Interviews

Jazz Cartier Puts Lil Wayne In His Top 5 List, Says Wayne Is His Biggest Inspiration [Video]

Tue, Mar 14, 2017 by

Jazz Cartier Puts Lil Wayne In His Top 5 List, Says Wayne Is His Biggest Inspiration

3 weeks ago, Jazz Cartier sat down with Genius‘ “10 For 10” series that included him answering 10 questions with 10 seconds to answer.

During their conversation, Jazz mentioned that Lil Wayne is in his top 5 artists of all time list, as well as mentioned Wayne is his biggest inspiration.

You can watch Jazz Cartier‘s interview in a video after the jump below. If you recall to last summer, Cartier released a dope Weezy tribute song too!

Thanks to Amritpal Uppal for the heads up!

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , ,

  • ReGuarlyiiRReGular

    Yo I don’t even consciously think about coming to this site Its legit one of the first things I check everyday after social media 😂

    • Zay

      Same.. it’s habit along with bleacherreport/nba lol

    • Giraffe Boy

      i use lwhq more than social media to be fair

      • Davidson Lumas

        Cause u square

    • fewcha

      frfr

    • Khosta

      Same

    • Justin Cayz

      I dont even have social media, i only check hq

    • Cash Nate

      Lil Wayne HQ be LATE ASF with the news tho and they posta be the MF HQ

  • d_danielson_b

    Again…no one cares. Music please. Album please

    • Giraffe Boy

      greedy

      • d_danielson_b

        I’m not sure who you are, but if you really ARE Tez his manager, then i’m just impatient for his infectious flow to ring through my ever listening ears 😀

        • Raz!

          lol

    • fewcha

      i care

      • d_danielson_b

        I don’t care that you care

  • Ayo S

    I applied to three universities and am 2 for 2, hear from the third this week…Pray for me y’all

    • Giraffe Boy

      good luck

    • TRUKFIT

      YOU CAN DO IT

    • Raz!

      if you already 2 for 2 you shouldne be worried about the third

      • Nigga just got accepted into 2 colleges & you still find a way to bring some negative to it

      • Ayo S

        The third one is the biggest reach tho smh

    • Tuned #BWA #POP

      Good luck boss

    • Turtis

      Nice man

  • Giraffe Boy

    mack maine exposed himself as an emotional thug because he be blocking people too lol https://uploads.disquscdn.com/images/b188945f9a5c8f7ba4343bbdc7a8ae9905947a60ecf73ddf0df5ada09b9f053f.jpg

    • Turtis

      Stop man

  • TRUKFIT

    I REMEMBER THE TRIBUTE TRACK IT WAS FIRE

    • Young Kermit

      u act like it was hella long ago lol

  • fewcha

    jazz a real one, weezy should make his dream come true and do a song with him. jazz be better than most of the rappers weezy is working with

  • Raz!

    steppin out da mudafuckin car they in awe

    • YungJackBauer

      lookin like a star bitch

  • Young Kermit

    obviously 🙄

  • A.

    The pic of Wayne reminds me of like the cover of the first carter album.

  • YungJackBauer

    Atm I dont give af who thinks what about wayne, i need some music fo reallllllll

    • A.

      Yeah! Wayne saying he working all the time. He must be hallucinating the work while he is nodding the fuck out

      • YungJackBauer

        yep, we are living hard times right now my bro

        • A.

          Everyday I come here expecting mixtape weezy. It’s getting so annoying

          • YungJackBauer

            i feel you

  • Tuned #BWA #POP

    Logan movie of the year

    • dharma

      Chill.

      • Tuned #BWA #POP

        It ain’t ?

        • alex

          Until Dunkirk comes out

          • Tuned #BWA #POP

            Boy who

            • dharma

              You don’t know who Nolan is nigga?

              • Tuned #BWA #POP

                All I know is Logan

          • dharma

            This.

    • Ama💁🏽

      Hell nah .. and trust me Dunkirk is the movie of the year .. we’re talking about the legendary Christopher Nolan right here

    • E dog

      Beast movie!

  • 💰YMCM💰

    March madness Thursday
    Ym radio Thursday
    More life Saturday

    This weekend finna be lit 🙏🏾

    • Tuned #BWA #POP

      Rich drop Friday too

      • 💰YMCM💰

        Homie or kid ?

        • Tuned #BWA #POP

          Kid

          • 💰YMCM💰

            Man if Wayne drake and rich the kid drop this weekend my life complete 🙏🏾Plus rich homie finna drop

            • Tuned #BWA #POP

              So much music

              • 💰YMCM💰

                Lol but I doubt Wayne dropping he might drop a single oh yeah him and migos got a party tonight to🙏🏾

                • Tuned #BWA #POP

                  👀 we lit

                • 💰YMCM💰

                  Fr fr but them niggas Need to drop more songs together I feel like they can make a lot of hits together

                • Tuned #BWA #POP

                  Them niggas got songs but ain’t dropping em

                • 💰YMCM💰

                  Fr bruh like Wayne and thug got songs too

                • Tuned #BWA #POP

                  Didn’t thug say they got like 90 songs ?

