Latest News

Lil Wayne Chats To Kevin Durant, Nav & Swizz Beatz About How Often He Records Music, Not Being Allowed In Toronto & More [Videos]

Tue, May 12, 2020 by

Lil Wayne Chats To Kevin Durant, Nav & Swizz Beatz About How Often He Records Music, Not Being Allowed In Toronto & More

I previously posted up Lil Wayne‘s full conversation with Eminem at the weekend, and now we can check out the rest of episode 3 of the “Young Money Radio” show on Apple Music that took place on May 8th.

Throughout this radio show, Wayne revealed he is working on a new song with hip-hop group Griselda (not the 2 Chainz one), he is a fan of Killer Mike, he has a collaboration on the way with Jack Harlow called “2K“, and he wishes he could of done a song with the late Pop Smoke.

Tunechi spoke with special guest Kevin Durant about COVID-19, how often he records music, and when the two of them are going to do a track together, as well as also chatted with Nav about not being allowed in Toronto with his criminal past, The Weeknd and XO, musical influences, wanting some new beats, and mentioned he just got done being on tour with Limp Bizkit… but it was actually Blink-182 he went on tour with lol!

After speaking with Jack Dorsey, who is the CEO of Twitter, Weezy chopped it up with Swizz Beatz about battles on social media, wanting to record a 10-song project over Swizz‘s beats only, buying the Iron Man crib, and shared a story of something that happened while on set of their “Pistol On My Side” video shoot at the TRUKSTOP!

Share and Enjoy:

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  • King Slime Thugger

    Fuck that weirdo Brick with his binladen burner account..such a 🀑🀑🀑🀑

    • I was wondering how i kept getting 2 downvotes. πŸ™„

      • King Slime Thugger

        Dude keeps spamming click bait lmao, what a bozo

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

    DrizzyF – The Menu

    KOMING IN MOMENTS

  • The Menu finna be flames no kap πŸ„πŸ„πŸŒŠπŸŒŠ

    • Alex Stachura

      Finna be gay as always. Eat a dick faggot

  • Raz!

    am i the only one who has no idea who jack harlow is?

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      do you listen to anyone besides Wayne? honest question

      • Raz!

        yes, i love the hip hop genre

        is this guy hip hop or another genre

        • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

          Oh yeah he’s a rapper signed to dj drama’s label

          • Raz!

            strange

            never heard of him or his music

            is he good?

            • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

              meh

              • Dr Carter

                Pussy nigga itachi

                • Did you just call Itachi a pussy nigga? Or this just a reference I don’t get

                • Dr Carter

                  Ahaha nah Meh by playboi Carti sounds like he’s saying dat. Pussy a’ nigga itachi

    • Giraffe Boy

      nope lol

  • King Slime Thugger

    The menu aka Extra klipz & Gummy bearzπŸŒŠπŸŒŠπŸŒŠπŸ„πŸ½β€β™‚οΈπŸ„πŸ½β€β™‚οΈπŸ”₯

  • WeezyF🐐

    6ix9ine baited drake lol πŸ€¦πŸΎβ€β™‚οΈ

    • Raz!

      what he say or do?

      • WeezyF🐐

        He’s comparing his numbers to drake. He’s basically saying I’m hotter than u

    • Pay the man.

  • King Slime Thugger

    While I’m uploading..enjoy Drizzyf intro 🌊🌊🌊🌊🌊

    https://soundcloud.com/user-648813822/drizzyf-intro

    • Beat hard asf, and those shoutouts are wild especially the Mimi one lolπŸŽ‰πŸŽ‰

    • OG Twitch

      Garbage.

