have lady red’s song in the computer

    • lol right she handled it well though

    • YKC

      how has it been, same tracks or he finally switched it up ?

      • ßlย૨

        just magnolia forgot the lyrics , but killed rollin

        • YKC

          he forgot his lyrics to one of his newest joints smh 😂😂

          • ßlย૨

            as always as expected lol

  • Get her off the damn stage it’s just not working lol

    • ßlย૨

      she had them lit thooo they all knew her over there lmao

      • Yea the dj t lew fucked her over like 4 dif times had her off beat and all lol

    • Raz!

      who

  • Shescreamdae

    It’s sad tha

  • Shescreamdae

    It’s sad that Wayne is an artist that dont really care about shit cause this shit is so unorganized

    • YKC

      nigga is jus in it for da bread he dont care bout none of tht bra lol

      • Shescreamdae

        Nah this is his fest tho it’s different it’s not like a regular show and he don’t get paid from this it goes toward the city

        • YKC

          shit u right but he in his own world 24/7 feel me.

  • Shescreamdae

    Whole bunch of irrelevant people on the stage, I’d expect him to atleast change up the set list but he treating this like a regular show

    • You Know I aint Scared

      Nigga he grew up on them and they popping locally stfu

      • Shescreamdae

        Most of the people there not there for them ctfu

      • Shescreamdae

        We wanna hear more WAYNE !!!

    • They def irrelevant to us but not to wayne he has used so many of they lines and hooks for his own stuff

      • You Know I aint Scared

        Exactly nigga tripping

      • Shescreamdae

        Before you know it the show gon be over

    • See the song they doing now “rat tat tat on them dog hoes” if you a fan then enjoy seeing where wayne shit come from

      • Shescreamdae

        It’s not that but it’s back to back at least one appearance then he start then another one later

  • DC

    man just coughed

    • ßlย૨

      lolllllll

      • DC

        lillll you heard that big guy?

  • Shescreamdae

    This is MF little Wayne we talking bout he could have an all start line up with great artist who would turn down lil Wayne frfr? I don’t mind having ya local artist but it’s gets boring after awhile especially when we not familiar with those people

    • Raz!

      true

  • Shescreamdae

    Wayne really got a lot of shit from these people little lines and hooks from everybody that he brung out so far

    • DC

      lol the whole go dj hook

  • DC

    Don’t mean to complain, but this has to have been the ryes Wayne year yet. Ive been a fan since 2014, and this guy barely has any features this year

    • Raz!

      the only way it could be saved is if he drop c5 before the year ends

  • ßlย૨

    💀💀💀

    • DC

      ??

  • Valentine Uzi®

    Performing that hotboy shit😱😱😱

    • Raz!

      on his own?

      • Valentine Uzi®

        yea lol he forgetting hella lyrics tho

        • Raz!

          lol damn

  • Blaker

    Pretty sad that he can’t remember hardly any song before 2005

    • Valentine Uzi®

      He’s done so much music it’s kinda hard to keep up with everry single lyric especially from like 15 years ago lol

      • Blaker

        Yeah but still I mean even money on my mind he couldn’t do much

        • Valentine Uzi®

          True, he should listen to his set list before he perform 💯

    • Weezy The GOAT

      Fr

  • Valentine Uzi®

    This the best one so far

  • therealcbb

    He’s messed up on countless lyrics I wouldn’t of expected this from wayne 😵

    • Valentine Uzi®

      Bro he has thousands of songs lol he not a computer

      • ALLRED-7

        Exactly lol

        • Valentine Uzi®

          😭😭

  • ßlย૨

    shut up bitch swallow

  • ALLRED-7

    These songs are from 15 years ago. He records music everyday, and you niggas expect him to remember it? Lol

    • Blaker

      It’s literally every song in his prime though he’s forgetting.

      • ALLRED-7

        He doesn’t have a prime in my opinion…… he has created different sounds and he has perfected everyone of them.

        • Blaker

          A lot of people consider the 2000’s as his prime and I mean he can’t remember much from that time now and it’s just sad

          • ALLRED-7

            I feel you. That’s been a long time ago though lol

  • ßlย૨

    1 mo time fa ya dam self

  • DC

    lets go some new artists

  • Valentine Uzi®

    Fake ass tentacion😑

  • ALLRED-7

    What is this shit though lol

  • Lil Wayne Fans

    On desktop does not work, open in smathphone: h tt p:// tidal. com/ video/77701821

  • ßlย૨

    dey came it wit the heat

    • ßlย૨

      in

  • DC

    Jay Jones

  • Valentine Uzi®

    This the best fest yet, hands down, that shit bout to be 3x bigger next year watch

    • YKC

      y is this best one yet bro ? What was different, no drake nor nicki

      • Valentine Uzi®

        He changed up the set list and brought in more diversity, the last one was wack as hell all he did was perform the same exact songs he did last time.

        • YKC

          say less 💯, cant wait till i see it later cause u know Tidal is a bitch ass nigga !

