Cash Money Records, Interviews, Young Money Ent

Curren$y Discusses His Friendship With Lil Wayne & Says Wayne Is In The Process Of Making A Comeback

Mon, Aug 6, 2018 by

Currensy Discusses His Friendship With Lil Wayne & Says He Is In The Process Of Making A Comeback

A few months ago, Curren$y chopped it up with DJ Booth for an interview after one of his concerts in Arizona.

During their conversation, Spitta revealed that there were no hard feelings between him and Lil Wayne when he left Young Money around 10 years ago:

“Me and Wayne fuckin’ kick it all the time. But, nah. Jet Life.”

Curren$y also talked about how Wayne will have learned so many lessons from his huge lawsuit against Birdman and Cash Money Records, as well as how Weezy is in the process of making a comeback:

“I think at this point, everything is just learning. He learned hella, hella lessons. I don’t think you regret anything that you learn from. I wouldn’t feel like he would regret it, because he learned it. That’s game he got now. He’s still got time left.”

“Fuck yeah, fuckin’ right. It’s in the process right now. You can’t wipe him out of the fuckin’ game. There’s words he made up that people use. You know what I’m saying? You can’t wipe him out.”

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

  • Patrick H

    Repping for my logo, that’s me and my bro bros.

    Quasimodo >>>>

    • Weezy4prez

      Such a dope song

  • Dr Carter

    Huuum yup

  • Raz!

    we still need all them young money tour bus songs with wayne ,currensy, boo and mack

    • Dr Carter

      On Goooooooood

  • Bloocci

    Stormin’, floodin’, lightnin’, thunderin’
    Carter comin’, like karma comin’

  • Slime Dwise

    >Few months ago

    Yet Wayne still ain’t even set a date for C5.
    This isn’t how you make a comeback it’s how you let your career slip through your fingers.

  • YungJackBauer

    Playing in the wind 2

  • Dr Carter

    Late night hard dick and patron

  • Don Plantmen
    • Big Tune or Lil Tune

      Who did this ?

      • Don Plantmen

        to be honest i found that on Genius

      • Don Plantmen

        but the person passing me Juug had that as the Cover art

        • Big Tune or Lil Tune

          Shit fire

        • LMAO YOU ARE EMBARRESING

          • Don Plantmen

            How so G?

        • Tommy Shelby

          U got Juug? Let’s trade nigga

        • Jamez

          Yo what songs you got ?

  • Dr Carter

    If somebody leaks C5, yall will be happy or embarrassed for Wayne ?

    • Big Tune or Lil Tune

      Mad

    • Weezy4prez

      Pissed, and sad, for wayne

    • SAD FOR WAYNE BUT IT WILL SERVE HIS TEAM RIGHT FOR FUCKING AROUND WITH FANS

    • ßlย૨

      happy for us , no fucks given for tez or mack maine

  • YungJackBauer

    Wayne should just do a few vlogs where he hang out with drizzy and nicki and then release a C5 single. Even if its trash its hit because of those vlogs

    • Big Tune or Lil Tune

      😂😂😂😂😂

      • YungJackBauer

        Fax bro

    • Weezy4prez

      He just needs a memeable moment in a song or music video. thats all it is these days. BOOM. Billion Yt views, #1 on apple music

      • Ye’

        Bruh fuck that, I just want good music I could care less about commercial shit. Wayne needs to put out real music fuck trying to make a hit, or a meme just put good music out

        • Big Tune or Lil Tune

          Nah we need hits too

    • AKA BRING BACK WEEZY WEDNESDAYS

    • AutoTunechi

      hopefully scoob doo can drop the “making of CV” too man😢

      • Giraffe Boy

        lol

  • Weezy4prez

    Quasimodo a whole vibe man.

  • “YOU ARE WITNESSING THE BOMEBACK, YEAH PUT YOUR MONEY WHERE YOUR FUCKING MOTH AT”

    • Giraffe Boy

      he rapped about his comeback on the cross me song too

      • 🐐🐐

        Super where the cup I’m working on my comeback

  • Big Tune or Lil Tune

    Damn Travis sold more than drake in pure sales.. His sales are increasing by hour to hour he’s expected to sell 450k-500k now in total sales.

    • ßlย૨

      and you said I was “smoking dick” for saying 350k haha told ja dumb bitch

  • Tommy Shelby

    Don , u got got Juug, blood?