      • OG Twitch

        Still better flow than KST though

        • King Slime Thugger

          You garbage asf old man

  • King Slime Thugger

    T-Bitch got bodied by da bhildren and been hating ever since 🀑🀑🀑

  • Wish Wayne listened to Nav’s album he was gonna love it and maybe talk bout getting on the Recap remix that song can be the biggest song ever with a big feature but for like 8 bars that song needs to not get ruined its too perfect

  • Goat Tamer

    I say money ain’t a thing to big dawg πŸ”₯

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      Awesome autotune

      • Goat Tamer

        Yeah bro

    • King Slime Thugger

      When his hook game was decent πŸ„πŸ½β€β™‚οΈπŸ„πŸ½β€β™‚οΈ

      • Goat Tamer

        It was more than decent bro

    • Real shit cuh βœŠπŸŽ‰

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

    Drizzy’s intro has a ton of shoutouts, who knows if he mentions y’allπŸ˜πŸ‘€
    https://soundcloud.com/user-648813822/drizzyf-intro

    • King Slime Thugger

      U kan post links now ??πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

      • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

        You know I got those mob ties wit danny b

  • 4PF look like the new BMF.
    Think I’m deaf? Got stones in my right left.
    How you crank up the car ain’t no key in there…

  • Can’t believe a kid like 6ix9ine has so many Richard Millie God dammit dude wearing like $10M on his wrist if you combine all those watches worth

  • T twitch ain’t been the same since Kst and drizzy dropped Deep End, shit was a massacre πŸ˜₯😈

    • King Slime Thugger

      He’s done in the HQ skreetzzz, he wanted me to do a song with him last week 🀑🀑🀑🀑

      • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

        Him and khosta in the same boat at this point

      • Wisdom Dike

        I need some thug with high replay value

  • OG Twitch

    What’s Deep End can I hear it?

    • King Slime Thugger

      Stfu bruh, you already heard it and cried off

  • giantsnowman1

    Carter IV and Sorry 4 the wait are trending on twitter, incase yall haven’t seen that yet

    • Giraffe Boy

      why though?

  • King Slime Thugger

    T-bitch aka T-lisp🀣🀣, you a grown ass man who wipes ass for a living dawg. U a walking punchline no kizzzyy

    • ✨luh uzi vert✨

      SHEESH 😈🀣

  • That Arab Money remix just popped up in my head… Goat wayne verse fr

    • LEF – THE RE-UP 5/25

      20 chains look like a scarf on my neck πŸ”₯

      I’m broke, but I felt that

    • Giraffe Boy

      the arab money dance >>>>

  • Best

    Some minutes ago they were talking about Lil Wayne’s Young Money Radio with Eminem and their collaborations in my car’s radio on my way to work. I know they did it because Eminem is white, Italy is one of the most racist countries in the world

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      🀨

    • Giraffe Boy

      or eminem is big in europe

      • Best

        Nah, here they believe Eminem is the best rapper just because he is white

      • Best

        Don’t missunderstand me. Eminem is a big rapper, he is the only big white rapper around all the big black rappers but calling him the best rapper just because he is white, it’s some racist shit

  • Wattblt 🚫🧒

    C4 trending πŸ”₯

    • Tha Martian πŸ‘‘

      You love to see it🐐

    • Giraffe Boy

      why?

      • Wattblt 🚫🧒

        They debating the best projects of 2011 sorry for the wait trending too

        • Giraffe Boy

          who is “They”?

          • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

            hip hop twitter

          • Wattblt 🚫🧒

            Nigga Twitter 😐

            • Omg that reminded me of black myspace. 🀣🀣🀣 it was a thing fr fr

    • TrukFitNANCY

      where?

  • ✨luh uzi vert✨
    • King Slime Thugger

      SHEEESH, I fuck wit his music rns

    • Giraffe Boy

      who

    • Wattblt 🚫🧒

      Shit dope af

  • LEF – THE RE-UP 5/25

    🐍🐍

  • Wattblt 🚫🧒

    Man we need a new tape πŸ€¦πŸ½β€β™‚οΈ hopefully he announces something this week Ss this 🀣

  • giantsnowman1

    A song with Wayne eminem and drake would break the internet

    • Giraffe Boy

      forever part 2

  • With drake and em singin a hook would prolly be litty.
    Oops i meant to reply to Giantsnowman1 πŸ‘‡

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      eminem doesn’t have a very good track record with hooks

  • LEF – THE RE-UP 5/25

    Are you dumb, stupid or dumb, huh?

