Audio, Young Money Ent

Exclusive: Young Money – Pass The Dutch x Finale

Wed, Dec 16, 2009 by

Young Money - Pass The Dutch & Finale

Here are two songs from Young Money‘s upcoming album, We Are Young Money which drops December 21st. The first song is called “Pass The Dutch“, and on the record is Lil Wayne, Short Dawg, Drake, and Gudda Gudda. The second song is the outro on the album titled “Finale“, and on that record is every single one of Young Mula except for Short Dawg. We will be not posting any more songs from the album, so make sure you go and pick up We Are Young Money from your store or iTunes when it drops!

Download: Young Money – Pass The Dutch [Rapidshare]

Download: Young Money – Finale [Rapidshare]

Enjoy and thanks to TaylorG 8)

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  • Mrr3ye5

    MAnnn come one post all of them!!! hahahhah shoot, im still bugging out about the whole rebirth thing…mannn… POST YOUNG MONEY ALBUM!!!

  • By the way, my fav song from the album is “She Is Gone”

  • JAiME ft. WEEZY

    its good he dont post all of em .. so it sells more —_—
    jus wait 5 more days jeez

  • JMB

    nice

  • LeakRebirth

    Waynes great, twist is a bitch, these tracks are okay.

  • hollaatchaboy

    thx for the trax they FIRRREEEEE!! cant wait to cop dis shit!! YM BITCHES

  • Asai Adame

    Haha I’m loving this album cover and how everyone in the group is under the careful watch of the “MARTIAN” himself!!!!!! Lol FREE WEEZY!!

  • fire

  • Pingback: » Blog Archive » Young Money – Finale x Pass The Dutch()

  • yo

    lol @ “twist is a bitch”..just cause he stopped rebirth from leaking

  • RichieJr

    21ST BABY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • weezyfkobe

    wow nikki is really improving

  • hiroichi

    This song go so hard

  • Pestrator

    fire songs and thx for not leaking it so itll sell more

  • leezy

    thanks a lot.
    i want ms parker !

  • Klocka Chinko Germany

    I really want a video for steady mobbin
    this shit will beat everything and everybody
    And I want sacrifice on this album sooooo bad
    Play In My Band SUX

  • Ronsonagga

    O
    M
    G
    Insane

  • fuck lil waynes rebirth album push back

    fuck this shit
    i want rebirth

  • yo

    tyga tyga killt this shit.

  • GhostKillah!

    OMFG THESE GUYS ARE INSANE LYRICALLY????! WOW THEY KILLED DIS THEY’RE RUDE LMAO! COP DA ALBUM DEC 21st!

  • stephan

    i cant wait til the album drops im gettin it asap and rebirth and c4

  • Ace

    Finale is Unbelievable!! Evrybody did their thang.

  • young money 8

    cant wait for the album to drop….
    DECEMBER 21ST GUYS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    support YM ๐Ÿ™‚

  • k0r

    nahhh i dont really๏ปฟ like it..
    only good parts to me are Drake & Wayne.. maybe Tyga’s.

  • weezyfer

    support!!!!!!!!!!!!not only ym??wtf what bout REBIRTH (album of albums)

  • rg

    aaaah wayne’s verses are fire

  • wayne is godlike.

  • FINALE IS A FUCKIN BEAST FOREAL …COLDEST SONG EVA …REAL TALK EVERYBODY WENT IN ON IT

  • Rock LIfe

    weezy flow damnnnnnnnnnn

  • Sportz

    I’m starting to think from Finale that T-Streets cannot rap.

  • weezy fan

    rebirth leaked

  • RIP BYE FREE WILLY

    hey 1 whole day of LeRaun(free willy) bein dead this was good really want rebirth this made me like short more and hate twist even more cant stand him though but eh he makin a livin

  • Pingback: Young Money – Pass The Dutch x Finale x Ms Parker | Young Money HQ()

  • YMCMB 4 Lyfe

    OMG did rebirth leak and if so where….and thnx 4 the tracks …dey fire

  • RIP BYE FREE WILLY

    dont believe it RIP FREE WILLY

  • Maynn I dont Think T-Street’s Can Rap Buh ๐Ÿ˜

    But Everybody Else Killed It!!

