Latest News, Pictures, Young Money Ent

Video: Lil Wayne Brings Out Drake In New Orleans x Pictures From The Show

Fri, Apr 15, 2011 by

Weezy brought out Drake last night (April 14) to perform “Miss Me” in New Orleans, Louisiana at the New Orleans Arena for the “I Am Still Music” tour! You can watch some parts of their performance in the video above, along with Wayne speaking to Sway about how he is a big fan of Drizzy performing onstage with him.

Props to MTV, and you can view some photos from the show after the jump:

Pictures Of Lil Wayne Performing In New Orleans For I Am Still Music Tour

Pictures Of Lil Wayne Performing In New Orleans For I Am Still Music Tour

Pictures Of Lil Wayne Performing In New Orleans For I Am Still Music Tour

Pictures Of Lil Wayne Performing In New Orleans For I Am Still Music Tour

Pictures Of Lil Wayne Performing In New Orleans For I Am Still Music Tour

Pictures Of Lil Wayne Performing In New Orleans For I Am Still Music Tour

Pictures Of Lil Wayne Performing In New Orleans For I Am Still Music Tour

Pictures Of Lil Wayne Performing In New Orleans For I Am Still Music Tour

Pictures Of Lil Wayne Performing In New Orleans For I Am Still Music Tour

Pictures Of Lil Wayne Performing In New Orleans For I Am Still Music Tour

Pictures Of Lil Wayne Performing In New Orleans For I Am Still Music Tour

Pictures Of Lil Wayne Performing In New Orleans For I Am Still Music Tour

Pictures Of Lil Wayne Performing In New Orleans For I Am Still Music Tour

Pictures Of Lil Wayne Performing In New Orleans For I Am Still Music Tour

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  • Lenox

    Weezaay C4

  • LindsLovesWayne

    I love wayne. Soooo much. May 16. And see you in Edmonton!

  • Don McNeal

    Hope Drake comes out tonight in DALLAS, TX! front row right next to the stage… I’m ready ya digg!!!! YMCMB

  • everybodys mama

    Lmao drizzy always seems to wear outfits like that
    =no swag

  • if your having girl problems i feel bad for you son.
    i got 99 problems and a bitch aint one!

  • Brazil Loves Lil Wayne

    We of brazil want lil in rio and são paulo or in rock in rio lil wayne for me is the best of the best C3

  • Yanna

    yey! <3

  • Beast-mode

    Wayne go hard these days! Is jay z on the carter 4?

  • LA

    Danny the faggot always late with the exclusive! SMH

  • DJBASSCAL

    dope … C4 bitches !

  • Rebecca Black

    LA is Wayne nerd faggot

  • cAnT WaIt 4 THA CARTER4

  • LMAO

    looooooool Mack Maine ? skinnies ?

    looked like a good show.

  • Chris

    Haha, ya Maine’s big fat ass doesn’t belong in those skinnys lmao.

    You know, i look at this shit and its like the ultimate crew man. So much love for each other, so much talent, its amazing to see.

    Its like back when Diddy and Biggie ran things as a crew, only Young Money is larger. Its amazing as a fan to witness this stuff.

  • zTunechi-

    Daaaamn How Does Wayne Go So Hard On Everything.
    I Bet Wayne Could Kill A Nursery Rhyme Beat Lol.
    YMCMB -You Da Shit.
    C4.
    My Name Is Tunechi

  • zTunechi-

    Bring ‘I Am Music Tour’ 2 Tha UK.
    West Londoooon.
    Yeeh

  • Najeeb

    C4 comin on ma birthday tunechi da best

  • tae

    what kind of hat do lil wayne got on the gray one

  • audri

    wahhhh! that concert last night was ahh-mazinnggg. drizzy drake did his shit. Wayne did awesome & nicki minaj has greattt stage presence, anybody going to one in the future you will have the time of your life. Weezyyy effff babehh alllllll dayyyy, YM!

  • Dungas

    hopefully a ya-z DISS will be on c4

  • me

    MIZZED YOU LIKE KRAZEE….
    YM IS THE BEST!!!

  • Matt

    i was there lastnight deff the best concert hes ever had at the arena!

  • Lakasha Grady

    I wuz there last nite and had a hell of a good time… Wayne showed out!

  • Don McNeal

    Possible tracklist for CARTER 4… If this is real Wayne can hang it up. Best Album all time! Check it out and comment me back cause i wanna know what other fans think!!!!!!

    http://www.xclusiveszone.net/2011/04/lil-wayne-carter-4-tenative-tracklist/

  • Don McNeal

    Oh by the way DRAKE SHOWED UP LIKE I WANTED in Dallas TX!!! Weezy was a beast all night YMCMB …beautiful nicki nick. Best concert I ever been to.

  • YMCMB!!!!! <3

  • ornnella

    i wonder how you get these pics? do you go to every single concert wayne has? 🙂 loll

  • ricardo laguna

    Drake was surprisingly very good concert wait for the original tracklist c4 that which may be false posten

  • zTunechi-

    Waaaah Fall From Grace, Weezy N Eminem
    Woooooooooooaaahh
    If Dahs Legit.

  • EMILE TATU WOLLO

    WEZZZZZY THAT’S GREAT

  • ¤Mazin Carter¤

    Where Is The Fuckin’ D4 !!!!

  • Leonhardws

    Are any of these pictures uploaded in high-res somewhere? I’d like one of them as a wallpaper…

  • Fly “coveredin” Dungas

    if thats the real tracklist ill shit my pants i hope thats the fuckin tracklist

  • weezy

    gaywayne

  • Domo

    C4 is pushed back to june

  • Jays

    @Domo, yeah everybody is reporting so.. Weird it hasnt been mentioned on this site yet

  • domo

    @Jays Maybe Danny Is waiting To Here If Its Really True.

  • SEAN

    @weezy but yet you on his fansite and naming yoself after him -__- smh dumbass

  • SEAN

    those track list are F-A-K-E!!!!

  • weezy

    thx

  • S1deFx

    Weezy F Baby April 23 Honda Center

  • @_Dgoodlife

    it was better in houston a lady freakin passed OUT … texas #first

  • fucking gay as niggers drake and wayne

  • sillyness

    i want that american flag jersey sh!ts hot

  • i was at this show, and weezy killed it. but, what was he thinking with that green and yellow shit. that nigga know this saints country. we bleed black and gold. the crowd at the concert started singing black&gold, black&gold, black&gold, black&gold. nonetheless, weezy killed it. shout out to Rick Ross for a fire ass performance.

  • lil wayne is waerimg my boxing uniform the flag sleevless shirt

  • @whitepower the white people aint shit without Latinos and black people

  • taorie

    Love u lil wayne,da best rapper alive,all u haters should walk down the road a hug transformer

  • taorie

    Love u lil wayne,da best rapper alive,all u haters should walk down the road and hug transformer