  • King Slime Thugger

    Tape in moments..literally πŸ˜›

  • DC Wezzy

    Everybody hating on 6ixnine but hes smart as fuck 1 million views in a day
    Mans Marking skills is krazy wish wayne drop something and get 1million views in one day

    • Wattblt 🚫🧒

      That ain’t never happening again sadly

    • LEF – THE RE-UP 5/25

      Are you talking YouTube? He got like 45 million views in a day

      • DC Wezzy

        Damn

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      well i’m almost sure Mama Mia did 1 mil in a day but I understand that youtube views don’t equate to IG Livers

    • LEF – THE RE-UP 5/25

      He is a waste of space tbh

      • DC Wezzy

        Yeah Its krazy how does somebody like 6ixnine get views but not wayne they be showing mad disrespect to the goat its sad

  • Wattblt 🚫🧒

    Ym radio is the first step for wayne to get back poppin tho now he just needs a monster ft

    • LEF – THE RE-UP 5/25

      Doja Cat

      • Wattblt 🚫🧒

        Nah drake em or jay someone on his level or thug

        • LEF – THE RE-UP 5/25

          Megan the Horse or whatever her name is

          • Wattblt 🚫🧒

            The thick mf

            • LEF – THE RE-UP 5/25

              Trample my chest with them sexy long legs

      • That lying whore. πŸ˜ͺ

    • giantsnowman1

      Basically its just a matter of him wanting the feats. Every artist will work with him, its up to Wayne tbh

      • Wattblt 🚫🧒

        Nigga wayne a hooker he work with anyone lol

        • giantsnowman1

          Yeah facts but I mean like its a matter of ACTUALLY doing it lmao

  • Wattblt 🚫🧒

    Wayne will make music with his worst enemy ion know if that’s a good thing or bad thing tbh

    • LEF – THE RE-UP 5/25

      Wayne x Pusha over some Ye beat πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

      Of course that’ll never happen, but still

      • Wattblt 🚫🧒

        Don’t wanna hear about coke all day I’m good on that lol

        • LEF – THE RE-UP 5/25

          Shame

          • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

            A BIG SHAME

  • Wattblt 🚫🧒

    Lmao wayne fans still don’t like thug for some reason if wayne can forgive him I know y’all can

    • LEF – THE RE-UP 5/25

      Not my taste, but he can pull through sometimes

    • So i gotta know. Is your name really “what a time to bacon lettuce tomato”? Or Lil Tune? Or what?

      • Wattblt 🚫🧒

        That ain’t it

      • LEF – THE RE-UP 5/25

        That was pretty cringe bruh, like, JT level cringe, ngl

        • Wattblt 🚫🧒

          He thought it was the one but it wasn’t

    • King Slime Thugger

      Only the retarded ones dawg

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      they secretly thug fans, they just don’t wanna admit. Notice how none of the thug fans actually mention him until a salty wayne stan mentions him

      • Wattblt 🚫🧒

        They be waking up with him on they mind rent free

      • David D

        You always mention him

        • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

          Yes, after you wayne stans

          • David D

            You’re obsessed

            • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

              I hope you figure out your hygiene issues, I saw those forums posts

              • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

                All quiet now…oops, maybe shouldn’t have exposed that

    • David D

      Thug fans don’t like Wayne

  • LEF – THE RE-UP 5/25

    I woke up thinking like “who is this butt naked bitch next to meee?”

