Latest News

Lil Wayne Teases “Dedication 6” Mixtape While Promoting His New Bumbu Rum Business Venture

Wed, Oct 4, 2017 by

Lil Wayne Teases Dedication 6 Mixtape While Promoting His New Bumbu Rum Business Venture

Yesterday, Lil Wayne hinted at his and DJ Drama‘s forthcoming Dedication 6 mixtape on social media.

Wayne shared the photo above on his Twitter and Instagram pages, which are his only official social media accounts, with a caption reading:

“Signing Deals and Sippin @OriginalBumbu #BumbuKrewe #D6 [thinking face]”

This is actually the first time Tunechi has spoke on D6 since an interview he did last year where he mentioned the tape is “coming soon”.

When do you think the sixth installment of Weezy and Drama‘s Dedication mixtape series will drop? There are already rumors it could be released on Halloween!

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , ,

  • Big Tune or Lil Tune

    First 😣

    • WeezyLEF

      Congratulations!!! 🏆

      You have been selected as our daily winner.

      Your prize is a DVD, consisting of 75 minutes of the best gay porn in the industry.

      If you want to decline our offer, you can’t, you either accept it or you die.

      You can also contact us if you have any issues with the shipment.

      Have a nice day, sir/madam! 😀

    • Zay

      Congrats playa lol

    • fewcha

      wow well done what an unbelievable accomplishment

  • Raz!

    i have a feeling it will all be original music on this one

    • Muhammed Riyaz Zx

      nop
      it will also have remix

    • Mula baby 💰🔫🖕🏾

      Nah it won’t

  • Muhammed Riyaz Zx

    November 7th or 13th
    Mark my words

  • RD4

    we dont get new music until the lawsuit is not over

    • Muhammed Riyaz Zx

      atleast D6 is dropping this year for sure

    • David D

      But we have done

      • RD4

        yeah in tune we trust. 4 tracks with only one solo track.. and like a man was leaked

        • CarterBoy

          Grateful, all them solo songs on NC2 as well….. even FWA

          • RD4

            yeah 2015 was a great year but since 2016 he released not many songs

            • fewcha

              not because he cant

              but because he doesnt want to cause birdman will benefit from that

              are you stupid lol

              • RD4

                dats exatly what i said LOL

    • WeezyLEF

      So…we will get music before it is settled?

    • Khosta The Tormentor

      boi

  • Nukey

    Halloween 🎃 or sometime in November if at all

    • Muhammed Riyaz Zx

      November 7th or 13th

      • SUPA M

        i just hope

    • SUPA M

      i hope

  • Whodi

    I Just hope d6 is 100% better than no ceilings 2

    • Muhammed Riyaz Zx

      Better hope
      because he has been working on it for atleast 1 year

    • David D

      NC2 was cool tho

      • Khosta The Tormentor

        fr

        • zaza

          Noc2 he was on sum stay high turn up type shit that bih went hard add but a few songs are legend and a few songs are not downloadable type

      • fewcha

        exactly

      • Whodi

        Nah no ceilings 2 was a disappointment coming from a real lil Wayne fan. I only listen to it twice and never listening again. Nc2 was trash compared to all his other types

        • Torianbadass

          Yur sleep Nc2 wasn’t trash

    • Mystic Slifer The Sky Dragon

      The lyrics were good it’s the the autotune

    • Moolah

      Tunechi murked eminem on NC2, #uoeno

  • David D

    Need a release date

  • Jeremy J

    It’ll be here before the year ends realistically. I do know from 4 of my sources that he remixed DNA and Mask Off real shit💯. When it’s coming is up in the air.

    • fewcha

      ok

  • Jeremy J

    His engineer sent me a snippet of a song that’s gonna be on D6 but it’s a original from a year ago. Y’all remember the “I been a star since converse” line.

    • BradyTheGoat#Kushwasright

      Yeah its 🔥🔥 swear upload it on youtube

    • CarterBoy

      Yea just shut up

      • Sean

        😂💀👌

        • Jeremy J

          Y’all wild. Don’t believe me,send me your email and I’ll send you the snippet

      • Jeremy J

        Carter boy don’t hate on a nigga cause you don’t have the connections a nigga has. Be what your name says you are…a boy.

    • D’uzo D’ays ®

      WHich song was that…. let’s hear it.
      Do just say shit!

  • CarterBoy

    LOL we all know Wayne aint drinking no rum

  • ZukisaniT1

    #FreeD6
    December, we finally eating!!!

