Interviews, Latest News

Lil Wayne Chats To YBN Cordae, Skip Bayless, Ludacris, Migos & Mike Tyson For Episode 5 Of “Young Money Radio” [Videos]

Mon, May 25, 2020 by

Lil Wayne Chats To YBN Cordae, Skip Bayless, Ludacris, Migos & Mike Tyson For Episode 5 Of Young Money Radio

For episode 5 of the “Young Money Radio” show on Apple Music on May 22nd, Lil Wayne chopped it up with YBN Cordae, Skip Bayless, Ludacris, Quavo, Takeoff, Offset, and Mike Tyson. You can watch highlights from their conversations in the videos below.

After paying tribute to his Dedication 2 mixtape for the 14th anniversary, Wayne chatted with Skip about the NFL Draft and “The Last Dance” miniseries on Michael Jordan, as well as with Cordae about sitting in the crowd next to Kobe Bryant at a tennis game. The North Carolina rapper also told Weezy how much of an influence he has been on him and said he will be sending him a song for him to kill.

Mr. Carter then spoke to Ludacris about their new SOTL” single, why he carries on creating music after accomplishing so much, the formula to being legendary instead of just temporary, and more. Even though we first thought Mike couldn’t make it on the show, he appeared last minute to discuss how he used to hang with the Cash Money Millionaires back in the day.

While talking to the Migos trio, Tunechi revealed he will be releasing an animated music video for his “I Don’t Sleep” song featuring Takeoff off the Funeral album soon. They also asked Tune if he remembers their unreleased “Fantastic” collaboration to which he replied with send him something new to record, and called him the G.O.A.T. numerous times. Quavo even mentioned that Lil Wayne was the one who inspired him to finish school!

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  • Wordplay 187

    Wild to think that D2 is only 14 years old guess that’s why it’s a “Timeless Classic”

    • Raz!

      it is a timeless classic

    • Giraffe Boy

      shoot a nigga in his arm and leg and tell him catch up like mayonnaise

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

    Koming in moments, just finishing up one song

  • Raz!

    i thought dana white was coming on this week?

  • Goat Tamer

    As I watch the trees fall down to the pavement
    And a breeze turn to blazes

    • Patrick H

      As Da World Turns?

      • Goat Tamer

        Yessir

  • Dr Carter

    Young money radio we back like we left our keys

  • Patrick H

    Do we think YM Radio will forever be a thing or stop when the world goes back to normal?

    • Nijee

      It should be

    • Goat Tamer

      I guess the latter but I wish it goes on for a long time

    • HeroinWayne

      Nothing good ever lasts with Wayne lol

    • Giraffe Boy

      stop with no explanation why just like weezy wednesdays

  • YSL niggas doing whippets?? What the hell

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0
    • King Slime Thugger

      SLATTTTT🦅🦅

      • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

        Contract ready for me? 😈

        • King Slime Thugger

          Signed in blood no kapppp

          • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

            On some Birdman shit🏄‍♂️

    • I DONT LIKE THE LOOK OF IT

      • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

        YESSIR

  • Giraffe Boy

    wayne should of asked tyson if he has heard his american dream song

  • Migos can’t stop calling Wayne the GOAT haha

    • AND WAYNE CANT STOP CALLING THEM GOOD LOOKING LOL

  • Wordplay 187

    Jake the tape solid my boy 💪🏾🔥

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      You in the throne right now mane, thank ya

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

    The line about wordplay on Hella Hoes is not a diss towards drizzy, that song was recorded on april 11th and the drizzy’s diss dropped may 3rd.

