Latest News

French Montana Calls Lil Wayne “The G.O.A.T.”, Reminds Everyone Of Their “Tha Carter V” Collaboration With Justin Bieber

Sat, Jun 16, 2018 by

French Montana Calls Lil Wayne The GOAT, Reminds Everyone Of Their Tha Carter V Collaboration With Justin Bieber

Back in 2015, French Montana revealed in an interview that he would be featured on Lil Wayne‘s forthcoming Tha Carter V album on a song with Justin Bieber.

Not long after the news broke that Tunechi is now a free artist again, French took to Twitter to remind everyone about his, Tune and Bieber‘s unreleased collabo, as well as to say “The G.O.A.T. is back”.

You can check out Montana‘s tweet after the jump below! Are you looking forward to hearing this track from the 3 of them, which is rumored to be called “Just Chill“?

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , ,

  • Raz!

    so he’s on the snippet martin shkreli played???

    • Scream☁️9FDAWORLD

      No shkreli played life of mr carter and monalisa

      • David D

        He did play one with bieber too

        • Khaos

          No he didn’t

          • He did

          • PrinceOfSL

            Nah, he did. It sounded fire, idk why it wasn’t a single.

          • Nino

            He did but it got removed

          • Giraffe Boy

            but he did

  • G.O.A.T worshipper

    Well that’s something of an update, I guess.

    • David D

      It’s not a good enough update tho

  • Wayne976

    Something from CARTER V coming ??

    • David D

      Doubt it

  • K9OUSSAY

    Koominn soon.

  • K9OUSSAY

    I don’t know how a project like C5 include someone with no talent like french montana …

    • Sam

      French is cool

      • K9OUSSAY

        Cool but can’t rap ..

  • David D

    C5 is never dropping though

    • Wayne976

      I think People Just want it but the hype has gone

  • Slime Dwise

    >June 8

    Danny you my nigga but stop it. We been knew about this.

  • 🐐🐐

    Shut up and drop it

  • Crown4weezy

    idk it looked like they took his ass off the song when they dropped the tentativ track list

  • Nijee

    Sound Royalties said Wayne is working on some projects for 2018 we already know Carter V is coming but I wonder what other projects Wayne has been working on🤔

    • 🐐🐐

      Recently or you talking old ?

      • Nijee

        On the article Danny posted in April

    • Giraffe Boy

      funeral and LAT

  • Felix Ortiz

    This fans of this page are so stupid they talk to much shit ,they sounds like girls Wayne never goind to release c5 how Wayne talk again with birdman pussy niga who cares so drama for everything
    I remember back in the days in this page why wayne use autotune now every mothefucker like youn thug future uzy they use super autotune the all are copy of Wayne

    • King Slime Thugger

      ‘Back in the day’ – This ur first Bomment fuck nigga

  • King Slime Thugger

    French montana aint been popping since pop that

    • realone504

      He wasn’t popping than…he was always trash to me..the nigga can’t rap but he seem like a cool dude

    • Lmao damn

  • Giraffe Boy

    french montana should be nowhere near a wayne album

  • I AINT GONNA LIE WAS FIRE THO

    • FLOMETHEUS

      Why Niggas Savin’ Hoes Like, “DUHN DA DUHN DADUHN DA!”

  • Crown4weezy

    thats when he lift his shades and hear his ad lib in the background “huuuu”

    • Patrick H

      Haaannn.

  • This that New Heat☄ Soon ima get a Wayne Feature 🤘

    https://youtu.be/12hVCKmSFBg

    • Patrick H

      Good luck on your Wayne feature.

  • Patrick H

    I’m getting high thinking about Tha Carter V.

  • Patrick H

    Hopefully not.

  • Patrick H

    Hah.

  • 🐐🐐

    Feel like wayne gone announce something tonight at his concert

    -Nobody

  • 🐐🐐

    Okay so Mack posted a picture on his insta story and said like father like son then several minutes later he deleted but a wayne fanpage Tunechi lifestyle screenshotted it already so idk what that means 🙄niggas Be trolling

    • Big Tune or Lil Tune

      You know birdman homie posted a picture with wayne and birdman in studio saying the same thing a week ago 🤔

      • 🐐🐐

        Hmmm

    • N.O. Samson

      I saw that picture. He was walking his dog so MAYBE he meant like father (Mack Maine) like son (the dog)….HOWEVER I been telling y’all that Wayne still owes Cash Money 3 solo albums & one duet album which will probably be LFLS2. This is why I keep saying that we shouldn’t believe that Wayne has actually left CM until WAYNE or BIRDMAN himself says so. The lawyers statement doesn’t actually explain anything, people are just jumping to their own conclusions

      • Big Tune or Lil Tune

        Disagree Strongly 🤷‍♂️

        • N.O. Samson

          About what part? That’s the new contract Wayne signed a few years ago, 4 solo albums & one duet. He’s only released one album (IANAHB2). The lawyer saying Wayne owns all his assets etc doesn’t necessarily mean he’s free from CM. Plus, labels need to recoup their money, if Wayne’s really left Cash Money that means he would’ve had to pay all that advance money back plus buy himself out of his contract (unless he did), but that doesn’t make sense, why would Universal give him money if Wayne really owes THEM money. Maybe CM will let him go after he’s released those albums, then his contract is up & he’s free to do whatever he wants 🤷🏾‍♂️. Releasing LFLS2 on two different labels makes no sense & there’ll be a lot of label politics, that’s part of the reason why an Outkast album probably wouldn’t happen now. Or why Collegrove is only classed as a 2 Chainz album (plus the lawsuit affected it)