    • Sean

      What makes you think December I’m hoping this month 😂

      • D’uzo D’ays ®

        Bro I’m hoping next week or the following.

  • It’s lit

  • T-Twitch

    All I’m saying is if this mixtape is not good………..

    • Khosta The Tormentor

      lol bruh

    • WeezyLEF

      You’ll hold a grudge for like a week and then you’ll be back on Wayne’s penis.

      We know

  • Lil Mk vert 🖕🙄🖕

    I’m sorry if I made any one sad by calling him fag or Bitch or insulted anyone parents

  • Lil Mk vert 🖕🙄🖕

    I’m dun I retire from being the biggest hq troll

    • Lil Mk vert 🖕🙄🖕

      Fuck it

      • Khosta The Tormentor

        lmao

  • Lil Mk vert 🖕🙄🖕

    I’m sorry if I made anyone sad by calling him fag or a bitch im not homophobic and I’m sorry if I told ya dat i fucked your mom or sis

  • Lil Mk vert 🖕🙄🖕

    Hope dat stfu hoe on d6

    • Sean

      I’m pretty sure that’s on C5

    • fewcha

      that’s mute ft. big sean off c5

      • Khosta The Tormentor

        nah Mack confirmed its not

        • AutoTunechi

          When?

        • Weezy = Best rapper alive

          You believe him now ? When he says something about C5 or other projects you automatically call him a liar and now…. Also Wayne sings/raps ‘mute’ in the hook

  • Zay

    Damn.. something tells me D6 is going to be 🔥🔥🤝🤝🤝🔥🔥🔥🔥🔥

    • YMTG

      I think so too but he better come with a totally dope new style, getting tired of hearing dat weak ass shit he do when he don’t try

      • Zay

        he need to sound like Wayne not these other rappers

        • Jamarkus Kyree

          Wayne birth these niggas

          • Zay

            And they don’t sound that great lol
            Wayne need to take his style back and do it so good that no one can ever try to do it again

    • LahWeezyana

      What makes you say that?

      • Zay

        Wayne aint dropped music consistently in days so Im guessing all his efforts are in this project

        • LahWeezyana

          You know what… That sounds accurate. I can believe it. I just hope its true man cause im tired of people riding drake dick.

  • Khosta The Tormentor

    OMW looks healthy and fresh af bro! Looks like he finally happy again

  • Khosta The Tormentor

    I’ve dug two graves for us, my dear
    Can’t pretend that I was perfect, leavin’ you in fear
    Oh man, what a world, the things I hear
    If I could act on my revenge, then, oh, would I?
    Some kill, some steal, some break your heart
    And you thought that I would let it go and let you walk
    Broken hearts, break bones, so break up fast
    And I don’t wanna let it go, so in my grave I’ll rot…
    https://www.youtube.com/watch?v=CD_tD26E7k0

    • fewcha

      stop tryna make us listen to this garbage

      • YMTG

        I blocked dat nigga kuz

  • YMTG

    Ain’t nobody stupid Tune we know you thinking of using D6 now just to promote your new deal with Bumbu, you gon’ get on their and start saying lines like “Bitch though I was finna I pour’d her bumbu”, “They thinking I be sipp’n lean I’m sipp’n Bumbu, it got me feelin l’m the best hitting combos, my new style hit weak rappers hard they fumble” – D6 predictions

    • Khosta The Tormentor

      weak ass prediction

      • YMTG

        You ain’t read it nigga stfu I just posted dat bish u a pussy nigga hating

        • Khosta The Tormentor

          fuck off you just disrespected the GOAT

  • YMTG

    Ain’t nobody stupid Tune we know you thinking of using D6 now just to promote your new deal with Bumbu, you gon’ get on their and start saying lines like
    “Bitch though I was finna nut I pour’d her bumbu”.
    “They thinking I be sipp’n lean I’m sipp’n Bumbu,
    it got me feelin l’m the best hitting combos,
    my new style hit weak rappers hard they fumble”. – D6 predictions

    • Khosta The Tormentor

      log out

    • fewcha

      lol so true

    • D’uzo D’ays ®

      Lol like he did with TRUKFIT on dedication 4 boy!

  • fewcha

    kinda hyped

    • Khosta The Tormentor

      we all are

  • YMTG

    “In Tune We Trust” Ep style that shit weak compared to his older shit. I like his classic songs such as (Cry Out, Do It Again, Heavenly Father, Get Something, 1 Night Only” oh and dat new joint, “Lonely” that was him opening up on some real shit

    • Khosta The Tormentor

      nah its dope

    • D’uzo D’ays ®

      All the songs you mentioned are dope.
      But Wayne a diverse artist, you can’t just fav that kind of craft… where are the bangers, where are the word play and bars joints?
      You get what I mean?