    • N.O. Samson

      Yo what set you from Blood? Suwoo

      • RSB

        He rep the Fake account Set . kunechi started the gang and he has many accounts

        • N.O. Samson

          Lool 😂. So is this Lil MK Vert account also Kunechi?

          • Tommy Shelby

            No. I’m the real MK

            • N.O. Samson

              Didn’t No one say he’s MK?

              • Tommy Shelby

                He’s a liar

          • RSB

            Yeah and a few others 🤷🏾‍♂️

            • Tommy Shelby

              I ain’t Kunechi, dumbfuck

            • N.O. Samson

              He must be really bored & have a lot of time on his hands 😂

      • Tommy Shelby

        Treetop piru

        • N.O. Samson

          I feel you slime

  • JJFreeC5

    Datpiff YouTube page took down Quasimodo
    Already almost 200k views on it too

    • Big Tune or Lil Tune

      Like hours ago.. IFIS took it down as a copy strike

      • Giraffe Boy

        who is ifis?

    • TrukFitNANCY

      Yea I just say

  • Davonsticks

    Fuck boys acting they source and shit… Fake ass niggas

    • RSB

      RealShit⬆️🏆

    • Giraffe Boy

      fax

  • Big Tune or Lil Tune

    Damn i see why everybody used to ride Waynes dick bro when he used to drop single his songs wpuld sell over 300,000 – 400,000 copies in the first day thats insane

  • RSB

    It’s RealShit bitch I do it for the killers

    • Giraffe Boy

      its giraffeboy bitch i do it for the strippers

  • RSB

    Do it for the cocaine whippers

  • ßlย૨

    theres only like 5 good episodes of weezy wednesday with the 1st being the best by far. Overall it wasnt that great imo. Remember they had a whole episode be a 10 second clip of the krazy instrumental? Or the one where they only dropped a reginae video? lolll

    • Giraffe Boy

      scoob doo is trash

  • Tommy Shelby

    Yall should try getting a handjob from a family member, it feels twice as good, theres some sort of energy from both of you being blood related that transfers into your dick and feels fucking incredible, just figure out which one you want to jack you niggas off and just be polite and respectful so that way when you bring it up they’ll say “sure!” just like they did with me

  • RSB

    Don’t mind me I’m just high again

    • Tommy Shelby

      Pretend I got a virgina & suck my cawk

  • Tommy Shelby

    Gummo is a classic🔥. We need a 6ix9ine and Lil Wayne collab

    • Don Plantmen

      Although you’re probably trolling, i second that Collab….

      both being blood affiliates i feel they could make a dope track

      • Tommy Shelby

        U didnt answer me bro. Do u have Juug?

      • Tommy Shelby

        But i agree slime

    • Giraffe Boy

      nah not yet

    • David D

      Hell no

  • Tommy Shelby

    Shoot at me, I’m shooting back, I’m getting buckets 🔥🔥

  • Tommy Shelby

    Willing to trade a holy grail…

  • ßlย૨

    • N.O. Samson

      Facts. I don’t get why Danny doesn’t just block their emails or IP address or something, unless he actually appreciates the traffic 🤷🏾‍♂️

      • Tommy Shelby

        Because Danny isn’t a girl like you guys.

        • ßlย૨

          This is coming from the family handjob posting troll who thinks hes Mr. Stand up comedian

          • Tommy Shelby

            I wasn’t trying to be funny.

      • Tommy Shelby

        *women 💀

  • Don Plantmen

    Why the fuck did TrippieRedd remove Wayne from his Album????

    • Tommy Shelby

      Cuz Trippie is trash. Now answer my question, suckaducka ass nigga

    • ßlย૨

      Thats actually some BS kus hes played the song on live like 3 times.. at least I see Young Thug on the list lol

      • Don Plantmen

        Seriously bro, like it makes 0 fucking sense, what a tool

    • N.O. Samson

      LOOL I love how you keep ignoring Slim Jesus 😂😭

      • Tommy Shelby

        Cuz he doesn’t have the song LOL. Jamez is his other account fam

        • Day1_la_laker

          fr?

        • N.O. Samson

          Not saying I agree with you but how do you know? They both claim to have songs though so it kinda makes sense I guess

      • Don Plantmen

        hell yeah, he irrelevant LMAO!

        • N.O. Samson

          Facts 😂

    • Giraffe Boy

      he saving it

  • Tommy Shelby

    I hope Trippie gets hit by a car

  • Tommy Shelby

    We should’ve gotten Queen this Week:(

  • Tommy Shelby

    Don doesn’t have Juug. You guys lie too much

  • Tommy Shelby

    Suck my dick on soft & never text me back!