  • King Slime Thugger

    Tape uploaded πŸ‘€

  • King Slime Thugger

    No kizzzy it’s all fire

  • King Slime Thugger

    Stream my bros shit, I’m featured BPR shit β„οΈβ„οΈβ„οΈπŸŒŠπŸŒŠπŸŒŠπŸŒŠπŸ„πŸ½β€β™‚οΈπŸ„πŸ½β€β™‚οΈπŸ„πŸ½β€β™‚οΈπŸ„πŸ½β€β™‚οΈπŸŒŠπŸŒŠπŸŒŠπŸŒŠ
    http://piff.me/547a774

    • Tha Martian πŸ‘‘

      Sounds like Ice JJ Fish

      • King Slime Thugger

        At least you listening πŸ„πŸ½β€β™‚οΈπŸ„πŸ½β€β™‚οΈπŸ”₯

      • IS HE STILL AROUND LOL

  • Wordplay 187

    Kill him with no hesitation πŸ˜‚

  • LEF – THE RE-UP 5/25

    Wayne himself and his team better start taking his career more seriously. Wayne handing out fire verses to nobodies while giving all the weak ones to bigger acts should have stopped already. I don’t think he can afford to waste features and songs anymore, they should be more selective, take a more eclectic approach. That YM radio seems to be pointing to a good direction

  • David D

    I’m famous

    I got people screenshotting my comments

  • YungJackBauer

    Mountain dew

    • David D

      I’ll fuck You

      • YungJackBauer

        Fuck stevejobs not me

        • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

          That’s reptar

          • YungJackBauer

            Fucking reptars everywhere

  • King Slime Thugger

    It is working Drizzyf πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯https://uploads.disquscdn.com/images/540ce9cf9d99009a75a2d11eb7a3aaabe49256eda0f1cb8d5d65d79b9b243e88.jpg

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

    Drizzy floattttttttting

  • YungJackBauer

    I’m fightin for this girl on the battlefield of love
    Dont it look like baby cupid sending arrows from above

  • “My cars got horses, my diamonds got karats.”
    Omggggg 🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍

  • King Slime Thugger

    Wait till Yall get to floralz❄️❄️πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

    • Just started it!!

      • King Slime Thugger

        SHEEESH

        • πŸπŸ’πŸπŸ’πŸπŸ’πŸπŸ’πŸπŸ’πŸπŸ’
          The world needs to hear it!!!

          • King Slime Thugger

            Whole tape is full of gassss, Drizzyf brazy wit it

  • πŸ‘ GREAT TAPE DRIZZYF!! Both you guys did amazing!!!

    • King Slime Thugger

      BPR going up, BP3 otw πŸ”₯πŸ„πŸ½β€β™‚οΈπŸŒŠπŸ˜‚

  • iMont

    πŸ”₯πŸ”₯https://uploads.disquscdn.com/images/3c2b24302111eb4c6852f7e38c9b2b213efbc443554e6f8f72242b5b6fc0fc81.png

  • YungJackBauer

    drizzyFπŸ”₯

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

    I’m tellin all of HQ, if Drizzy wasn’t in yo top 5 HQ Artists right now, listen to this tape.

  • RSB

    RSB be the O.G and he known for snatchin brains 😈🐍 ItsUP !
    Fw Drizzy F new Shit
    http://disq.us/url?url=http%3A%2F%2Fpiff.me%2F547a774%3AMJPwyH1rFOtUbByz4uTunS6HIOg&cuid=2682863

    • King Slime Thugger

      RSR/BPR since the beginning#Victory

      • RSB

        4L ✊🏾

  • Dr Carter

    Had to listen to Drizzy’s tape

  • YungJackBauer

    kst ya need to upgrade your equipment

    • King Slime Thugger

      What song u listen to?

      • YungJackBauer

        Dayz oful

        • King Slime Thugger

          Ah I had to use a temporary mic late at night 🀣, β€œflorals” is the one I usually use. Fuck wit my boys tape πŸ„πŸ½β€β™‚οΈπŸ„πŸ½β€β™‚οΈπŸ„πŸ½β€β™‚οΈ

  • YungJackBauer

    LipsπŸ’₯⚠️

    • King Slime Thugger

      My favourite song on there

      • YungJackBauer

        Fax

  • King Slime Thugger

    Taking his queen& king next we playing chess for real πŸ‘€πŸ˜ˆ

  • King Slime Thugger

    I cook the crack so good they wanna sex me,

  • YungJackBauer

    It’s good to hear you guys rappin.
    Lil competition here issa good thing
    βœŒοΈπŸ…πŸ₯‰πŸ₯ˆ

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      Yezzir my dawg!!!

