Latest News, Young Money Ent

Lil Wayne Performs “Pussy, Money, Weed” & More Songs Live At HIGH TIMES’ 2018 Cannabis Cup SoCal Show [Videos]

Tue, May 8, 2018 by

Lil Wayne Performs Pussy Money Weed & More Songs Live At HIGH TIMES 2018 Cannabis Cup SoCal Show

We’ve previously seen footage of Lil Wayne threatening to shoot people in the crowd for throwing stuff on stage at him, but now we can see some footage from his full set at this year’s Cannabis Cup SoCal show.

During the concert, Weezy performed “Mr. Carter“, “John“, “Got Money“, “I’m Goin’ In“, “Believe Me“, “Bitches Love Me“, “6 Foot, 7 Foot“, “Go DJ“, “Lollipop“, “Mrs. Officer“, “Pop That“, “Rich As Fuck“, “Every Girl” with Mack Maine, “Traphouse Blues” with HoodyBaby, “Rollin’“, “Pussy, Money, Weed“, “Wasted“, “HYFR“, “Loyal“, “The Motto“, “No Problem“, “A Milli“, “No Worries“, and more songs live.

Hit the jump to check out Tunechi headlining HIGH TIMES’ 2018 Cannabis Cup at the NOS Center in San Bernardino, California on April 21st!

Photo credit: JFiles.

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  • YMYSL ๐Ÿ๐Ÿ

    GOAT

  • YungJackBauer

    PMW

  • Giraffe Boy

    he changed the setlist by adding one song ๐Ÿ˜ฎ

  • YMYSL ๐Ÿ๐Ÿ
    • David D

      Fuck that bitch ass nigga

    • LOL

    • Weezy

      biaaaatchhh

  • LWHQ Fam FWM๐Ÿ”ฅ

    https://youtu.be/xW7rrlTlyVI

    • David D

      Nice

    • Don Plantmen

      Damn G, you completely Stole SPM’s Flow (South Park Mexican) and ran with it!

      • Raz!

        lol

  • Stunna Number Blocked

    I dream to get the cover of HIGHTIMES now take five paces and ๐Ÿค” try to guess the color of my shoelace red, Biiiitch!

    • David D

      That game and Wayne song is ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

    • Raz!

      goatness

  • David D

    When was the last time Weezy rapped about pussy lol?

  • Raz!

    i got fiveeeeee on it, 5sho
    young tune in this bish, fuck 5-0

  • Screamโ˜๏ธ9FDAWORLD

    Where he got all that energy?

    • MAYBE WAYNE HAD SOME PUSSY RIGHT BEFORE

  • WAYNE PERFORMED ‘KUSH’ TOO

  • N.O. Samson

    Wayne wasn’t invited to The Met Gala because he doesn’t dress fly anymore

    • Lil Brick ๐Ÿงฑ Retired

      he never has tbh

      • N.O. Samson

        He never has been invited or he never has dressed fly?

        • Lil Brick ๐Ÿงฑ Retired

          He been fly but in his own weird way he never been in no designer 3 piece suit type shit like they be rockin at met gala

          • N.O. Samson

            True. I didn’t expect to see Wayne at the Met Gala anyway tbh, but you never really see Wayne with other celebs these days, it would’ve been good to see him there. But not even Drake was there & he’s one of the biggest artists in the world right now

    • Gudda Gudda

      not true

    • YMYSL ๐Ÿ๐Ÿ

      You think Wayne cares about Met Gala? ๐Ÿ˜‚

      • N.O. Samson

        probably not

  • Gudda Gudda

    why didnt boss bring me out?

    • YMYSL ๐Ÿ๐Ÿ

      Because you’re whack

  • Gudda Gudda

    wack

    • YMYSL ๐Ÿ๐Ÿ

      -Gudda Gudda

  • Carter3 Lil Wayne

    Trash

    • YMYSL ๐Ÿ๐Ÿ

      Kill yourself.

  • YMYSL ๐Ÿ๐Ÿ

    ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ.

  • Crip Curry

    Actually saying YMCMB still

  • YMYSL ๐Ÿ๐Ÿ

    Facts ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ™. Do you have any unreleased Thug from 2013-15??? I’m fiending for more unreleased Thug ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ

  • Day1_la_laker

    https://youtu.be/QmZV662IMSo
    this๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

  • Lawd Hendrixx

    “It’s kinda hard saying this this shit to ya face, so I do it over snares and base. Music take me away”Klassic shit

  • Trash

  • My chopper due any day now, Bop! Bop! That bitch just had twins!!.. laws

    Haha this part always get me the most hyped