  • Tommy Shelby

    Kunechi must’ve died. Day 2 without him & it feels weird now

    • RSB

      You obviously kunechi lmao

      • Tommy Shelby

        I’m really not, but ok

      • Tommy Shelby

        https://www
        hotnewhiphop com/user/456021/

  • Zak
    • ßlย૨

      lol he didnt want a hoody leopard verse on the standard album

  • N.O. Samson

    I never killed anybody…but I got something to do with that body 🤫🤷🏾‍♂️

  • Giraffe Boy

    if you say so billy

  • Giraffe Boy
  • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

    Well I sure as fuck hope Wayne makes his comeback soon and finishes rerecording- yeah that’s what I’m convinced he’s doing- cuz he gon be bald by next year. Cant had my man bald for his last rap album….😹

    • Giraffe Boy

      he can afford a hair transplant if he really cared for his hair

  • RSB

    RealShit⬆️😂

    • RSB

      I meant to use the trophy tf

  • N.O. Samson

    Nah, not really. When songs were leaking in 2007/8, the whole world was paying attention, that’s partially why C3 sold a lot. These recent leaks however, nobody cares, nobody’s really checking for Wayne like that right now other than his hardcore fans

  • Tommy Shelby

    I’m not Kunechi, fake MK

  • RSB

    I’m a real nigga you got me fucked up and confused

  • Tommy Shelby

    Stop trying to be me

  • Tommy Shelby

    I mean I like stinky feet, don’t get me wrong, but my main serious thing is I have a hand fetish. Some of these females rappers hands are just like god fucking damn, and imagining what they smell like, especially after they just masturbated and haven’t washed their hands yet, or they were fingering their BFF as girls tend to do, I could taste 2 different kinds of pussy juice off the same pretty feminine fingers. See what I mean niggas? My cock is hard just talking about this!

  • N.O. Samson

    So you ARE MK Vert? Slim Jesus said it’s him & you’re a liar, not that I even believe him

    • Tommy Shelby

      No one is fake

    • Big Tune or Lil Tune

      Bro so you really think wayne is going to flop🤔

      • N.O. Samson

        What? No. I never said that

  • Tommy Shelby

    You’re fake

  • Tommy Shelby

    Dick in my booty..

  • Tommy Shelby

    Ur fake. Get off my cock or get on top. Choose.

  • Tommy Shelby

    You’re not me. Stop.

  • Tommy Shelby

    Get a life

  • Tommy Shelby

    “u sounds like retard” lol ok friend

  • Stunna Number Blocked

    Let them get a lil buzz then we robbing for pollen

  • RSB

    I’m the only one that speak when we in the huddle

  • Tommy Shelby

    I get chips, I ask for Lays 🔥🔥

  • Tommy Shelby

    TR3YWAY!

    • N.O. Samson

      Didn’t you say bang Tree Top Piru? 🤔

  • Andre S

    lil wayne aint on trippies new album

    • RSB

      Trippin said he on the deluxe version

      • Andre S

        real talk?

  • N.O. Samson

    I don’t get why Danny doesn’t just ban him

  • Tommy Shelby

    I’m gay!

  • Tommy Shelby

    I have 2 dads

  • PresidentTrumpOGFurorOfThe45th

    You know we in a new era when a snippett of a song sounds better than the final product. #Quasimodo

  • Muhammed Riyaz Zx

    I swear wayne posted a new song on u tube called
    STAY DANGEROUS
    and is suddenly deleated

    • TrukFitNANCY

      On his official page?

    • Big Tune or Lil Tune

      It was pic.. it’s still uploaded

      • Muhammed Riyaz Zx

        Whats that pic bro .. I mean i cant find that anymore

        • Tommy Shelby

          YG – Stay Dangerous

          • Muhammed Riyaz Zx

            Thankx bro

        • Big Tune or Lil Tune

          Of them in the club with mack maine.. go to notifications

          • Muhammed Riyaz Zx

            Oh shit

    • N.O. Samson

      It’s a photo of Wayne & YG at the club. YG’s new album is called Stay Dangerous. Go to the Community tab on his YouTube page

      • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

        Such a waste of 50 minutes, shit’s a solid 6.3/10

        • N.O. Samson

          I still haven’t heard it yet. So it’s kinda average?

          • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

            Yeah, not worth your time

  • Day1_la_laker

    your the fake account .

    • N.O. Samson

      Wait, what? Really? You’re the person I’ve seen say that. So No one is fake MK, and LIL MK VERT is the real one? Since when?

      • Day1_la_laker

        nah no one is the real one ahah i was joking

  • TrukFitNANCY

    I feel like its really boutta be time, Quasimodo was too fire. So smooth, that shit alone killed all mumble rap. Wayne know how to do it right

  • 🐐🐐

    He did not drop a song.jusr promoting yg album

    • Muhammed Riyaz Zx

      Thank u for the info bro

  • 🐐🐐

    Wayne promoting everybody else shit but his like he still under contract 😔

    • Big Tune or Lil Tune

      Dude he’s working on the fuckin album Damn stop bitching go get you some pussy and money.

      • 🐐🐐

        Nigga shut up I get both and this coming from the man that said scorpion flopped 😂

        • Big Tune or Lil Tune

          Yall niggas are sensitive I said it flopped compared to views dumb ass.

          • 🐐🐐

            Nah you said it flopped 😂& someone getting mad 🤷🏽‍♂️

            • Big Tune or Lil Tune

              Bet

      • Muhammed Riyaz Zx

        I think u need waynes dick

        • Big Tune or Lil Tune

          Who ?

  • Day1_la_laker

    “And i aint that old im just 26 all in yo mouth like im a dentist bitch fuck you and yo interests bitch we on some shoot the interest shit”😂😂

    • Big Tune or Lil Tune

      👏👏👏👏

    • Dabulls10

      *shoot the interest shit

      • Day1_la_laker

        ✔✔

  • N.O. Samson

    I know. I don’t know why I even entertain him tbh

  • N.O. Samson

    Bet it all, bet it all!
    She pulled up in a Benz truck
    Chanel it up, Chanel it up!
    She peacock wit the colors
    Middle finger, stick it up!
    If you ain’t never gave a fuck!
    Get behind her, put it in her butt!
    …Then beat it up!

  • TrukFitNANCY

    Remember he went in his prime twice lol, out of the top 5 most selled albums in a week, he up there twice. People keep forgetting that

  • Tommy Shelby

    I want someone to flick my pea

  • 🐐🐐

    Fuck ya bitch on the lean that’s a slow poke

  • Lil Brick 🧱 Retired

    TMZ said I died

    • Day1_la_laker

      it was better here without you..

      • Lil Brick 🧱 Retired

        “Where Kunechi bitch ass at”
        -you

        • Day1_la_laker

          the whole hq threw a party to celebrate yo absence

          • Lil Brick 🧱 Retired

            Niggas namedropped me 4 times.
            I aint shit without my fans

  • Lil Brick 🧱 Retired
  • Lil Brick 🧱 Retired

    Ight im out. Quasimodo was dope btw.

    Logging off HQ again since thats what yall prefer 🙏🤙

    • Stunna Number Blocked

      -Logs back into his LIL MK VERT account

      • Tommy Shelby

        Its funny how you guys actually think Kunechi

  • N.O. Samson

    I promise you don’t know me
    I pull up bout my cake
    Where I’m from is not safe
    I got fish, I’m a lake
    Scoop them grits on a plate
    Yet she thought it was steak
    I’m a thief in the night
    Make her ride like a bike

  • David D

    Man I need a job

    • Tommy Shelby

      Be my dicksucker

    • Tommy Shelby

      $10 per session

  • Tommy Shelby

    No.

  • YMYSL 🐍🐍

    No 😂😂

  • YMYSL 🐍🐍

    It Daz Dillinger, & he called it off lol

  • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

    Who know how to read gang signs? ‘Cause we gon’ throw ’em up and give ’em hangtime

  • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

    Start’s off a little all over the place, a 9.5/10 for me though

  • Tommy Shelby

    My breath smells like wet penis.. Hopefully my mom doesn’t believe me when I say it was my own, & sucks my cock to find out. It’s become the daily at this point & I like it. Who needs a girlfriend?