          • Valentine Uzi®

            Aye bro just download it and do a free trial. U don’t need a card💯

  • Weezy The GOAT

    I hope they perform mula gang

  • ßlย૨

    euro the ghost ol casper the friendly

  • ßlย૨

    mack , on this hoe, one time

    • Valentine Uzi®

      YM album was so slept on, good to see them performing it

  • Shescreamdae

    Twist exit stage left

    • ALLRED-7

      He terrible imo

    • ßlย૨

      look u brought out hoodybaby

  • DC

    I’m khoalified

    • Raz!

      lol worst line ever

  • Valentine Uzi®

    Ainnn gone lie hoody lit af rn😭🔥

  • DC

    hes a good performer

  • Weezy The GOAT

    Euro fuckin killed that verse

  • Shescreamdae

    Hoody litttttt

    • Valentine Uzi®

      Tbh he got the crowd goin up lol

      • Valentine Uzi®

        *had

  • ßlย૨

    💀💀 tunechi the tap dancer

    • Valentine Uzi®

      Lmaoo he always do that same dance when he perform this😑

  • Valentine Uzi®

    Got chills for a lil min, thought Drizzy was in da building 😒

  • Kiss in the building

  • DC

    imagine they performed Gotti

    • Valentine Uzi®

      Might be commin up👀

      • Raz!

        nah wayne wont know the lyrics

  • Weezy The GOAT

    Jada!

  • Weezy The GOAT

    They need to perform death wish

  • Valentine Uzi®

    Tidal camera quality lowkey ass

  • Weezy The GOAT

    Ayy lil cease

  • Valentine Uzi®

    Just right for meeee

  • ALLRED-7

    She bout to ride a horse with those boots though

    • Valentine Uzi®

      Lmao

  • Valentine Uzi®

    Crowd highley lit, she stealin the show

    • Shescreamdae

      Low key

      • Valentine Uzi®

        Issa joke

  • Shescreamdae

    Wayne got all these people cause he low key probably tired of performing the same shit every year

    • WeezyIsTheGOATDontAtMe

      Or maybe, because he’s already a big artist & put in his work & is giving others the shine he thinks they deserve

    • Valentine Uzi®

      If thats the case he needs more lit artists 💯 Meek, Ye, Travis, carti, uzi, migos, rae, etc

  • Shescreamdae

    Ya know Wayne the type a nigha to think peopel tired of hearing him at his own fest

  • ßlย૨

    monica gon sing me to sleep

    • ALLRED-7

      She can sing though lol

      • Valentine Uzi®

        🔥🔥

      • ßlย૨

        yea

  • DC

    I’m the one

    • ALLRED-7

      Trash song lol

  • Valentine Uzi®

    I know wayne feel like he losing his daughter💯 Time go by fast

    • Raz!

      huh

  • ALLRED-7

    FWA stupid fire. Why doesn’t he perform songs from that shit? Lol

    • Valentine Uzi®

      Just like he doesn’t perform shit from ianahb1 lol those are the songs we wanna hear him perform the most

    • InfamousWeezy

      Well he did perform Pull up and my heart races on at the first weezyanna fest

  • ßlย૨

    1 mo time fa ya dam self

    • YKC

      did he perform bill gates ?

      • ßlย૨

        no

  • ßlย૨

    make some mo noise fa ya dam self

  • ALLRED-7

    This the end. He does the same set list every show. I’ve been patient for so long but this shit is getting hard to wait on.

  • Valentine Uzi®

    Right above it and bill gates were #1 in the country and i never seen wayne perform those, only thing i can think is it’s emotional cause he was locked up

    • You Know I aint Scared

      Kush ?

      • Valentine Uzi®

        Nah

    • YKC

      bitches love me ?

      • Valentine Uzi®

        That’s from two

    • Raz!

      we should of had music videos for them too

  • Shescreamdae

    What I say same shit, shows hasn’t been good since the first one frfr

  • DC

    that was deflating

  • Smh damn

  • Shescreamdae

    Best believe the joint won’t sell out next year

    • You Know I aint Scared

      Yeah it will nigga its in New Orleans you fool

  • ßlย૨

    easily the worst fest

    • Valentine Uzi®

      Facts

  • ALLRED-7

    Watching that was a waste of time just like waiting on this dude to drop new music.

  • Read about it 📚👁 ⏰ 🌎

    Weak

  • Valentine Uzi®

    Wayne fell off…

    • Weezy The GOAT

      It’s not his fault it’s fuckin birdman

      • Valentine Uzi®

        Birdman screwed not only his career but also Wayne’s enthusiasm and hunger, you can tell he’s stressed and just don’t care anymore. Just trynna keep the fans fed

    • Raz!

      why

      • Valentine Uzi®

        He just aint the same lol

  • Konfuzed

    Lil Wayne forgot his lyrics lol

    • Raz!

      thats the story of the whole show lol

  • ALLRED-7

    We all going to have to find a new favorite artist. This shit is pitiful.