    Young Money Is The Greatestt!!! ๐Ÿ™‚

  • me

    lil chuckee sounds like a wack version of lil wayne overall the song is average

  • Ashwin

    Pass The Dutch is fuckin’ CRAZY

  • me

    finale – lil chuckee sounds like a wack version of lil wayne overall the song is average

  • RIP BYE FREE WILLY

    dude fuck this lol im frying naw mean anyway yall we gon get what we deserve I FEEL LIKE DYING VIOLETS ARE BLUE ROSES ARE RED AND DAISY’S ARE YELLOW AND THE FLOWERS ARE DEAD

  • DJBMURDER

    What up everyone its your boy, sorry for the shit that went down last night, but as of right now im uploading Rebirth to MegaUpload, it will be done it about 10 minutes when its done ima post the link in another comment here… so fuck ya’ll whoever doubted me and die

  • RIP BYE FREE WILLY

    ok sure whatevah diff gravatar then orig bye the bye lol any way who here on this website ever fucked with willy tell me if you did or tell me who did lol real talk RIP FREE WILLY

  • nice. i can’t wait till the we are young money album drops next Monday. and i wish that they cool re push back rebirth to december 21st.. and the songs are sick..

  • DJBMURDER

    errbody can name himself “DJBMURDER”…..

  • Klocka Chinko Germany

    It Takes more than ten minutes
    actually already twenty

  • quit tryna act like DJBMURDA

    http://usershare.net/q85x2l11agr2

    IM SO OVER YOU

  • DJBMURDER

    the “original” djbmurder aint even up here and idont think we will see rebirth that soon, else it would have been leaked already….

    sorry guys, i want it too

  • who wants knockout

  • weezyfbaby2892

    omg plz giv us knockout if u got it

  • DJBMURDER

    hey man im a white loser

  • DJBMURDER

    just tryin to show how easy it is to fake the name like mine, but your song is real “anthony” come on eith the rest

  • LeakRebirth

    rebirth is slowly leaking..they can’t stop it..the PUBLIC WILL WIN THIS WAR…FUCK Universal, FUCK lil twist, LONG LIVE WEEZY THE KING

  • D.A

    @Anthony
    How did you get that song ? You have Rebirth or other songs ? Thanks man

  • MAN I WANT TO BE WIT YOUNG MONEY SO BAD !!!!!

    but ay peoples check me out at http://www.myspace.com/yaboyjsax tell me what u think…add me…I WOULD APPRECIATE IT

  • DJBMURDER

    Are u guys ready?? IM going to leak it right now! fk yall that doubted me!

  • LilTwist

    You better not leak it. This is Twist saying i will bring legal action once u leak it. Cant believe all you guys! I supported LILWAYNEHQ and u turn your back on me. peace. http://twitter.com/Liltwist

  • Klocka Chinko Germany

    WTF

  • RIP BYE FREE WILLY

    thanks anthony!!!!!!!!!

  • megatron

    Dont like lil twist or lil chuckee, they mess up every song.

  • TaylorG

    Your welcome ๐Ÿ™‚ I got the whole CD, and its fire… fuck da bullshit is my favorite song…

  • hello123

    can someone post the full album?

  • wayne

    A just got ms. parker enjoy
    http://usershare.net/egn95linw8fk

  • hello123

    http://usershare.net/cans5n9jvcix

    paradice from rebirth

  • megatron

    just got Fuck the bullshit and roger that, they fire ๐Ÿ™‚

  • Scar

    it leaked on im1music.net

    http://www.supashare.net/zq35xn8ugi7j

    im downloading ….but still buying!!!!

    bummer that it leaked

  • YMCMFAN

    man they got leaks poppin up every where

  • we are ym
  • muzik1718

    i have the rebirth just thought i should let everyone kno

  • WeeZy

    daymmnnnn ‘finalee’ go’s harddddd! but wats up with t-streets? isnt he a part of youngmoney to? why didnt he get a verse? lol

    that album is gunna be hardddd as helll!

    younggg mullaa babbyy!

  • muzik1718

    i got the young money compilation

  • Russell

    it does sucks that they leaked.. every album leaks.. just I’m surprised it took this long to leak. Less than a week before the release and its leaking that’s pretty dam good.

  • J Money

    im feelin that pass the dutch, i fucks with it.

  • J Money

    the other one is weird.

  • megatron

    yeah gonna go see wayne tonight in texas.

  • iโ€™ve found the download link for the Rebirth album http://www.filestube.com/62207d75d64e491f03e9/go.html
    go and download it but there are just the 12 songs

  • weezy101

    musik1718 cld you link me up for rebirth?

  • yooooo do anybody got or know how to get the finale instrumental that beat is hard!!!!!!!!!!!!

  • yooooo do anybody got or know how to get the finale instrumental that beat is hard!!!!!!!!!!!!….the first one have the wrong link to my myspace music page

  • Pingback: Young Money – Pass The Dutch Lyrics : KillerHipHop.com()