  • King Slime Thugger

    Lips & Texas making me KRY on G✨✨, another Drizzyf solo tape otw. Ima see to it

  • Nukey

    Yo DrizzyF πŸ”₯ πŸ”₯ tape boss πŸ’―

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

    HQ coming together…RNS

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

    Run with it or run from it

    • Time

      Thug could never rap anything as classic as this

      • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

        I’m taking bout an HQ rap project, kys….

  • King Slime Thugger

    I was already rookie of the year..might drop a part two 😈

  • Time

    Thug could never do a YM Radio

  • King Slime Thugger

    You know where he lay at, he got pride like a gay brat, so put a hole in his head like abe’s hat

    • Wordplay 187

      Oh my

  • Those hums at the beginning of Dynasty couldnt prepare me for the snappin’ afterwards!

  • King Slime Thugger

    She was 9 months? couldn’t caaaareeeee
    It was my one? oh weeeelllll

  • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

    If you an HQ rapper right now, you gotta be compelled to push ya self, imagine if we got projects like this all the time? Drizzy this your best joint yet.

    • Wordplay 187

      When your project dropping sis 🧐

      • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

        Memorial Day, but this just the beginning

        • Wordplay 187

          Looking forward to it slime 🀘🏾πŸ”₯

          • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

            likewise partna

  • King Slime Thugger

    My top 3 rn

    Intro
    Lips
    Floralz

  • Hq poppin more at a BPR release than a YM one atm. πŸπŸ™πŸ˜‚

    • Patrick H

      Hah.

  • King Slime Thugger

    From twinkle star I knew I wanted to collab wit Drizzyf, hit him up str8 away. BPR 4EVA

  • King Slime Thugger

    House in Japan in the tuck 😷😷😷

  • LEF – THE RE-UP 5/25

    PET CEMETERY I GOT ALL YOUR DAWGS INSIDE, YEAH

  • FUNERAL DELUXE BEEN SCRAPPED?

  • osamaabinladen

    6IX9INE Feat Drake & Lil Wayne – Respect [LEAK]

    • Patrick H

      ????

      • osamaabinladen

        6IX9INE Feat Drake & Lil Wayne – Respect [LEAK]

      • He’s been doing this nonstop. πŸ™„

    • DC Wezzy

      ????Like Why

      • osamaabinladen

        shut up faggot indian

  • So Drake can get Chris & Roddy in Canada but not Wayne?

    • Patrick H

      He got Gucci there too.

    • BRAZY WRLD #999 #24&2

      Maybe he aint ask or want to go to Toronto?

    • Best

      Drake is a fake person. Unfortunately Wayne and his team can’t see it

  • Patrick H

    Are we really going to get that 10 song Wayne and Swizz project?

    • Wattblt 🚫🧒

      Is pigs really going to fly ?

  • osamaabinladen

    Drake Feat Lil Wayne – B4L [LEAK] [MAY2020]

  • osamaabinladen

    Drake Feat Lil Wayne – B4L [LEAK] [MAY2020]]

  • Lil Burb

    DJ Forgotten Mashup – Memorize It ft. Lil Wayne, Meek Mill, Dave East

  • osamaabinladen

    LIL WAYNE – NO CASHMONEY – FT GILLIE DA KID [YoungMONEYRADIO](BIRDMAN)

  • King Slime Thugger

    Fuck that musty lil brick

  • OG Twitch

    Yo that Lips song is fire Drizzy

    • King Slime Thugger

      You the BPR punching bag

      • OG Twitch

        Yes I am

  • King Slime Thugger

    Twitch a cum guzzling whore with a lisp πŸ˜›

    • OG Twitch

      😈😈😈

      • King Slime Thugger

        🀣🀣

      • ✊🀣🀣🀣🀣

  • I gotta shoutout to the HQ family 1…2 times! Yall been the chillest part of quarantine and YALL inspire the fuck outta me. βœŠπŸπŸ™πŸ€˜πŸ°