    • WeezyIsTheGOATDontAtMe

      End your life.

      • ALLRED-7

        I don’t have a life to end lmo

    • Raz!

      no new rapper is on the same level as wayne tho

      • ALLRED-7

        Flatbush Zombies are sick, you sleep.

        • Nigga are you comparing them to Wayne

          • ALLRED-7

            Nah, he saying no one is on his level, new rappers. Meechi just as lyrical as Wayne on a few songs.

            • tf

              • ALLRED-7

                It’s about more than metaphors. His rhyme structures are insane.

                • No

                • ALLRED-7

                  That’s your opinion, I respect it. Don’t degrade mine lol

                • Flat bush zombies my nigga . Really lol

                • ALLRED-7

                  They are fire, sometimes. I don’t fuck with a ton of their music. Some of it is word crack though.

                • Raz!

                  and my opinion is they arent on the same level

              • ALLRED-7

                Wayne is the GOAT, imo. Im just sayin, there are new rappers that are spitting there ass off.

    • Valentine Uzi®

      I found uzi, travis, carti and thug. That 2009-10 powered this whole new wave💯

      • Valentine Uzi®

        *2009-10 Wayne*

        • ALLRED-7

          I don’t fuck with any of them. They ain’t spitting lol

          • Raz!

            true

  • Weezy The GOAT

    I did like jadakiss & cease comin thru tho

  • Valentine Uzi®

    2009-10 Wayne birthed this whole new wave💯

  • Tuned #POP #FreeGates

    Everyone mad ? Lol

    • Valentine Uzi®

      Wayne just don’t got the umpth he used to have😒

      • ALLRED-7

        Unfortunately.

  • Blaker

    Just drop Tha Carter V

    • ßlย૨

      he could just be doin dedication 6-10 for the time being , its unreal

  • ßlย૨

    when your name is Lil Wayne and your “bookoo surprise” is Monica

    • Tuned #POP #FreeGates

      That’s the surprise guest? Lmao

      • ßlย૨

        Yes

        • Tuned #POP #FreeGates

          😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        • Raz!

          and jadakiss

      • Lmao

    • Valentine Uzi®

      It’s fuckin ridiculous i think this C5 situation is hurting Wayne’s self esteem or some shit

  • Valentine Uzi®

    If this was back in ’09 wayne would’ve made sure this was the biggest concert of the year💯

  • ALLRED-7

    I just wish Wayne would drop a mixtape for the fans. Not a small ass EP with a couple of verses. He don’t have to sell the mixtape, CM won’t benefit financially. Just give us something to show he is working.

    • Valentine Uzi®

      Idek man smh. Wayne done tbh. Just drop C5 free and retire

      • ALLRED-7

        C5 will have to be a classic for it to be any good. All of the music is old.

        • Valentine Uzi®

          And he’s not even tweaking it to make it any better

          • ALLRED-7

            Exactly.

    • Mystic Weezy#Comebacktime

      I’m guessing he’s tired of giving away free music now that he can’t drop an album to make money off of after hyping up fans with free mixtapes he doesn’t want to give free music anymore

      • ALLRED-7

        He needs to do something. I’ve been a fan since 2000, and he is losing me slowly. I can’t handle all this waiting.

  • Valentine Uzi®

    Just look at his hair and clothes 😑this nigga don’t even care about himself anymore smh

    • ALLRED-7

      Drugs kill, he acknowledged that.

      • Raz!

        but when he on them, he dont have a problem with that

      • Valentine Uzi®

        Gotta be the drugs and all this stress from the lawsuit

  • Valentine Uzi®

    The crowd was deader this year

    • ALLRED-7

      Tru

      • Valentine Uzi®

        It’s cause wayne don’t have that electric in him that he used to have, his voice used to be way more powerful and lighting up the crowd with excitement

        • ALLRED-7

          Tru. He probably tired tbh. He been doing this for a long time. Not to mention he has been on tour for 2 years straight. That takes a toll on you.

          • Valentine Uzi®

            True, hopefully he’s trynna make back all the money Birdman owes him so he can drop c5 and retire at peace

    • WeezyIsTheGOATDontAtMe

      They make the audio so you hear the music over the crowd. You can’t hear the crowd (much) when you’re streaming through a platform.

  • ALLRED-7

    What happened with the Rich the Kid joint today?

    • Raz!

      good question

    • WeezyIsTheGOATDontAtMe

      His bitch ass went to NJ to for the DAMN Tour

      • Young

        DAMN.

  • Lil Mk vert 🖕🙄🖕

    I lost cv hype

    • Moolah

      i bet you gone find some way to get it when it drop.. if it does lol he may go dr dre detox on us

      • Lil Mk vert 🖕🙄🖕

        I know it’s hurts sometime but u will get over it u will find anther life to live

        • Moolah

          ? you got me confused fuck you talkin bout, you sound like my ex

  • lil floww

    fck this drought man , wish flow wwas out he would’ve been spittin during this depression