Interviews

Lil Wayne Speaks On “Sqvad Up”, Skateboarding & Reveals What He Pours His Champagne On [Video]

Tue, Jun 21, 2016 by

Lil Wayne Speaks On Sqvad Up, Skateboarding & Reveals What He Pours His Champagne On

During his appearance at the Los Angeles Convention Center for the 2016 E3 video game conference in California on June 15th, Lil Wayne sat down with Tamara Dhia from Complex for an interview.

Weezy spoke all about his “Sqvad Up” app, the object of the mobile game, thinking about putting prostitutes and new music in the next update, his hometown Hollygrove, why he decided to start skateboarding at 29-years-old, what he likes the most about skating, pouring his champagne, and more.

You can check out Tunechi‘s conversation with Complex after the jump below. Click here to also watch Tune‘s interview with Twitch and here to see him try out a virtual reality roller coaster ride while wearing Samsung’s Gear VR headset at this year’s E3 event!

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  • TRUKFIT

    WAYNE BE FEELING HIMSELF TOO MUCH IN THEXE INTERVIEWS LOL

  • Kodeine Killin Kermit

    gudda gudda gone comment any second now

  • Patrick H

    “I’m sorrryyyyyyy” hah weezy at the end.

  • Don’t drink crystal no more just pour it on white bitches head

    • fewcha

      he says “white bitches instead”

  • Tuned 2.0

    Can someone help a nigga with his mixtape cover

    • milo

      yea bro, what you looking for

      • Tuned 2.0

        Refresh, my tape was called feed the streets but Ima change it to beast within.

        • milo

          Ite man gimme a lil bit, I’m into art and I’m alright with computers so I’ll see if I can do something rad

    • fewcha

      I’m no professional but I’m average in photoshop, what is it you want?

      • Tuned 2.0

        When can you get back to me? (Refresh) can you work with this ? And it’s called beast within

    • ymovoyoussef🙏

      I could help

  • hubster

    wayne is so washed up / its young thug’s time now

  • TooReal

    Lmao Lil Wayne has superpowers

    • Time

      What a gay ass font that is

    • ymovoyoussef🙏

      Holy fuck that font

  • I didn’t do this fuckin tape for CNN

  • Untouchable

    guys I’m sorry about what I said last night

    • Dr Carter

      Ahahahahaha

  • schwappp

    Did he say music JUST for the game? So like brand new music released through the game? Idk if thats what he meant

    • Untouchable

      rappers better than Wayne: Nas, Meek mills, Freddie Gibbs, Hospin, Tech N9ne, Eminem, Jay electronica, Jay Rock, School boy Q, Nipsey, YG, yo gotti, snoop, Gucci, waka & G eazy,

      • schwappp

        Lol i hate people like you

      • Justin Cayz

        Lol

      • BRLA

        Kys fr

    • Time

      Yes

      I have a feeling that’s what Skate It Off was recorded for

      • schwappp

        Alright awesome. And yea you might be right

  • GoWeezy #FreeC5
    • Time

      Dababa deeeeeee

  • ymovoyoussef🙏

    You a dyke cause yo man a pussy🔥🔥🔥🔥

  • Dr Carter

    I swear trolls are funny asf

  • Justin Cayz

    You get 50 pairs of shoes to unlock the ugly guys

  • OGJT

    That Chico verse is really my fav for the year and I havent heard the CDQ…Wayne’s on another level this season I see….

  • ymovoyoussef🙏

    Wayne could actually be a comedian

    • BRLA

      You could actually be a hoe tbh

      • Kodeine Killin Kermit

        lmao

      • Young Boruto ♏

        Funniest shit you ever said tbh

        • BRLA

          I’m tired of these retards saying dumbass shit.

  • Kodeine Killin Kermit

    Im excited for July 4 cuz i fuckin know Wayne gotta surprise drop ready for us…

    • Iamstillmusic

      How are you sure though?

  • YungJackBauer

    Wowzer beat is top 3 all time beats..

    • Malik

      Wasn’t even a top 3 beat on the album..

      • YungJackBauer

        yahh thats one of the worst beats in 20th century

        • OGJT

          Naw mane, chill that’s that NOLA style vibe, the lyrics are what made it’s quality what it was, lmao

  • Kobebryant

    Lol wayne is corny now and his music sucks cock. He FELL OFF

    • Ali

      Your comment somehow reminds me of that track Fuck Me In The Moshpit😭😭 that shit was corny and lame as fuck😹

  • NO CEILINGS
    • NOAH 40 Shebib

      Photoshopped

  • OGJT

    Ariana gave her thoughts on the Weezy’s new verse on her album, and calls it one of her favs, and was surprised he went in the way he did. New post Danny? Haha

    • Crown4weezy

      she been said that months before the song even came out lol

    • ymovoyoussef🙏

      Nigga this was in April

      • Ali

        You can’t say that word😞

  • I need to reup

  • TunechiBruh(POP,KOP,HIDE2)

    What’s poppin hq

  • Gay Boy Frm New York

    Mmm last night was such a beautiful romantic night with rawhide. The homie tore this ass hole up!!!! Mmmmm

  • Tunefan1234

    That Chico verse fire af