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      I also shouted drizzy out on the single

  • King Slime Thugger

    Nigga I’m a crack addict

  • King Slime Thugger

    Wayne Kant stop kallin them good looking🧐🧐

  • King Slime Thugger

    Everywhere I go hook fire 🤣

  • King Slime Thugger

    These features ass on god 🤣🤣🤣, you bodied dem

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      Lmfao bruh those all the forum rappers

  • SO A YBN CORDAE AND WEEZY COLLAB CONFIRMED

    • Lil Burb

      Rns

  • King Slime Thugger

    Burb don’t even talk about the post, he obsessed with replying to my comments instead 🤣🤣🎣🎣🎣🎣

  • Lil Burb

    Hoodbaby stay beggin for my attention 😹 . Mane what you want , im ova here just mindin my buisiness

    • King Slime Thugger

      You really mentally challenged 🤡🤡, we kan see it says deleted comment

      • Lil Burb

        Mustve been you clonin me again

        • King Slime Thugger

          How many extra chromosomes you got bro?

  • King Slime Thugger

    This klown is obsessed wit getting a reply from me smh 🎣🎣🎣, these are the effects of being rustled I guess 😇😇

  • Lil Burb

    😎🤙🏾. Focus on your money lil dude . This hq shit not that serious .

    • HQ IS VERY SRS

      • Lil Burb

        Tru

    • King Slime Thugger

      – downvotes with multiple accounts 🤡🤡

  • Armando Aka Kermit #Funeral

    walk em down walk em down walk em down walk em down! 🎶

    • King Slime Thugger

      Did you post your track ?

      • Armando Aka Kermit #Funeral

        waitin for danny to let me post links again

  • King Slime Thugger

    We on a big wave homieee

  • Lil Burb

    Hq rappers real ones lettin dat special led on yall songs nd ruin them so he feel included.

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      ? Bro what

      • Lil Burb

        Damn. I fucced dat up . Let me edit

    • King Slime Thugger

      You can’t even construct a proper sentence 🤤🤤, mentally disabled as fuck🤣🤣

  • Lil Burb

    He loggin into his 3owl boi and slime thuggery accounts to upvote himself and downvote me .. smh . Im out . Not that serious

  • Ugh, another day watching Burb get smacked bad again.

    • Lil Burb

      I thought we was coo ?

      • King Slime Thugger

        -🤡🤡🤡, accept your role as the HQ spitbag😈

  • King Slime Thugger

    Lmaoo he really rustled af😭😭😭, he thinks I’m kush now 🤣. Dawg log out and take deep breathes

  • King Slime Thugger

    Burb with his retarded ass logging on to get bodied again 😭💀💀https://uploads.disquscdn.com/images/5323b49025892de15db1c5bba508242383aca27bfae61db5a39b93cc21d11340.jpg

  • Lil Burb

    Kst my pocket dildo tho

    • Yea, shit like this is why we not cool. 👎

      • King Slime Thugger

        😂😂😂😂😂😂

      • Lil Burb

        Damn

    • RSB

      My g

  • King Slime Thugger

    Very easy rustle🙂🤠

  • King Slime Thugger

    Bump my slimes new tape, jake sharma 🦅🦅🔥https://soundcloud.com/user-395987404/sets/lm-the-reup

  • Lil Burb

    But fuck all dat noise . It Lil Munchkin big day . I shouldnt have even paid that twerp any attention tbh . He like when i body him . Ill b back with a Lil munchkin album rating .

  • STUNNA

    Stream dat Lil Munchkin #GTV #RG #YMCMB

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      LOOOOOOOL bruh

    • King Slime Thugger

      Brick in tha kut🤣

      • STUNNA

        What’s good wodie aye I kno I missed the last few joints but send me a joint today I got you 200%

        • King Slime Thugger

          🌊🌊🌊🌊🌊

          • STUNNA

            Matter of fact send me 3. I owe you that much 💯 I’ll have Em all back tonight

    • 😂😂🤣🤣🤣 Big ups to Lil Munchkin!
      Love the #’s

  • STUNNA

    I like dat joint “Thinking Bout Us” on my lil wodie new tape #GTV #RG #UPTOWN #RICHLIFE #iDOIT4MSGLADYS #YMCMB

  • This GUDDA GUDDA is crazy mayne! Good shit big Jake!

  • STUNNA

    Dat RSB joint go hard brrrrrrr ya feel me #GTV #RG #UPTOWN #RICHLIFE #iDOIT4MSGLADYS #YMCMB

    • King Slime Thugger

      Peep your inbox slime ♿️

      • STUNNA

        What these for & when you dropping?