                • 💰YMCM💰

                  Probably even more

                • Sandile SQ Zulu

                  Can’t wait

    • Nijee

      Facts 💯

  • 💰YMCM💰

    My dream ft as of now is Wayne drake and the migos 😭🔥

    • Tuned #BWA #POP

      Ion know how that a sound

      • 💰YMCM💰

        Good I bet

  • 💰YMCM💰

    But that song with khaled gone be a summer anthem

    • Tuned #BWA #POP

      Can’t wait for that one

      • 💰YMCM💰

        Fr bruh shit gone be on the radio all summer

        • Tuned #BWA #POP

          Wayne verse better be fye

          • 💰YMCM💰

            It sounds like it will be fr fr not too much autotune on it

            • Tuned #BWA #POP

              Sound smooth asf

              • 💰YMCM💰

                Fr bruh just like that snippet we heard yesterday ni that beat was fye

                • Tuned #BWA #POP

                  Bro I need that one

                • 💰YMCM💰

                  Fr bruh sound like a hit way better than stfu

                • Tuned #BWA #POP

                  Wayne be in the club dancing to that hoe like it’s fire or some

                • 💰YMCM💰

                  😂 the crowd was dead asf

                • Tuned #BWA #POP

                  Lmao “look at this fool, wtf is this shit”

                • 💰YMCM💰

                  😂Mack get ya mans

  • Tuned #BWA #POP

    I can never go back broke and that’s what really matter

  • 💰YMCM💰

    Wait on it

    • Tuned #BWA #POP

      – Mack

      • 💰YMCM💰

        Lol they gearing up bro I feel like last year they was getting all the business stuff out the way so he can drop the shit he recorded last year this year

        • Tuned #BWA #POP

          As long as it ain’t trash

          • 💰YMCM💰

            And that high pitch shit bro I like autotune Wayne sometimes but that high pitch gotta get outta here

            • Tuned #BWA #POP

              Lmao we gotta riot

              • 💰YMCM💰

                Lol fr bruh

  • Khosta

    Testing.com

  • Weezy The GOAT

    Lil Wayne lil Wayne lil Wayne diamonds in my mouth goin bling bling

  • 💰YMCM💰
    • Khosta

      Big 3

      • 💰YMCM💰

        Some finna drop

        • Khosta

          Fax

    • Mystic Weezy#Comebacktime

      Watch it get pushed back 😂😂

      • 💰YMCM💰

        It’s not tho

        • Mystic Weezy#Comebacktime

          Hopefully not

  • YungJackBauer

    la musica de Harry Fraud

    • dharma

      Most underrated producer.

  • Khosta

    Oh shit danny really fixed it I can post links, thanks a lot Danny

  • YungJackBauer

    Wayne should make songs with Juelz santana, santana is legendary rapper

    • Khosta

      Oh

  • Ama💁🏽

    Nolan is a GOD .. Interstellar is his best work so far and it’s the best movie I’ve ever seen in my life .. can’t wait to watch Dunkirk !

  • T-Twitch

    Young Money tour drake said?
    Young Money Radio?
    New Young Money songs recently?
    Maybe Nicky Wayne and drake dropping a lilalbum?

  • TooReal

    Life OF The Party Yeah!!!

    Lol why Wayne was screaming like that on the ad-libs this nigga was dead ass humming at the end shit flames doe the whole track

  • Weezy504

    See I, ride when I gotta, grind cause I gotta
    Milk this game ’til it’s sour
    Why I gotta do the backstreets when it’s hotter?
    Even though the boy smooth sellin’ like Prada, (speak up)
    The tool yellin’ like, holla, y’heard me?
    Got the fools bailin’ like Jackie, Kersee
    You try join him, I can help you with that
    I’m important in rap, but I’m special with gats
    You know the young god bless you in fact, like you sneezed or somethin’
    Even with a stack of money in they hand, they ain’t squeezin’ nothin’
    I’m Weezy fuck it
    Leave a motherfucker wheezin’ when I asthma pump him

  • YMOVO

    I was jammin dedication 1 this mornin An I realized weezy was spitting crazy shit

    • JTLivinRight

      Sheesh, I tell ya. D1 got the juice like a mf

  • Weezy504

    RIP to the Cash Money Weezy
    Gone but not forgotten

    😭 I’ll never forget

  • YMOVO

    I hate how people can’t put weezy in top 10 goats but they throw drake in there like nah … something you forgot is better than most of drake songs like ppl needa remember who we all grew up on from 04-current