      ITWT was a words play and flow project. Not a message delivering project.

  • Khosta The Tormentor

    Bruh when Montana of 300 was rappin on em Wayne bars gave me chils and reminded of me and my homies road trippin bumpin blassic Weezy

    • Patrick H

      Truth.

  • Muhammed Riyaz Zx

    Dedication 6 on December 6
    lol

  • Sean

    Dedication 6 October 6 at 6pm 😂😂😂

    • Muhammed Riyaz Zx

      Lol

  • G.O.A.T worshipper

    Finally! I’ve been so damn hungry!

    • Torianbadass

      Hell Yeah

  • Mula baby 💰🔫🖕🏾

    Hope we get another picture of him signing another contract soon

    • Torianbadass

      Same

    • Lil Mk vert 🖕🙄🖕

      I will pray for that

    • Patrick H

      YMROC.

  • Goku Tha G.O.A.T

    All’s I’ma say is RAP TUNE RAP 1 or 2 autotune songs is fine but if you can’t make it sound like the autotune from shit like The demolition songs, 30 mins to NO, or Dedication 3 niggas not tryna hear it no more they just gone call it trash like NC2 even if the bars are there. And I’m still not convinced intill we get a song or tracklist

    • Patrick H

      Agreed.

  • Lil Mk vert 🖕🙄🖕

    I’m not hyped for d6 bec I was hyped for nc 2 and the result wasn’t good

    • Patrick H

      Yea in your opinion

      And we know you bump uzi so your opinion is garbage anyway.

  • Lil Mk vert 🖕🙄🖕

    Wayne got all the year to record d6 maybe he started to record d6 yesterday 😂 He going to rec it in 2 weeks

  • Dr Carter

    The hashtag means nothing To me tbh. So many disappointment aha

    • Lil Mk vert 🖕🙄🖕

      I’m not excited at all for d6 I don’t want remixes

      • Dr Carter

        We Will see

      • D’uzo D’ays ®

        Axactly man… the tape gona be 20+ songs, we already know that.
        Half better be new or new songs must dominate the tape, ni99a been out the game for a minute, it’d make logic to treat this as an album to some extent (quality & all)….
        No come back fan preparation will happen via remixing others peoples hits.

    • Patrick H

      True.

  • Lil Mk vert 🖕🙄🖕

    Wayne had all the year to record d6 and now he going to rec and release it in less than one month

  • D’uzo D’ays ®

    Since I saw this on IG this morning, I’ve been bumping D1,2,3,&4
    And D1 according to me is the atmost beat.

    • Patrick H

      D5???

      • D’uzo D’ays ®

        I ain’t gat to D5 yet.
        It features that Rat T.I
        That shit demotivates me lol.

        • Dr Carter

          Fuck TI

          • D’uzo D’ays ®

            Yea fuc him and everybody that loves him!

  • That Tune chain dope, I needa cop me a GeeTune one lol 🤘💰🔥🔥🔥

  • Mula baby 💰🔫🖕🏾

    I wanna hear bank account

  • TrukFitNANCY

    NC2 still on repeat! Y’all fucking bugging 😂🔥💯

  • Jeremy J

    For these dumb niggas that think I’m lyin…y’all hate some much it’s not koo https://uploads.disquscdn.com/images/ec14833bb4d16593b464fc0e6aceba5a8406b0ef1c5b6fc3918390699b9ad6a1.jpg

    • WeezyIsTheGOATDontAtMe

      Not hating, but honestly, that doesn’t mean anything lol.

      • LahWeezyana

        What is it?

  • Winged Dragon Of JT

    I wanna see all our D6 hype deniers reaction when it actually does drop, and they amped trying to download it when it crashes the internet as usual….😂

  • Señor Dirty Deeds

    Everything he’s dropped within the last couple months has been garbage. I want the weezy who snaps on beats, none of this over-autotuned whining bullshit over sub par beats. “Niggas say I fell off…..” well he did and he is STUGGLING to stay relevant

    • WeezyIsTheGOATDontAtMe

      You sir, are fucking retarded.

  • Mvrl⚜️

    I need Intro, Loyal To The Soil, What You Sayin, Post Bail Ballin.. etc type verses on D6 dawg no more playing. Free C5 how the fuck he got the bars waitin.