        • King Slime Thugger

          Numeral Bix & Spooky season. Both dropping after BP3. I just sent u a BP3 one

    • RSB

      ItsUP ! Glad he gave a old nigga a verse

      • King Slime Thugger

        You a legend in these streets 💫

  • King Slime Thugger

    Thinking bout us 🔥🔥🔥, jake wit the auto tune 🌊🌊🌊🌊🌊🌊

  • King Slime Thugger

    Turn on the lights, this instrumental automatically makes this my favourite song. You flowing brazy too😭😭🔥🔥

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      Y’all were talkin bout it and then I was like shii lemme try this joint 🤣

      • King Slime Thugger

        Upset u ain’t send me this one 😭😭

        • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

          Naw don’t worry i’ma send you and drizzy some uzi shit

          • King Slime Thugger

            Send me a MP3 version of your remix

            • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

              Of Turn On The Lights?

              • King Slime Thugger

                Yeahh, just email me it

                • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

                  Bet, ima do it right now hol up

    • RSB

      On god lol

  • Time

    Moral To The Story > Open Letter

  • “Listen Wayne, Wayne, listen, Wayne.”
    -Mike Tyson lol

    • “Lithen Wayne, Wayne, lithen, Wayne”
      – Mike Tyson

  • RSB

    Lil Bro Just dropped, go get that udigg!
    THE RE-UP
    https://soundcloud.com/user-395987404/sets/lm-the-reup

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      🐐🐐thank you

  • RSB

    Bitches wanna rolll and I got my pooole I be getting money like everywhere I goooo https://media1.giphy.com/media/TVnPKVLbexala/giphy-downsized-medium.gif

  • Nukey

    That turn on the lights remix 🔥

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      Thank you og💪🏽

  • Goat Tamer

    Yo Jake you killed it brother 🐐

    Go check out the re-up BIAAATCH

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      Thank you bro!!

  • WizzleFizzle

    https://uploads.disquscdn.com/images/75a799b9a9eed8f2348004d1cb2b0233e734636acc43cbcf2a2f6a4fca440e84.png Wayne said Migos looks like a million so many times that it’s weird now. He so in awe of their looks he used the wrong form on their in his caption when talking about them 😂

  • Goat Tamer

    Ayo Jake also let me know if you want a “I Don’t Like The Look Of It” mashup with you and Wayne 😂

    • Fuckin dope! 🔥🔥🔥🔥🔥

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      Lmfao thanks bruh but I hate my rap voice unless I’m auto tuned so I’ll have to decline

      • Goat Tamer

        I respect that

  • Real talk, post 2013 Wayne might have better bars than Wayne in his prime bro just that he has more cringe worthy bars with the best of his bars so sometimes it overshadows his genius unlike back then everything he said was just cool and witty.

    I’m mad cuz I been sleeping on post 2013 Wayne bar for bar cuz when I listen to him I don’t really listen for bars just cuz it ain’t old Wayne. Shit when I listened to some of the stuff like Krazy, Believe Me, Gotti, Big Wings, Shit, Coco, For Nothing, Tevin, Stick Em, Lil Bitch, Thought it was a Drought, Smuckers, Chico, Piano Trap, Loyalty, Hollyweezy, mama Mia, Harden, fly away, yeezy sneakers, eureka
    etc Wayne has way better constructed bars overrall

    • Also cuz he raps fast in high pitch, his delivery overshadowes his bars and you end up just liking the flow instead of just listening to what he says. Kinda like Eminem, where as back then it was slow, smooth, clear and slick

    • King Slime Thugger

      He’s not better than 09-13 wayne. Kase Klosed Kuh😈

      • Lyrically he is

        • King Slime Thugger

          I usually list rebirth & IANAHB2, but there are more bars on 6’7 alone than anything wayne has released since 2013. Not to mention no ceilings.