  • 🐐🐐

    He’ll rain will be on trippie album

    • Lil Brick 🧱 Retired

      Trippie album gon be hard 🔥🔥🔥🔥🔥 hopefully he shows off that rapping skill more this time

    • Day1_la_laker

      trippie✔🔥

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Idk why yall are so excited for Hell Rain when the full version already been on youtube for months

    • Day1_la_laker

      nigga log back out

      • Lil Brick 🧱 Retired

        Since when you become a hater mane i thought we was kool

        • Day1_la_laker

          i gets bored g aha 😂

          • Lil Brick 🧱 Retired

            You bout to be a HS junior right

            • Day1_la_laker

              yea 👎😴

              • Lil Brick 🧱 Retired

                Aye g this is by far the most important year of high school. Stay focused. Itll be tough at times, but this year is what makes the biggest difference when it comes to how competitive you are for colleges. You gotta murder those grades bro. Then you can cruise next year. Senior year doesnt matter at all. Junior year is big time though

                • Day1_la_laker

                  fasho fasho✔

  • Lil Brick 🧱 Retired

    Starting yesterday I told myself I would quit social media and porn for the next 365 days 💯🙏

    • FoFoBullDogg

      You’ll be back when C5 single drops
      see ya there

  • 🐐🐐

    Noticed how 6ixnine never said anything about wayne because he knows wayne don’t entertain social media 😅he really don’t go at old heads fr tho

    • Lil Brick 🧱 Retired

      Yeah hes a cool cat tho besides his pedo shit and his gay sextape

      • 🐐🐐

        Dj ak boo lol

        • Lil Brick 🧱 Retired

          What dat

          • Day1_la_laker

            akademiks be dickridin him ig lol

            • Lil Brick 🧱 Retired

              He a hoe i dont like him

    • Big Tune or Lil Tune

      Wym ?

  • Dwaynewayne

    Wayne shooting music video with kanye west and travs videographer

    • Lil Brick 🧱 Retired

      Fr?

      • Dwaynewayne
        • Lil Brick 🧱 Retired

          Nabildo a weird name lol

          • Dwaynewayne

            Hahaha

          • Day1_la_laker

            u think its for a c5 single?

            • Dwaynewayne

              Well the caption says, back a couple Carter’s later so I’m highly convinced that it’s for c5

      • Keeze Mojito

        NABIL is a video director and photograph but i dont think its a
        photoshoot for C5 , i think theyre filming a video for a C5 single most
        like, nabil is an amazing video director he directed (for kendrick sza arctic monkey
        superbowl mike will frank ocean skrillex nicki kanye john legend and
        good musics MERCY)

    • 🐐🐐

      C5

  • Lil Brick 🧱 Retired
  • Lil Brick 🧱 Retired

    Life is too short to not make millions
    -KE

  • Crip Curry

    I wish Wayne would dye his dreads back to black. The blonde is horrible

    • YMYSL 🐍🐍

      Black > blonde

      Horrible is a stretch though.

    • Jake Sharma #FreeJuelz🐯

      06-08 dreads

  • Crip Curry

    She’d like the black better

  • Tunefan1234

    Where

  • DatNiggaJoc

    Don’t let this distract you from the fact that Future is projected to sell 2k his first week

    • Lil Brick 🧱 Retired

      No hes not

  • JJFreeC5

    That would be so lit.. banger new single (hopefully a solo track) with a video and posting the link with at least a release month!

  • T-Chubbs

    Keepn da kash wit me i also got da ammo

  • Turtis
  • Tunefan1234

    Hell rain isn’t on Trippie a album wtf

    • YMYSL 🐍🐍

      Deluxe.

      • Tunefan1234

        Source

        • AutoTunechi

          Trippie commented on HoodyBaby’s ig post

  • Jeremy J
    • Big Tune or Lil Tune

      Talking video treatments most likely

      • Jeremy J

        Video Treatments?

        • Keeze Mojito

          NABIL is a video director and photograph but i dont think its a photoshoot for C5 , i think theyre filming a video for a C5 single most likely, nabil is an amazing video directed (for kendrick sza arctic monkey superbowl mike will frank ocean skrillex nicki kanye john legend and good musics MERCY)

          • Jeremy J

            I believe it’s a photo shoot and either way, it’s good news,and let’s us know C5 is close.

            • Nijee

              They probably shooting music video for the first single for C5 but either way it’s good news for us that C5 SZN is otw

  • AutoTunechi

    waynes a blessing fr. name another artist thats kept their work fresh for 20+ years. you gotta give the man his credit for being able to switch up all the time. his ability to tap into new and old flows is incredible.

    • Nijee

      That’s what make him so different from other artists

    • Lil Brick 🧱 Retired

      Jay-Z

  • Keeze Mojito

    Wayne was filming a video for C5 with Nabil Elderkin the director