Cash Money Records, Latest News

Behind The Scenes Of DJ Khaled’s “Take It To The Head” Video Shoot

Thu, May 3, 2012 by

Check out some behind the scenes footage from DJ Khaled‘s “Take It To The Head” video shoot featuring Lil Wayne, Chris Brown, Rick Ross and Nicki Minaj above. The video, which is being directed by Colin Tilley, was shot in Los Angeles and will include cameos from Bow Wow, Birdman, Trey Songz, Drake, Mack Maine, Busta Rhymes and more. Khaled‘s Kiss The Ring album will be released this summer.

You can also view a photo of Weezy on set of the video shoot after the jump!

Lil Wayne On Set Of Take It To The Head Video

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  • FIRSR! HYFR

  • Jnasty

    First BOY!! YMCMB ALL DAY

  • Azhar

    3rd

  • LOL they would shoot this video at universal studios

  • Love Live Life

    Video looks like it is going to be a movie!
    Just wish Weezy would put that sk8board down 🙁

  • skool

    birdman cameos >>>>>>>>

  • LOL they would shoot this in universal studios

  • Autotune

    I Miss Auto-Tune Weezy. He Had More Meaning To His Lyrics.

  • Slim

    Guys …. THIS IS THE REAL WAYNE

    http://www.youtube.com/watch?v=_0DTM6O2SDE&feature=related

    …ALL THE OLD FANS SHOULD AGREE ……

  • Slim

    OR THIS VIDEO…..

    WHEN WAYNE KILT IT AT THE AWARDDS….

    “HIP HOP IS ALIVE DON’T WORRY I GOT IT”

    http://www.youtube.com/watch?v=RWbD44h6LLc&feature=related

  • ceej

    lemme just guess what this video will look like. . .

    buncha fake ass has been hiphop wannabees lip singing into the camera with some meaningless shit happening in the background

    gasp

    the game is soo changed now.

  • damn take it to the head supposed to be serious khaled and sorry that happened i watched the video and nothing suprised me more than hes bus on fire for real i cant sit back and know shit like this could actual happen to someone and not wander who is trying to be about it on a tour bus and shit like thatand maybe if i could stop to think about the people that were envolved in this and if we prey for this people could it actually help them spiritually because that was a real video and in a blink you and bus number was goneand how it would suck the life out of you and me if this had happened but it didnt we need to pray for your people and mind and if shit like this dont happen itsa a real world we just livin it

  • ha! they spelled nicki minaj wrong!
    but anyways check out my video http://youtu.be/pQ7OppmSsUo?hd=1
    need feedback!

  • MikeB1989

    Nicki Minaj was a closed set ??

  • rory

    can’t wait for full video 😀

  • Breeeezyyy

    DJ Khaled is a complete tool.

  • Lil wayne is my biggest fan my biggest idol his basicaly everything to my since im 11 i listen to him im 17 now my iphone only has lil wayne and the hot boys i got close to 10g of lil wayne i only listen to lil wayne eveyday! But man now i dunno .. I no he wants to make more money but every sing he comes out with now sucks !! Lil shrimp! He gotta chnage go back to 2007 style

  • Birdman is a G.

  • Jay

    ShiT this vid is going too be tha shit ! ! # YMCMMB all day nugga

  • Instagram: KenLowKey

    Instagram: KenLowKey

  • Last Kings

    @3:48 lol

  • Ibrotunechi @nigeria

    Joey thanks for the biography !!

  • Pingback: Birdman Calls Lil Wayne’s New Deal With Cash Money Records: “The Biggest In Urban Music”()

  • wisam kizy

    anyone else notice nicki minaj spelled wrong?

  • girl that pussy like, Medication to patients

  • all lil wayne do is mess up people’s music video by dressing like a faggot and bringing out his skateboard

  • Sanctified

    Pussy open all that nothin’,big fat nigga,all that huffin’ and puffin’…..lol….WE THE BEST EVER,5 LETTERS Y.M.C.M.B ,DOUBLE M WE MILLIONS 4 EVER BITCH…

  • krak

    i also miss da autotune weezy.. i pray he goes back to it.

  • Ponte_Trucha

    Who’s Niki Minja? Is that Nicki’s new Kung-Fu personality? Lol.

  • Kay B

    Yeah Nicki killed her verse, at least she’s rappin Young Money. 3 letters CMB

  • jeff

    khaled was sniffed out

  • YMCMB 24/7 till death

  • dark martel

    IS IT ME OR IS CHRIS BROWN A FAKE ASS GAY ASS DANCER

  • Pingback: DJ Khaled – Take It To The Head (Feat Lil Wayne, Chris Brown, Rick Ross & Nicki Minaj) [Music Video]()

  • james

    I always stay faded faded faded weezy put me on

  • lilwayne u are d best forever u are d best nigro i”””ve ever seen in my all entire world i salute to ymcmb