          • Bruh I said post 2013, so I’m counting 2014 till now. Yeah 2011 Wayne has haymakers but he raps slow so naturally he has less bars than new Wayne

          • 6 ft has best one liners. But big bad wolf knocks 6 ft with the pen bro

    • King Slime Thugger

      But I respect your opinion tho ♿️

  • Is it me or Wayne actually gets more respect from his peers, competition and new generation rappers than he does from rap fans and rap community its weird. Like almost everyone puts Wayne up there in the top 5 in the industry but some rap fans still don’t wanna acknowledge his prowess bruh smh like ain’t nobody Wayne can’t hit up dawg he is like the 2000s tupac

  • Bruh Wayne gets to interview people who don’t even wanna be interviewed, some of the most popular shows ain’t got some of these names Wayne has had on YM radio it’s crazy

  • Tuned #Umar

    If you in a room butt naked w some niggas fucking hoes, them niggas looking at ya ass
    – Pimp c

  • King Slime Thugger

    Khosta wrote 4 paragraphs of cap, I salute that 😂

  • This delivery is just nasty bro, there will never be a better rap voice than his delivery here
    https://youtu.be/wXjysq4SYxM

  • Murk ya and the dummies that signed ya.
    Fireman spit gasoline on your contract
    Fuck a pen I need a match🔥🔥🔥

  • Why can’t Wayne’s team put out all his greats leaks as an official project on Streaming services call it Wayne’s greatest Leaks. Have songs like Mike Tyson Flow, cry out, go getta, told yall, Do it again, Demolition 1and 2, 30 minutes to New orleans, Kobe Bryant etc that shit would actually stream alot cuh ain’t no one enjoys listening to his shit on youtube its annoying af I need it on Spotify or Apple music

  • Wayne capitalized from all his leaks smh Wayne has so much music that he should be eating off, people actually do wanna see him perform all his underground shit

  • Which athletes from other sports yall feel Wayne coulda done songs for? He did Mike Phelps, Mike Tyson and Kobe

    I feel like he shoulda done for Luis Hamilton, Cristiano Ronaldo, Roger Federer and Usain Bolt

  • David D

    Jesus saves I spend it nigga

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

    Thanks to everyone who’s listened to the project so far! It’s been hot all day and I’ve been watching streams pop off for hours

  • SteveJobs

    I once fucked a tree

    • Armando Aka Kermit #Funeral

      I fucked a money tree
      and made that bitch bust leaves
      now my kids branched out
      like a fuckin sleeve

  • MuddyCupSavage

    I all night it, I every day it,
    and when it comes to my dues i overpayed it
    rated hood bitch
    bitch im hood bitch
    I aint a asshole
    but im on some hood shit
    I wish i would switch,
    but i dont know how
    blood gang swarm like a red ant pile,
    mean mug, like i can’t smile
    like my grill didn’t cost me 100 ‘thou

    totally forgot about this song but I miss this wayne’s commanding tone over the rap game. Ep 5 really had some bangers

  • MuddyCupSavage

    I gotta say, this radio really bringin back some mainstream hits I totally forgot wayne was featured on

    • MuddyCupSavage

      sweet dreams and get it shawty?? shiiit the latter went brazy in the strip clubs

      • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

        wayne wasn’t on get it shawty, he was on the remix lol

        • MuddyCupSavage

          i mean, if you go out of your way to be specific, sure yeah he was on Get It Shawty (Remix) ft. Lil Wayne

  • MuddyCupSavage

    Deadass I’m just happy to see proof Wayne actually talkin’ to the rap game and not just talkin’ to mack 24/7

  • Best

    If the I Don’t Sleep video is just him skating, please nigga keep it to yourself

    • Lil Burb

      Its an animation video

      • Best

        Hmm

        • Lil Burb

          The bomeback in effect Best

          • Best

            I just hope it will be better than the Piano Trap & Not Me video

  • Pingback: Throwback Thursday: Cash Money Millionaires Perform “#1 Stunna” For Mike Tyson’s Entrance [Video]()

  • Pingback: Lil Wayne – I Don’t Sleep (Feat Takeoff) [Animated Music Video]()