          • Big Tune or Lil Tune

            Collegrove happened before this lawsuit was settled 😑

            • N.O. Samson

              Yes, it came out BEFORE the settlement but it was still DURING the lawsuit, which is why it’s only labeled as a 2 Chainz album instead of a joint 2 Chainz & Lil Wayne album

              • Big Tune or Lil Tune

                Ok everybody knows this.. as of right now wayne is free until wayne says he isnt free or someone from his camp isn’t this doesn’t have to be discussed

                • N.O. Samson

                  I feel you 💯

  • PussyMoneyWeed2

    That new Future and Wayne.. well its old to yall by now but… That shit go hard af

  • N.O. Samson

    Remember that time Baby & Wayne said that they’re gonna make a new Big Tymers album with Drake…that’s another album that will never see the light of day

  • N.O. Samson

    What happened to the Ms. Gladys and Rich Gang 2 albums…damn…Birdman really tells a lot of lies

  • N.O. Samson

    Everyone that made a 7 track album with Kanye scrapped their original albums. If Wayne makes one, that means no more C5 🙁

  • N.O. Samson

    Unless he gives us both

  • N.O. Samson

    LOL it better not mean he has to scrap C5. It would be epic, Wayne on Kanye beats is a good combo but since Pusha T is GOOD Music’s president now, he might be bitter about that. I doubt Kanye listens to Pusha orders but imagine Pusha refused to let him make the album 🙁

  • N.O. Samson

    LOOL Facts! From when Pusha T remade his album again & let Kanye choose his album cover, you know Pusha T being ‘president’ doesn’t mean anything at all. I can’t see Nicki & Drake listening to Mack Maine either

  • Big Tune or Lil Tune

    Now Its Young Money Ent

  • N.O. Samson

    Loool probably. YMCMB as a whole (mostly Baby & Wayne) have announced so many albums that ended up not being released. And Gudda Gudda, isn’t Guddaville 4 a mixtape? How long does it take to release a mixtape? 😐

  • N.O. Samson

    I probably got the number wrong but didn’t Birdman say Cash Money were gonna put out 20 albums in year at one point?

  • N.O. Samson

    Birdman also said he’s gonna release 500 unreleased Cash Money songs…I heard 0 so far…this man is really good at selling dreams 🙁

  • N.O. Samson

    Loool true. Jacquees seems TOO happy at Cash Money…I wonder how long before he sues them & wants to leave the label 😂

  • Justin Cayz

    “Talkin’ shit, yeah nigga, fish tale of the fishscale”

  • Justin Cayz

    Talkin’ shit, yeah nigga, fish tale of the fishscale

  • Jeremy J

    Lil Wayne performing at firefly tonight. 9:45 pm eastern time. 6:45 pm pacific time. It’s going to be live stream on Yahoo. Just search firefly music festival live stream you’ll be able to watch his set. It’s 1 hour. Hopefully it’s way better than summer jam.

    • Nijee

      Yup he in my hometown
      #302

    • TrukFitNANCY

      My friends at it now! Lol who going to New York tho in July ?? Ima go vip it’s only 220

      • Young

        when he perorming? how much minutes left?

  • JJFreeC5

    I really do believe that Wayne is gunna have a feature on Drake’s album and is gunna give an announcement for C5 either through his verse or speaking after

    • Lil Brick 🧱 Retired

      Drake prolly dont even have Wayne number anymore

  • Nijee

    This is Wayne last show until July 14th so we should get update from Wayne on new music and when Carter V coming out

  • Jeremy J

    So Wayne already performed and it wasn’t live streamed. The website misinformed us.

  • °Jahsehxxx°©

    Aye

  • 🐐🐐

    I’ll rather for C5 to be a surprise drop tbh shit don’t even need promo the promo was really the lawsuit shit and having us wait 4 years 🙄 still can’t believe we really waiting

  • Jeremy J

    Wayne already performed. Maybe they are airing his performance late. https://uploads.disquscdn.com/images/c0ad9b958288b0147515333764b59bb11d9be6d480f08dae2233a842447d0716.jpg

  • logan k 32

    In trap house this nigga said I’m clippin that toe on her camel lmao
    Only weezy would come up with this

  • Roman

    Mack low key be an angel with the pen y’all clueless. All this hating on Mack… For nothing.

  • Roman

    You know this tracks going number 1. The one with Kendrick going number 1 right after. The next single after that have Drake and Nicki number 1. Somewhere in there squeeze in a solo number 1. It’s over Carter V.

    • Roman

      Oh the one with Justin Timberlake is going number 1 too

    • Roman

      Has Nicki ever been on a Carter album??? When she does thats going number 1.

  • She trash

  • Thots shall never ever thot again

  • lmao

  • If you don’t know what complaining means then just go to HQ niggas always complaining, why Wayne don’t use autotune anymore, why Wayne use too much autotune. Why Wayne singing too much he should rap, why Wayne rapping too much he should do the melodic rap again, never satisfied niggas

  • kushxchevys

    Lmao it really was tho 🤣