  • SteveJobs

    I’m gay

  • You got a irrelevant nigga named “Alex statchura” replying to comments 8 hours ago only to hate on my nigga drizzy, get off your feelings bitch ass nigga πŸ‘€πŸ˜ˆ https://uploads.disquscdn.com/images/2139944cc5b1561e60bc596006b02b2e9ff04adafda2a636ef06369d557c1e20.png

    • Jake Sharma #Khosta’sDad #4-0

      Prolly the same poverty-stricken incel behind the Jermaine Lewis account

    • osamaabinladen

      fuck up indian bitch

  • SteveJobs

    I wonder if wayne saw how athletes become commentators and is going to go down that path with rap. It worked for snoop

  • SteveJobs

    My dick stay hard

    • SteveJobs

      Wayne really said this on the remix to work hard play hard lmao

  • SteveJobs

    I’ll suck off a gay fat

  • osamaabinladen

    Drake Feat Lil Wayne – B4L [LEAK] [MAY2020]

  • Wattblt 🚫🧒

    Super motherfuckin Future Friday 😈need em on Ym πŸ“»

  • osamaabinladen

    la raza ISNT EVEN MEXICAN HE A FUCKIN STANK ASS HINDU AHAHA

  • osamaabinladen

    LA RAZA HAS 100K COMMENTS LET THAT SINK IN DIS FAGGOT AINT GOT NO LIFE HE SITS HERE ALL DAY WHILE I FUCK BITCHES HE CANT EVEN JERK OFF TO CUZ HE GAY

    • You got more comments on all your burner accounts combined you illiterate slow nigga, and your hand doesn’t count as a bitch btw nigga 😈😈😈

      • osamaabinladen

        i got one accoutn STOOPID U MAD CUZ U GAY WIT NO LIFE STANK ASS INDIAN I FUCK BITCHES U CANT EVEN SEE CUZ INDIA SO UGLY AND SMELLY AHAHAH

      • osamaabinladen

        ALL THE ACCOUNTS WHO UPVOTED ARE UR BURNER ACCOUNTS HAHAHA LAME ASS HERMIT INCEL GET SOME PUSSY AND STOP PAYIN FOR GAY ESCORTS

  • osamaabinladen

    EVERYTHING THIS CLOWN LA RAZA POSTS HAS FAGGOT GAY WRITTEN ALL OVER IT

  • osamaabinladen

    LA RAZA JSUT SHOWED HIMSELF HE NOT ONLY HAS OVER 100K COMMNETS BUT ALSO FAKE ACCOUNTS WITH EVEN MORE LMAO THIS FAGGOT HERMIT HAS TRULY NO LIFE

  • osamaabinladen

    NICE TRY LA STANK ASS INDIAN FAGGOT I KNOW WIZZLE IS UR OTHER BURNER ACCOUNT U FAGGOT BRUH I FEEL SORRY FOR U BRO GET A LIFE N STOP SUCKIN LIL WAYNE DICK

  • Just Chilling

    Toronto doesn’t deserve Wayne anyway

  • ⚜️ Huey #Ξœβ‚¬Ξ”Ε‡Ε¦β‚¬Ξ”Ξœ

    It been some years bruh

  • ⚜️ Huey #Ξœβ‚¬Ξ”Ε‡Ε¦β‚¬Ξ”Ξœ

    I’ll still body them thuggerlicious niggas

  • Malik

    Why is he working with kd soft ass🧁

  • Lowkey, that DrizzyF shit put me in a different mode, imma make sure yall getting a sneak peek at a lil zomethin this week

    • RSB

      DrizzyF got the hq streets on fire

  • Stunna Number Blocked

    I slept on real nigga anthem πŸ”₯

  • RSB

    If you woke up this morning you winning cousin

  • Dr Carter

    Link me to Drizzy’s tape plz

  • Pingback: Jack Harlow – What’s Poppin (Remix) (Feat Lil Wayne, DaBaby & Tory Lanez)()